Ben bij de dokter geweest en ben doorverwezen naar de gynaecoloog, daar
moet ik 5 feb. heen. trouwens wel raar hoor zo'n inwendig onderzoek

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
grid schreef:Ellen misschien kun je contact opnemen met Angeliek die stond bij de Asheuvelmisschien weet zij wel iets meer ??
http://www.bokt.nl/forums/memberlist.ph ... le&u=23088
mnkortleve schreef:grrr Ik zou het met candula zalf insmeren dat is van vsm.
Eevee Zeker raar zo'n onderzoek.
ellieellende Het gaat er niet om dat ze een riem om krijgt, maar dat ze dus naar mij gaat luisteren.
Mijn schoonvader heeft haar opgevoed en weinig manieren bijgebracht ze vind het heel fijn om de polder mee in te gaan alleen er zit geen rem op ze luisterd niet naar mij het is eigenlijk net zoals bij een paard respect voor de eigenaar/mens/baas krijgen.
Degene die Bonny rijd traint honden al meer dan 15 jaar en zij bood aan om mij te helpen met Dolly.
Grit schreef:ellieellende schreef:Niet in trappen Mirjam, is weer een slinkse manier van verkoopster Ellen om zometeen weer haar bank aan jou te kunnen verkopenGelukkig is Dolly wel een hele lieve honddus zal niet veel problemen opleveren, en anders dreig je gewoon met het afnemen van haar eigen bank
![]()
Grit schreef:ellieellende schreef:Niet in trappen Mirjam, is weer een slinkse manier van verkoopster Ellen om zometeen weer haar bank aan jou te kunnen verkopenGelukkig is Dolly wel een hele lieve honddus zal niet veel problemen opleveren, en anders dreig je gewoon met het afnemen van haar eigen bank
![]()