Zegt mij zo niks wie het zou zijn. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zegt mij zo niks wie het zou zijn. 
Hebben wij die weg in Winterswijk????

. Het lag buiten winterswijk in ieder geval, en rond om winterswijk komt 2 keer de halteweg voor ofzo. Want we zaten eerst op de verkeerde halteweg.

) en sinterklaas vieren met vrienden en alle mensen waar we op de manege ook veel mee omgaan ook rondom Abaigeál zeg maar

) dus ik ga vandaag even weer naar buiten denk ik
en de meesten waren zo rond de 16 / 18 jaar (ik heb dan echt het idee dat ik hun moedder kan zijn brr)

Sita_ schreef:...
Peperbollen zijn inderdaad soort van pepernoten, maar dan zachter en ze smaken een beetje naar anijs.. Tenminste, zo noemt dat toch?...
Ah de echte pepernoten, die andere die bijna iedereen pepernoten noemt zijn kruidnoten
da's een beetje zoals De Bazaar maar dan wat kleiner (5 hallen) genoeg rommel gezien, maar ook leuke dingen
heb een mooie bruine deken met 3 wolven erop gekocht (ook zeer lekker warm
) en een kastje voor aan de muur om beeldjes in te zetten. We hebben van die glazen gelaserde "beelden" op de schouw staan en die kunnen dan mooi daarin
Ook nog lekker Currworst gegeten

Mam was er ook al heel lang niet meer geweest en hadden daarnaast ook zin in Curryworst en dit is dichtsbijzijnde plek met (goede) curryworst dus
--> uiteindelijk alleen maar lekker broodje kebap gehad en verder niks gekocht
... terug ging iets sneller.... 
da's niet zo slim zonder pin/ geld op pad...

... 

beilen