Nee.. Ik was alleen.. Of ja.. Natas was in de stallen bezig.. Ze had me wel bezig gezien, maar net die actie dat ze me van dr aftrok had ze niet gezien..
Ik spreek even voor mijn beurt.. Maar als dat er doorkomt, weekendje Zeeland. Dan kunnen jullie vast allemaal kamperen bij Maya op de farm!
Natuurlijk kan dat! En helemaal als jullie op mij stemmen! (en anders ook wel hoor Plek zat )
Sorry, echt geen tijd om sociaal te doen Vannacht al lopen waken met Dewi... heb dus ernstig slaaptekort (kon ervoor en erna niet goed inslaap komen). Maar niks aan de hand, ze sliep languit... Vanochtend weer...
wat een leuke acties met amy, hihi. Zie het al voor me. Ik heb vanmiddag wel intensief getraind met Ray maar hij had er niet zo veel zin in vandaag en ik moest hard werken (geeft verder niks). Hij was in ieder geval lekker sloom dus hopen dat er de volgende keer meer pit in zit. Iemand nog wat leuks mee gemaakt?
Pff.. Ik heb het warm.. Heb me net helemaal opgetut en opgekleed.. Vanavond Boktmeeting van het Zeeuwentopic! We gan Wokken en daarna naar de bios! Heb dr al zin in!
Fijn dat het toch wel goed ging met Ray! Hard werken is ook wel eens lekker!
veel plezier sita. Tamlin : succes met de verhuis ! ga vanavond een vriendin helpen met haar paarden, 1 heeft ontzettend lang stil gestaan en gaan we vanavond weer wat mee aan de slag. Ben benieuwd. voor de rest ook fijne avond.
Veel plezier Sita! Duurt dan vast niet lang meer Maya, spannend!
Vandaag weer met Jes op stap geweest. IJslander en ander ponietje waren ook mee. Jessie was zeg maar. Overvrolijk en hyperactief. Lekkere rit gedaan, paar keer geknald en verder gewoon genoten. Totdat we bijna thuis waren, bij het uitraas pad. Voor het uitraaspad staat een hoekpaal van een weiland, een GROTE paal. Nou gaat het al vijf jaar goed, maar vandaag.. BAM crashte mijn knie tegen de paal Deed zooooo zeer. Was allang blij dat Jes niet alsnog dacht "Yeah!" en er vandoor knalde, maar dat ze geschokt bleef drentelen. Gevoeld of de knie nog heel was, en rijbroek opgestroopd. Blauw, ontveld en dik. Nou is het rood, dik en ontveld en het doet zoooooo zeer. Potverdikkie he. Rotknol
@ Berdien, oohh, wat komt dit mij bekend voor Ik reed een keer op een ongelofelijk eigenwijze haflinger in de binnenbak, die zijn verdeeld in 3 binnenbakken met houten schotten ertussen, ik reed dus in 1 zo'n bak, en die haflinger racede telkens naar de andere bak via een klein doorgangetje. Nou je raad het al, het ging dus een keer mis. KLOOIINKK, net iets te dicht langs het houten schot, vol met mijn knie er tegen aan. én of dat pijn deed, heb nog een week mank gelopen door die stomme pismerrie. ( Die ook wel leuk kan zijn hoor )
maya: zal vast niet lang meer duren. lordj: leuk hondje! Ik blijf vanavond ook lekker thuis. timokyana: veel plezier bij je vriendin vanavond. grr: succes met rijden! berdien: auw... heb een keer hetzelfde gehad als jou dus weet hoe het voelt.
Zal Ziggy en Dundee eens gaan voeren. Ze zitten telkens heel hongerig naar binnen te kijken in huis, met van die zielige puppy oogjes...