[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 01:14

Weer even bijgelezen. Mooie foto's gezien, de meeste paardjes lekker fris door het zonnige vriesweer.
De laatste van Amy's buikje is ook erg schattig.

Emmen by night, dat lijkt mij ook leuk. Dan is paarden vangen wel een vervelend alternatief. En die verhuizing, dat lijkt mij een klus. Wist niet dat er bij het nieuwe gedeelte nog zoveel meer ruimte is.

Mijn wintec is suede overtrokken en zit juist heel stevig. En mijn probleem is andersom, ik hang achterover, vind ik zo lelijk Scheve mond .

Een wii, dat lijkt mij ook zo leuk Hyper! !!

Vanavond met schoonouders, schoonzusje en haar vriendin uit eten geweest en daarna nog een paar potjes rummicub gespeeld. Was weer gezellig Go jij! Go jij! .
Kerst zit er weer op, op naar oud&nieuw. Wat we met de vriendengroep vieren in een vakantiehuis. Heb er veel zin in, maar zie er ook wel een beetje tegenop. De meeste vrienden hebben kinderen, er zijn dus ook drie dreumessen, een baby, een peuter en twee jonge meiden bij. En die drukte benne we niet gewend. Maar kan er ook van genieten hoor, vooral omdat "mijn" knuffeltweeling er ook bij is Lovers .

Bij de paarden is het water sjouwen en volgende week zijn we dus een midweek weg, dan missen er drie mensen op stal. Terwijl er 11 paarden "gewaterd" moeten worden Gestoord . Wel vervelend, maarja.

En morgen naar Loon op Zand, jihaaa.....

snowdon

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 01:24

Ik ben er nog Clown

Santa 222 dagen drachtig!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Snowdon, my gipsy gold Cool
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Chayenne, ons bosnympfje *LOL*
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Shiloh, toettoet!
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 01:27

Ik ook nog... hele dag bij de fam.. in de auto naar huis nog geslapen, dus ben nou klaarwakker...

Die van Snow en Tobias is :+:

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 01:31

Ik ben er ook nog, even.... ga zo naar bed.

Leuke foto's, ik vind de laatste foto ook grappig, net of ze elkaar in "de hoeven" willen vliegen.

Truste en Leon, tot Bosch en Duin!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 09:20

Goedemorgen,

Wat een ontzettend leuke foto's Leon! Santa heeft echt zo'n lief buikje.. Lovers

En Berdien ook leuke foto's, puur natural plaatjes van jou paardjes.. Haha!

En Ingrid een leuke middag gehad bij familie..
Kan me voorstellen dat je op ziet tegen oud en nieuw dan.. Maar dat komt ook wel weer goed hoor.. Lachen

Denise, fijn om te horen dat jij ook lang hebt moeten wennen. Iedereen waartegen ik het vertel dat ik zo moet wennen verklaard me nog net niet voor gek.. Clown Ik heb een rijbroek zonder zitvlak en 2 met.. Maar ik zit liever op dat zadel zonder dat zitvlak.. het word dan dubbelstroef omdat het zadel ook een soortje suede zit heeft.. Clown Dus ik ga binnenkort maar eens kijken voor een rijbroek zoals ik al heb zonder zitvlak voor erbij..

Zo.. Ik ben alweer wakker.. Kan nog even op t gemakje doen.
Dalijk douchen en even snel langs de paardjes.. En op naar Weert, naar mijn Boktdinnetje Mieske.. Lachen

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 09:27

gave foto's leon, santa's beeb groeid goed zo te zien.
Die van tobias op sno is gaaf. je hebt echt een zalig stekkie volgens mij.
iedereen veel plezier vandaag met jullie bosritje Knipoog

Hier vanmiddag les met zijn 3en, klassieke dressuur ben erg benieuwd.
Dadelijk naar nijkerk kyaan's zadel laten vermaken. (als deze man tijd heeft Clown )

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 10:11

Naar Nijkerk TK? Dat ligt naast Putten... Welke man ga je heen?

Ik kan de foto's weer eens niet zien, grote kans dat m'n demente computer ze straks ineens wel laat zien hoor!

Nou, vandaag dan maar even de hele omheining goed zetten... lekker werkje.

't Vriest echt he? Hier is de grond keihard...

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 10:32

Nu zie ik de foto's dus wel..

Amy d'r lieve buikje...

En Berdien, prachtige foto's, is Miska nog niet verkocht?

Leon ook schitterende foto's, vooral die mooie hoofdfoto's van Chayenne en Snowdon! En kleine Tobias wordt ook overal voor ingezet he? Haha!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 10:34

Wow Leon, die kleine tobias durft wel zeg!!!
Ik zie nu pas wat een schatje Shiloh eigenlijk is! Lovers

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 10:44

Goedemorgen!

Wat een lieve foto's Leon, lekker buikje al hoor!

Het ziet er hier ook wel bevroren uit, kijken hoe de bak erbij ligt. Anders maar een korte training doen.

Iedereen de kerstdagen weer overleefd? Oud&Nieuw valt voor mij in dezelfde categorie als Kerst, ik heb er echt drie keer niks mee := Werk op oudjaarsdag dus ook van 07-17 +:)+

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 11:36

Goedemorgen!

Wat is het koud zeg, als het niet zou waaien ging het wel.
Hoe is dat eigenlijk in een bos, dan waait het toch minder?

Zijn toch heerlijke foto's hoor Berdien!
Denk dat het vandaag allemaal meer bevroren is dan gister.

Grit de kerst ook weer overleefd.
Ik heb bij Ilse haar Jolly bal in de waterbak gedaan, ze breekt er zelf het ijs mee.
Zag vanmorgen allemaal van die ijsranden in de bak.

Dat koppie van Snowdon Ach gut en dan Tobias er op.

Veel plezier op je mini-bokt-meeting, Sita!

TK naar de zadelmaker vandaag en vanmiddag les.

Succes met de omheining, Marleen.

Zo hooi halen, brrr, zie een beetje op tegen het stapelen en afdekken in de kouder wind.
Meestal scheelt het wel als je bezig bent.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 12:18

goede morgen!

ik kan jullie echt niet bijhouden op dit tempo hoor, dowwy als ik niet op iedereen reageer.

Wij hebben leuke kerstdagen gehad.
Ik heb van mijn vader voor Sem een kerstkado gekregen. Een nieuw stoer tuig om mee te fietsen.
Wilco heeft van mijn zusje een nieuwe trui gekregen, dvd's van de avatar en een nieuwe geur dingetje van knorretje voor in de auto.

Wilco heeft voor ons allemaal ook nog een kado gekocht, de nieuwe monopoly tropical tycoon met dvd. Is erg leuk, vooral dat je de vragen per dvd krijgt.

Vanmiddag zou een kennisje op Ziggy komen rijden, maar het gaat niet door. De grond is keihard ik durf het niet aan.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 15:18

Wilco en jij zijn lekker verwend met de kerst, Janet.

Ik heb m'n hooi weer op z'n plek liggen en de kou is geloof ik ook aardig uit m'n botten getrokken.
Ilse loopt lekker op de wei, vrieskou heeft ook wel z'n voordelen.
Laatst bijgewerkt door LBLGypsyCobs op 27-12-08 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 15:20

Pfoeeh! Wat gaan jullie hard!

Las iets over Dierentuin Emmen by night; ik ben gisteravond met vriendje en schoonouders+zusjes geweest, viel ons eerlijk gezegt nogal tegen.. Hier en daar wel een lampje, maar we hadden er iets meer van verwacht. Weinig dierenverblijven verlicht, bij de geiten enzo gewoon de tl's aan (hang daar met kerst dan ook iets van sfeerlichten) Was wel een leuke lazershow op de savanne.. Verder was het megadruk, kan ook niet anders als het uitverkocht is.. Bloos Zijn daarna maar met z'n allen de pizzaria ingedoken, want in de Zoo zelf was het geen beginnen aan in het restaurant.. Vingers aflikken

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 15:32

stennisje lekker bij de ilse bezig geweest.

Schimpje jammer dat het zo tegen viel zeg.

Ziggy is af en toe een grote kloot viool. Omdat de waterleiding bevroren is zijn we met emmer in de weer. We hadden een grote zware kuip neergezet. Ik gooide de eerste emmer water erin, en liep weg om een nieuwe te halen.
Kom ik terug staat meneer Ziggy buiten met de bak, oortjes naar voren en heel trots te zijn. Alles onder het water natuurlijk.
Dus nu de bak maar vast gezet met een ketting en een dikke steen op de bodem.

Daarna heb ik Ziggy nog even geborsteld, Dundee ook nog even snel meegepakt.
En daarna met Sem gefiets. Ze vond het tuigje wel een beetje raar.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:09

Hihi, die Ziggy! Rijd je nog weleens op hem Janet?

Hier tuin lekker op orde, en met zeer frisse Mirthe even voor de wagen een klein rondje gemend.... waarbij we bijna (lees al met hoofd erin) in een beukenhaag belandden... ze had wat andere ideetjes dan wij. Duivel Haha!

Wei weer helemaal op orde gelukkig.

Berdien, Dobbel, Janet, Boncho, Silas we zouden 4 januari een rit gaan maken onder voorbehoud, helaas loopt Mirthe nog niet goed genoeg. Daarnaast hebben 2 personen zich afgemeld, dus beter een andere keer lijkt me?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:14

Ik rij nog wel op Ziggy hoor. Alleen baal nu een beetje dat het land zo bevroren is. Kan nu niet rijden, en het is behoorlijk onregelmatig. Ben veel te bang dat hij struikeld.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:14

hahaha ik zie het helemaal voor me Janet EN Marleen! hihi Lekkere dingen die Ziggy en Mirthe Haha!

Jammer dat jullie ritje 4 jan niet door zal gaan zeg!

Hier heeerlijk gereden vandaag. Helaas kon grid er niet bij zijn wegens trailerlaadtroubles. Maar met grit en carlo was het erg gezellig, wel kkkkoud!

Owja en we hebben onze ringen binnen Haha! We dragen ze al als verlovingsringen, na de bruiloft komt dan de datum er nog in.
Is wel ff wennen als je nooit sieraden draagt Clown

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:15

Leuk leon!
Hebben jullie foto's?

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:31

Foto's van onze ringen, zojuist gemaakt niet helemaal scherp maar het idee Knipoog

Afbeelding
Afbeelding

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:35

wat een mooie ringen zeg. Heel simpel maar super mooi

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:36

Simpel, omdat er geen briljantjes inzitten bedoel je? Die moeten we ook niet hoor Tong uitsteken
Het is witgoud met roségoud, en de buitenkant is ietwat hol.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:38

Doei!

Wat een mooie ringen zeg! Ja

Zoiets vermoedde ik al Marleen Ja was er zelf ook nog niet over uit, er heerst zo'n verkoudheid bij ons op stal dat ik Jessie liever niet bij andere paarden doe, straks hebben die het dan ook Nagelbijten / Gniffelen
Ze was niet helemaal fit vandaag leek wel, toen ik haar terug zette in de wei bewoog ze meteen niet meer, en toen ik terug kwam met Flynn stond ze er nog! Helemaal ongemakkelijk op de bevroren modder, dus haar daar maar weggesleept (letterlijk) naar een vlak stuk. Morgen maar even kijken hoe het met haar gaat.

Ziggy de waterbakkensloper, klinkt me bekend in de oren *LOL* Flynn doet precies hetzelfde, maar dan met voer- en zoutblokbakken. Er is niks mooiers dan met je grote voeten in/op/over zo'n bakje staan, en dan net zolang duwen totdat je *knap* "FLYNN **********!!!!!!" hoort ROFL Huilen van het lachen

Verder een uur bezig geweest met het vullen en ijsvrij maken van alle waterbakken. Verschillende groepen paarden zijn leuk, maar niet als je dus ook vier waterbakken ijsvrij moet maken en weer vullen. Ben nou ook wel door en door koud Nagelbijten / Gniffelen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:40

Hier ook twee waterbakken ijsvrij gebikt, krijg je koude tengels van Haha!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:41

Doei! zo, lekker thuis op de bank, het opwarmen kan beginnen!!

Erg fijn dat Ziggy jullie zware werk zo waardeert, hij zal er wel trots bij gekeken hebben. En Mirthe die de het nodig vond om de beukenhaag van heeeeeel dichtbij de bestuderen. Wat zijn paarden toch leuk Haha! !

Schimpje, jammer dat de Emmen by night wat tegenviel Nors opkijken . Ik zou dan ook verwachten dat ze het extra aangekleed zouden hebben.

En Stennisje, lekker gesjouwd. Het is zeker koud, maar ik kan toch ook wel erg van genieten. Maar in de volle wind is het wel pittig.

TK; wat is klassieke dressuur??

Ons ritje op Loon en Zand was heerlijk!!! Wel koud, maar goed te doen, we hebben het ruim 2 uur volgehouden en Leon nog langer (heen en terug naar de wei). En foto's/filmpjes zijn er. Op een gegeven moment stonden we met z'n drieen op een berg in een kringetje met alledrie een telefoon/camera in de hand Bloos . Voorbijgangers begonnen zich al af te vragen of we ook nog gingen rijden!
Grid; we hebben jouw en Say gemist, zo jammer dat ze geen zin had de trailer op te gaan. Ik hoop dat je het met tijd en geduld opgelost krijgt en weer overal heen kunt. We kunnen een keer bij ons afspreken, in het ergste geval kom je in ieder geval altijd te paard thuis.

Snowdon en Snowville; ik vind de ringen heel erg mooi, alvast een mooi stukje bezegeling.