De laatste van Amy's buikje is ook erg schattig.
Emmen by night, dat lijkt mij ook leuk. Dan is paarden vangen wel een vervelend alternatief. En die verhuizing, dat lijkt mij een klus. Wist niet dat er bij het nieuwe gedeelte nog zoveel meer ruimte is.
Mijn wintec is suede overtrokken en zit juist heel stevig. En mijn probleem is andersom, ik hang achterover, vind ik zo lelijk

Een wii, dat lijkt mij ook zo leuk

Vanavond met schoonouders, schoonzusje en haar vriendin uit eten geweest en daarna nog een paar potjes rummicub gespeeld. Was weer gezellig

Kerst zit er weer op, op naar oud&nieuw. Wat we met de vriendengroep vieren in een vakantiehuis. Heb er veel zin in, maar zie er ook wel een beetje tegenop. De meeste vrienden hebben kinderen, er zijn dus ook drie dreumessen, een baby, een peuter en twee jonge meiden bij. En die drukte benne we niet gewend. Maar kan er ook van genieten hoor, vooral omdat "mijn" knuffeltweeling er ook bij is

Bij de paarden is het water sjouwen en volgende week zijn we dus een midweek weg, dan missen er drie mensen op stal. Terwijl er 11 paarden "gewaterd" moeten worden

En morgen naar Loon op Zand, jihaaa.....