Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lailaa schreef:fayem89 schreef:Leuke Lilly, ben benieuwd hoe ze er over een jaartje uitziet!
agg mini's, kleine boeven!!
Haar hals is nu wel ietsjes dikker vind ik. En qua lichaam niet meer zo schraal. Spiertjes komen langzaam wel.
Mini's zijn boeven? Vertel mij wat
Mira283 schreef:Lailaa schreef:
Haar hals is nu wel ietsjes dikker vind ik. En qua lichaam niet meer zo schraal. Spiertjes komen langzaam wel.
Mini's zijn boeven? Vertel mij wat
Heb ik nu nooit last van die van mij breken nooit uit...
Jolandaa_ schreef:Hallo,
sorry ben even er tussenuit geweest.
Leuke foto's van Lilly, bevalt ze goed? komt ze ook bij Jansen vandaan of elders?
Jess_vH schreef:Gelukkig maar
Eigenwijze shetjes, weet er alles van. Had er ook 1tje, Diego. Nou ja eigenlijk was hij van mijn vader.
Helaas heeft het diertje niet zo oud mogen worden (7 jaar)
Trouwens...
Duimen jullie mee donderdag? :-D
Mira283 schreef:Jess_vH schreef:Gelukkig maar
Eigenwijze shetjes, weet er alles van. Had er ook 1tje, Diego. Nou ja eigenlijk was hij van mijn vader.
Helaas heeft het diertje niet zo oud mogen worden (7 jaar)
Trouwens...
Duimen jullie mee donderdag? :-D
Tuurlijk!
@lailaa pippin kan een klein kind mee weglopen maar zodra ie door heeft dat je meer aankan... Duikt ie het gras in of als het hek open gaat glipt hij ff langs de andere shet. Hij jaagt achter schapen aan en durft ook best met een groot paard te stoeien. Je moet een ego hebben als je maar 80 cm groot bent.
Ravenya is ontzettend lief maar eenkennig. Is net een veulen opvoeden ze is 3 jaar oud. Maar leuke uitdaging pips was net zo. Als ales goed gaat wil ik ze beiden voor de kar beleren.