Xaffier lekker vrij!
Hier net lekker gereden, ze liep fijn. Voor t eerst het L proefje gereden, ging fijn!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nientsje schreef:Mooi touwhalster! Staat Mouse prachtig
Hele mooie foto's ook
Hoe ging je toetsweek Shelly?
Feike heeft tot nu toe nooit iets gehad na een enting, dus geen idee hoe lang dat kan duren...
Fijn dat Ciarra haar mondje weer goed is nu!
Feike krijgt elk jaar de "tandenfee" op bezoekPaardentandarts uit Noord Holand geloof ik, doen we dan altijd met heel stal. Zij doet het ook altijd met de hand
Ook fijn dat je lekker gereden hebt!
Knapperds weer Chantal!
Topper weer die Storm!
Heerlijk Jane
Een ommetje doen is ook wel eens lekker Nessa
Gisteren een cavia-date gehad!
Ik zou eigenlijk naar de cavia-opvang gaan voor en vriendje of vriendinnetje voor Herman. Maar ik kreeg een appje van een oud collega, dat een van haar cavia's overleden is en dat ze dus nog eentje van nog geen jaar heeft die nu alleen is. Of ik haar niet wilde hebben? Dus gisteren met Herman daar heen geweest om te kijken of het klikt. Nou kleine Hermpie was dolblij! Liep helemaal te "popcornen" (blij rennen, piepen, springen, draaien, hupsen etc.etc.). Ook was hij al lekker tegen haar aan gekropen, zij vond het allemaal ook wel best. Dus dat wordt ze! Mijn vriend en ik gaan morgen eerst op vakantie (Hermpie gaat dan logeren bij mijn ouders) en daarna wordt er eentje geholpen en komt zij bij ons wonen! Ze is een zwartbonte borstelcavia dame met een beetje bruin. We hebben haar, door haar vachtje, Ewok genoemdhihi
Laughy schreef:Wat fijn dat ze jullie zo goed heeft kunnen helpen Shelly21! altijd fijn als er verbetering optreed, en hopelijk kunnen jullie voor morgen die stijgende lijn vast houden
_clocloken_, leuk dier! en wat een lekker dikke sokken heeft hij! lekker door trainen en dan weten jullie vast wel een super huis voor hem te vinden!
en natuurlijk nog veel meer leuke verhalen en foto's voorbij zien komen, maar als ik op iedereen apart moet gaan reageren die ik sinds de vorige keer gemist het ben ik nog wel even bezig vrees ik![]()
Ik lees altijd alles, maar ik ben zo iemand die niet onzinnig overal op gaat reageren met alleen maar "Wat leuk!" en dus pas wat post als ik zelf ook iets te melden heb, of iemand met een vraag kan helpen![]()
Gisteren weer eens een dressuur wedstrijdje gereden met Murphy, onze 3e keer starten in de L1, en hebben gisteren 203 punten verdiend, en een duimpje omhoog van de jury na onze proef
(wij rijden "Oefen"wedstrijdjes en daar zit altijd de zelfde jury bij)Op het protocol hadden ze ook bij gezet dat we duidelijk verbeterd waren sinds de vorige keer, dus ik ben super tevreden met ons resultaat!
En over 2 weken rijdt mijn verzorgster weer een keer een springwedstrijd met Murphy mee, dat wordt dan zijn 2e keer, vorige keer was ze foutloos met hem op een weigering na, dus ben benieuwd wat ze er dit keer van maken!
[ [url=m/HWXKlT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UtYHKH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CpzHF9.jpg]Afbeelding[/url] ]