Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en op de dvdspeler draait ie em niet...dus moet mn vader maar ff naar kijken, want ik wil de film wel heel graag zien 

Leonoor schreef:mensen, meld me even en meld me ook af, want ik houd het echt niet meer bij. Vind het aso om af en toe een ego-bericht er tussen te knallen en meer niet.
Ik zal af en toe nog wel eens lezen, zodat ik een beetje weet wat gaande is!
Citaat:niet wegblijven! Af en toe een ego- bericht van jou is leuk genoeg!
NikitaGoGo schreef:Leonoor schreef:mensen, meld me even en meld me ook af, want ik houd het echt niet meer bij. Vind het aso om af en toe een ego-bericht er tussen te knallen en meer niet.
Ik zal af en toe nog wel eens lezen, zodat ik een beetje weet wat gaande is!
Voor mij geldt hetzelfde helaas....

Evenals Sjoe...
Ga nu naar schuur, kijken of brokken geleverd zijn...
(heb er geen idee van)?
En dat is hij gelukkig ook. Dus ik heb ze belooft dat als hij goed is ingereden hun ook op hem mogen rijden.

Op t eind ging t lekker toen heb ik een tijd zonder beugels gereden. Dan zit ik toch wel erg lekker op haar. Ook viel ze nog uit naar Fortis, een grote KWPN-er
Mafkees. Ze heeft ook een hapje lijnzaad op van een stalgenootje. Ze vond t maar vreemd
die het gebruiken kan. Citaat:Goedemorgen,
Goedemorgen Jellie
volgens mij hebben jullie erg veel plaats en rust bij jullie thuis?

Verder niet veel te melden eigenlijk 
Ik neem mijn tijd wel, en weet het allemaal, maarja… die gevoelens he
Toch best goed van jou en Pride he 

Citaat:Flink aan t zwijmelen? Vertel

mamauba schreef:Yarka ik heb geen diploma voor het lesgeven. Ik ga dinsdag beginnen met de opleiding basisinstructeur.