Haha ik moet zeggen toen ik vorig jaar januari weer was gaan rijden en voor het eerst op bokt ging kijken, ik soms best geschrokken was van sommige topics en hoe het toeging Ik durfde echt niks te posten, heb heel lang meegelezen en ontdekt dat er ook andere topics waren, zoals deze ... Heeft misschien weer met koudbloedenmentaliteit te maken ...?
Haha ja zo ben ik ook een keer in zo'n topic beland. Ben er snel weer uit gegaan. Verschrikkelijk, trauma aan over gehouden haha. Wat je zegt Nimby... ons koudbloedmentaliteit denk ik;)
Ja dat is ook weer zo. Maar dit is een fijn topic. Ik heb hier al heel veel tips en hulp uit gekregen, constructief, waarmee ik zelf weer verder kon. Verder kan iedereen hier meepraten en wordt serieus genomen zoals zij is. En er praat hier heel uiteenlopende ervaring, van beginners tot fokkers en andere deskundigen. Dat vind ik ook aan bokt zo leuk en bijzonder.
Ik zeg tegen moeders van school zonder paardenervaring die een dochter hebben die net rijdt, en ze zitten zelf met allerlei vragen, ga maar op bokt kijken
vindt ik altijd ook zo heerlijk dat tutte met je paard.staart blijf ik bij eros momenteel van af ,tot dat hij weer mooi bij gegroeid is.enkel wat te lang is knip ik er af(staart tot max de kootjes,zodat hij er niet op gaat staan)
vandaag op controle geweest bij de ha en hij is tevreden.hij vertelde dat het echt nog wel even kon duren voor ik nergens geen hinder meer van had,maar mocht ik het niet vertrouwen mag ik altijd terug komen.nu merk ik ook echt wel verschil sinds dat ik weer fiets. had alleen 40 minuten vertraging van de afspraak.zit je daar braaf op tijd .....
Voor mijn verjaardag heb ik een overnachting bij de Cantharel bij de veluwe gekregen samen met mijn moeder en Indy en Izzy, heb er nu al zoveel zin in! We gaan begin maart. Ik heb nu de app van Endomondo op mij telefoon gezet, kijken of dat fijn werkt met het vinden van de route Iemand hier al bekend mee?
Nimby
Geplaatst: 24-02-15 21:14
Alleen andersom, had ik hem mee als ik een stuk ging lopen of fietsen. Kan je het achteraf terugzien. Ik ben heel benieuwd hoe hij werkt bij de weg vinden!
Lieve Feike Bij de weg Maartje, ik ben nog steeds blij met de muck boots Ik doe ze ook aan als ik door de regen naar een winkel moet fietsen ofzo. Ze zijn zo lekker warm om je kuiten
Ja, fijn zijn ze he! Ik doe ze ook graag aan als ik met de hond het bos in ga, zo lekker warm! Vond het een hoop geld, maar heb er geen moment spijt van gehad. Dit is mijn eerste winter dat ik geen koude tenen heb gehad bij de paarden.
_Clocloken_
Geplaatst: 24-02-15 21:33
Dott schreef:
Hahaha. Van de drek? Ik had vd week anti klit spray in de staart gespoten, mijn handen zagen er na t uitborstelen ook niet uit
Ik zit niet veel online. Was een poos minder actief en bij terugkomst werd ook minder na al die nieuwe "gezichten". Niet dat het niet leuk was (integendeel), maar herkende bijna niemand meer van ervoor hahaha. Dus dan vind ik het lastig posten.
Nu zit ik vnl op bokt als ik nachtdienst heb. Is ook een beetje de enige tijd dat ik achter een pc kan blijven zitten.