Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Of ja.. Natas was in de stallen bezig..
Sita_ schreef:Ik spreek even voor mijn beurt.. Maar als dat er doorkomt, weekendje Zeeland.
Dan kunnen jullie vast allemaal kamperen bij Maya op de farm!
(en anders ook wel hoor
Plek zat
)
Sorry, echt geen tijd om sociaal te doen
Vannacht al lopen waken met Dewi... heb dus ernstig slaaptekort (kon ervoor en erna niet goed inslaap komen). Maar niks aan de hand, ze sliep languit...
Vanochtend weer...

zeg maar. Overvrolijk en hyperactief. Lekkere rit gedaan, paar keer geknald en verder gewoon genoten. Totdat we bijna thuis waren, bij het uitraas pad. Voor het uitraaspad staat een hoekpaal van een weiland, een GROTE paal. Nou gaat het al vijf jaar goed, maar vandaag.. BAM crashte mijn knie tegen de paal

Ik reed een keer op een ongelofelijk eigenwijze haflinger in de binnenbak, die zijn verdeeld in 3 binnenbakken met houten schotten ertussen, ik reed dus in 1 zo'n bak, en die haflinger racede telkens naar de andere bak via een klein doorgangetje. Nou je raad het al, het ging dus een keer mis. KLOOIINKK, net iets te dicht langs het houten schot, vol met mijn knie er tegen aan.
én of dat pijn deed, heb nog een week mank gelopen door die stomme pismerrie.
( Die ook wel leuk kan zijn hoor
)