[TI] [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 14:47

Super leuke foto's en wat een leuk dier!

Xaffier lekker vrij!

Hier net lekker gereden, ze liep fijn. Voor t eerst het L proefje gereden, ging fijn!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

cp112

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 14:58

Leuk die buiging!

Xaf lekker weekendje vrij. Moet kunnen.

Hier heeft noed na een paar weken vakantie eindelijk geen vrij meer. De ijsbaan is weg dus mijn bak weer enigszins begaanbaar.
Vorige week nog even in se binnenbak gereden en toen stond er een hindernis :P
Afbeelding

Voor de liefhebber is onze JD te koop. Wel als ruin.

Afbeelding

Een week of 3 geleden nog foto's gemaakt van watje.

Afbeelding
Afbeelding
Op de achtergrond Cartouche, Carrera en douwe.
Afbeelding

tinkie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 15:38

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Rockstar zoals hij nu is <3 en toen als veulen samen met mama <3

Jane2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 18:12

Wauw, wat een knappe foto's komen er weer voorbij. Mooie paarden hebben we toch allemaal.

Vandaag weer eens les gehad. Was 2 maanden geleden. Storm doet alles heel goed maar mocht iets meer actie in. Nou dat is gelukt hahaa. Zo fijn dat Wendy binnen 10 min kon zeggen wat ik moest doen om dat op te lossen. Super fijne les gehad. En zo fijn dat Wendy er weer is. Zij het met krukken en een brace, maar ze staat weer in de bak. Smaakt weer naar meer!!!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 18:15

Was precies mijn gedachte en allemaal zo anders ook! Knappe dieren! :j

Mooi dat je les zo fijn ging!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 18:23

Knappe koppies allemaal.
En ik zie ook zonnige foto's voorbij komen! Heerlijk. Hier prut weer.

Wat een leuke deken heb je iris.

Afbeelding

Ik heb in de regen gewandeld
Wilde eigenlijk het rechtrichten aan de hand weer oppakken. Maar wilde cheana haar deken niet afdoen ivm de regen. Gedoe om haar weer droog te krijgen :+
Dus ommetje in het bos gemaakt. Klein stukje grondwerk opgepakt. Kan ook prima buiten

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 19:31

Kim Splash word ook erg fanatiek van de buiging.
Laatst had hij ook mijn vinger te pakken :D

Nou word Splash wel een beetje fanatiek bij alles waar snoepjes bij te vinden zijn ;)

Chantal wat word watje al een tank!

Verder veel leuke foto's:)

Hier is de bak ook weer begaanbaar, helaas gaat het volgende week weer vriezen :(
Deze warmere temperaturen passen mij beter.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 09:58

Ja! Ze geven weer echt koud op. Hoop dat het mee valt, heb zaterdag wedstrijd en anders word het miss weer afgelast als de bak te hard is

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 11:00

Wat een leuke foto's komen er weer voorbij! Ze zijn allemaal zo leuk he :D

Ja die buiging is echt wel haar ding, ze gaat ook gewoon zo staan als je het 1x hebt gevraagd want ja daar kreeg ik lekker voor toch? _O-

Vandaag ga ik mijn oude pony opzoeken.. heel leuk!
Neee geen kou :brr:

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 11:09

Haha Splash ook.
Altijd als ik hem nu onder zijn buik poets denkt hij snoepjeeeeeeeeeee

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 13:28

Oh iris hopelijk gaat het door. Hier wordt het flink koud weer in de nachten in ieder geval.

Toch nog een wedstrijd eerder kunnen opgeven van NSVT. 11 maart in Exloo. Ga samen met een vriendin van me ze heeft een fries dus mag ook mee doen. Gezellig :).

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 14:07

Mooi touwhalster! Staat Mouse prachtig <3
Hele mooie foto's ook :D

Hoe ging je toetsweek Shelly?
Feike heeft tot nu toe nooit iets gehad na een enting, dus geen idee hoe lang dat kan duren...

Fijn dat Ciarra haar mondje weer goed is nu!
Feike krijgt elk jaar de "tandenfee" op bezoek :) Paardentandarts uit Noord Holand geloof ik, doen we dan altijd met heel stal. Zij doet het ook altijd met de hand :j
Ook fijn dat je lekker gereden hebt!

Knapperds weer Chantal!

Topper weer die Storm!
Heerlijk Jane :D

Een ommetje doen is ook wel eens lekker Nessa :D

Gisteren een cavia-date gehad!
Ik zou eigenlijk naar de cavia-opvang gaan voor en vriendje of vriendinnetje voor Herman. Maar ik kreeg een appje van een oud collega, dat een van haar cavia's overleden is en dat ze dus nog eentje van nog geen jaar heeft die nu alleen is. Of ik haar niet wilde hebben? Dus gisteren met Herman daar heen geweest om te kijken of het klikt. Nou kleine Hermpie was dolblij! Liep helemaal te "popcornen" (blij rennen, piepen, springen, draaien, hupsen etc.etc.). Ook was hij al lekker tegen haar aan gekropen, zij vond het allemaal ook wel best. Dus dat wordt ze! Mijn vriend en ik gaan morgen eerst op vakantie (Hermpie gaat dan logeren bij mijn ouders) en daarna wordt er eentje geholpen en komt zij bij ons wonen! Ze is een zwartbonte borstelcavia dame met een beetje bruin. We hebben haar, door haar vachtje, Ewok genoemd := hihi

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 14:10

Leuk zeg dat het zo klikt!
Waar gaan jullie heen op vakantie?

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 14:30

We gaan naar Texel :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 14:48

Oeh ik vind Texel zo leuk!
Ooit met een vriendin een geweldig weekend daar gehad. :D

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 14:50

Nientsje schreef:
Mooi touwhalster! Staat Mouse prachtig <3
Hele mooie foto's ook :D

Hoe ging je toetsweek Shelly?
Feike heeft tot nu toe nooit iets gehad na een enting, dus geen idee hoe lang dat kan duren...

Fijn dat Ciarra haar mondje weer goed is nu!
Feike krijgt elk jaar de "tandenfee" op bezoek :) Paardentandarts uit Noord Holand geloof ik, doen we dan altijd met heel stal. Zij doet het ook altijd met de hand :j
Ook fijn dat je lekker gereden hebt!

Knapperds weer Chantal!

Topper weer die Storm!
Heerlijk Jane :D

Een ommetje doen is ook wel eens lekker Nessa :D

Gisteren een cavia-date gehad!
Ik zou eigenlijk naar de cavia-opvang gaan voor en vriendje of vriendinnetje voor Herman. Maar ik kreeg een appje van een oud collega, dat een van haar cavia's overleden is en dat ze dus nog eentje van nog geen jaar heeft die nu alleen is. Of ik haar niet wilde hebben? Dus gisteren met Herman daar heen geweest om te kijken of het klikt. Nou kleine Hermpie was dolblij! Liep helemaal te "popcornen" (blij rennen, piepen, springen, draaien, hupsen etc.etc.). Ook was hij al lekker tegen haar aan gekropen, zij vond het allemaal ook wel best. Dus dat wordt ze! Mijn vriend en ik gaan morgen eerst op vakantie (Hermpie gaat dan logeren bij mijn ouders) en daarna wordt er eentje geholpen en komt zij bij ons wonen! Ze is een zwartbonte borstelcavia dame met een beetje bruin. We hebben haar, door haar vachtje, Ewok genoemd := hihi

Nog geen idee, nog geen cijfers terug.
Leuk voor Herman! En jullie veel plezier op vakantie!

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 14:58

Ja Texel is heerlijk! Vorig jaar zijn mijn vriend en ik daar ook op vakantie geweest :)

Altijd spannend dat wachten op cijfers Shelly!

Ik lig nu lekker even met Hermpie op de bank. Ga de kleine man wel missen. Hij is zo gezellig, lekker in mn hals liggen te knorren <3

Zo ligt hij nu <3 <3
Afbeelding
Afbeelding

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:15

vindt ik altijd zo kriebelen,maar o zo fijn.mijn dametjes vinden het niet heel erg geweldig om vast te worden gehouden,maar als ik ze dan vast heb,dan vinden ze het wel best.moet binnekort weer even de nagels knippen.de grootste is heel erg makkelijk.de kleinste maakt er een enorm drama van,dus die moet iemand dan even vasthouden.
ik ben benieuwd naar je nieuwe caaf!

vandaag genoten van een heerlijk zonnetje.eerst gereden,en daarna samen met pap en mam een rondje gefietst.er weer even inkomen voor de tijd dat we weer veel gaan fietsen.topweer!

vrijdag komt er een zadelpasser,ik hoop dat ik een goed zadel kan vinden.gelukkig is ze og bloedfanatiek tijdens het rijden,iets waar ik erg blij mee ben

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:20

Heerlijk zo knuffelen met je dieren.

Mijn bijrijdster heeft vandaag de eerste keer galopje gedaan. Wel buiten. In de bak gaat niet, teveel buiging, wat ze nog niet kan.
Ze heeft maar een klein stukje gedaan. Om te proberen. Ging super!

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:28

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 11:36

knappe ciarra!

Noedel weer flink aan het werk :) knappe Watje <3

Rockstar is mooi uitgegroeid :)

Toch ook heerlijk Nessa, in het bos wandelen.

Oh fijn dat het klikte Hannah :) wel opletten dat als je hem laat castreren hij lang genoeg appart zit,want ze kunnen nog wel een tijdje dekken als ze willen :')

Knappe Xaffier in de Bit!

Hier heeft mijn vriend gisteren foto's gemaakt van het rijden met een paard in training bij ons. Indien interesse (misschien kennen jullie iemand die op zoek is naar een kanjer zoals hem), Filou staat te koop. Zijn eigenaars hebben besloten om hem toch te verkopen omdat we merken dat Filou een paard is dat echt een vertrouwensband nodig heeft met zijn baas. Filou zou bij hen voor verschillende mensen met een mentale handicap gebruikt worden en dit zorgt voor verwarring bij hem, hij zoekt echt een band. Hij is bij ons zadelmak gemaakt en dient dus nu nog verder doorgereden te worden om de hulpen te verfijnen, niet voor de beginneling dus. Ook heeft hij kennisgemaakt met grondwerk wat hij enorm fijn vind, hij is erg leergierig! Hij is 12 jaar en meet 1m52. Ik vind het zo'n lieve grote knuffelbeer om te zien en mee te werken :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 17:18

Heb tot en met vrijdag geen internet thuis dus zal hier pas daarna weer reageren. Sorry!!

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:02

Oh fijne foto's allemaal!

Vanavond les gehad. Ze zag direct wat ons probleem was. Hij wil zelf scheef gaan lopen en zijn daardoor een beetje in die negatieve spiraal blijven hangen. Toen is ze er zelf even op geklommen. Nou 5 minuten en het kwartje viel bij hem. Ze kon goed spelen met hem, binnen en buitenstelling beide zijdes. En hij ging echt super goed dragen. Nou ik er daarna op. Wat een verschil!! Heerlijk nu kunnen we weer vooruit! We hopen dat hij onthoud dat het kwartje is gevallen als ik morgen weer ga rijden. Ook was de galop direct echt super fijn, hij wilde nu zelfs bijna te hard en er kwam sprong in.

Even ego post sorryyyy

Laughy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:52

Wat fijn dat ze jullie zo goed heeft kunnen helpen Shelly21! altijd fijn als er verbetering optreed, en hopelijk kunnen jullie voor morgen die stijgende lijn vast houden ;)

_clocloken_, leuk dier! en wat een lekker dikke sokken heeft hij! lekker door trainen en dan weten jullie vast wel een super huis voor hem te vinden!

en natuurlijk nog veel meer leuke verhalen en foto's voorbij zien komen, maar als ik op iedereen apart moet gaan reageren die ik sinds de vorige keer gemist het ben ik nog wel even bezig vrees ik :+
Ik lees altijd alles, maar ik ben zo iemand die niet onzinnig overal op gaat reageren met alleen maar "Wat leuk!" en dus pas wat post als ik zelf ook iets te melden heb, of iemand met een vraag kan helpen :o

Gisteren weer eens een dressuur wedstrijdje gereden met Murphy, onze 3e keer starten in de L1, en hebben gisteren 203 punten verdiend, en een duimpje omhoog van de jury na onze proef :)
(wij rijden "Oefen"wedstrijdjes en daar zit altijd de zelfde jury bij)Op het protocol hadden ze ook bij gezet dat we duidelijk verbeterd waren sinds de vorige keer, dus ik ben super tevreden met ons resultaat! :D
En over 2 weken rijdt mijn verzorgster weer een keer een springwedstrijd met Murphy mee, dat wordt dan zijn 2e keer, vorige keer was ze foutloos met hem op een weigering na, dus ben benieuwd wat ze er dit keer van maken!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:56

Laughy schreef:
Wat fijn dat ze jullie zo goed heeft kunnen helpen Shelly21! altijd fijn als er verbetering optreed, en hopelijk kunnen jullie voor morgen die stijgende lijn vast houden ;)

_clocloken_, leuk dier! en wat een lekker dikke sokken heeft hij! lekker door trainen en dan weten jullie vast wel een super huis voor hem te vinden!

en natuurlijk nog veel meer leuke verhalen en foto's voorbij zien komen, maar als ik op iedereen apart moet gaan reageren die ik sinds de vorige keer gemist het ben ik nog wel even bezig vrees ik :+
Ik lees altijd alles, maar ik ben zo iemand die niet onzinnig overal op gaat reageren met alleen maar "Wat leuk!" en dus pas wat post als ik zelf ook iets te melden heb, of iemand met een vraag kan helpen :o

Gisteren weer eens een dressuur wedstrijdje gereden met Murphy, onze 3e keer starten in de L1, en hebben gisteren 203 punten verdiend, en een duimpje omhoog van de jury na onze proef :)
(wij rijden "Oefen"wedstrijdjes en daar zit altijd de zelfde jury bij)Op het protocol hadden ze ook bij gezet dat we duidelijk verbeterd waren sinds de vorige keer, dus ik ben super tevreden met ons resultaat! :D
En over 2 weken rijdt mijn verzorgster weer een keer een springwedstrijd met Murphy mee, dat wordt dan zijn 2e keer, vorige keer was ze foutloos met hem op een weigering na, dus ben benieuwd wat ze er dit keer van maken!

[ [url=m/HWXKlT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/UtYHKH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CpzHF9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Whooo monster score! Waarom ga je niet onofficieel starten bij nsvt? Is echt super.