[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 17:37

Ben benieuwd naar foto's Annique. Klinkt leuk.

Zo gedoucht en aangekleed straks lekker eten, heb al vanaf 4 uur bere honger

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 17:43

ruikt hier lekker naar pannenkoeken :D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 17:44

hou op... Heb om haf 7 gereserveerd, dus duurt nog wel even voordat ik eten heb.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 17:47

hihi, ik krijg lekker pizza :D pap en mam eten pannenkoeken onder groot gebrom van paps die opeens geen pannenkoeken meer kan bakken hihi zijn er al 2 mislukt :p

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 17:57

vriendje gaat lekekr soep koken :9 kan hij goed

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 18:01

Nathalie, geen van beiden :+
Maar Snowdon en zn kudde woont in het Brabantse Loon op Zand ;)
Ik 'ken' ellepel gewoon van bokt, that's all.

Ik heb vandaag overigens iets heel doms gedaan, echt zo'n blonde actie....
Ik ging Snowdon's staart insprayen met anti-bijt en dankzij een windvlaag zat mijn gezicht dus onder die vieze troep.... jammie, de tekst "bittere, sterke smaak' is geen woord gelogen :r (En het prikt in je ogen!)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 18:03

ow gadver dat klinkt neit echt lekker Leon.. hihi

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 18:09

ah bah leon dat is inderdaad niet erg prettig!
Fotos zijn nu bezig zich op de computer te zetten duurt nog even alleen

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 18:20

Ah okey :+
Getsie zeg.. dat zal vast en zeker idd niet echt smakelijk zijn..

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 18:20

ben beneiwud naar pics Annique!!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 18:34

Leon :o? Hopelijk trekt het snel weg (de vieze smaak en prikogen).

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 18:45

O bah Leon!!!

Hier net een pizza gegeten! Was lekker!!
Vriendlief is (weer) werken....
Die late diensten zijn heel niet leuk als jezelf heel de dag thuis zit!! Kan ie beter vroeg hebben dan is ie om 3 uur weer thuis!

Net mn oma aan de telefoon. Of ik dinsdagavond daar lekker rauwe andijviestampot kom eten en vanaf het balkon of achter het raam de avond4daagse kom kijken! Ze had zelfs al geregeld dat mn zusje me dan op kwam halen!! De lieverd!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 18:57

Sorry jongens, heb niet bijgelezen, ik ga stoppen met mallow heel hoogstwaarschijnlijk, vandaag is gewoon de druppel geweest. Ga zo alles typen, voel me vreselijk machteloos |(

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:00

Eva....
Weet niet wat er aan de hand is maar vast een :(:)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:00

Eva :(:) , schrik van je bericht, what's up??????? Lees het zo wel.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:02

he meis.. wat vervelend.. :(:)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:05

Eva.... schrik ervan, wat is er aan de hand meis? :(:)

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:07

:(:) Eva, wat is er aan de hand?

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:14

Oke zal even alles proberen uit te leggen.
Toen ik Mallow overnam van de stal eigenaresse, heb ik een contract getekend, dat mallow niet voor lange tijd van deze stal af mag, en dat er samen wordt besloten over zijn einde. Ik was het er helemaal mee eens, ik wilde toch niet van stal, en over zijn einde beslissen vond ik een prettig gevoel te doen met een vrouw die ik volkomen vertrouwde, en mij met haar 40 jaar paarden ervaring kon steunen en adviseren.
Ook is in het contract beschreven dat alles gedaan en nageleefd moet worden om Mallow in een zo goed mogelijke conditie te laten verkeren. Mallow is als een familie lid voor me, ik denk dat de meeste ( waarschijnlijk jullie allemaal wel ) wel weten hoe onvoorwaardelijk veel je van een paard kan houden, en hoe gigantisch veel zo'n vriendschap tussen mens en paard kan betekenen. Zo dus ook mallow voor mij. Ik was ziels gelukkig, ik had mijn eige paard! En wat voor een. Mallow was eindelijk van mij! Ik kon beslissen wanneer en of hij medicijnen kreeg, en hoe en wat. Maar na een week begon de elende al. Buiten mijn weten om kreeg mallow Ventipulum, en als ik er wat van zei, kreeg ik te horen, we vertellen je dat niet, want dan ga je je onnodig zorgen maken. PARDON? Mijn paard!? Toen wilde ik graag dat mallow voortaan zijn kuil in hooinetten kreeg ( hij staat op vlas, en dit kan extra benauwend voor hem zijn ) Nou ik heb hier MAANDEN om gezeurd, en nu heb ik uiteindelijk mijn zin, ik mag ZELF de hooinetten vullen en klaarhangen, dan willen zij het wel in zijn stal hangen. De laatste dagen, blijven de hooinetten hangen, en wordt mallows kuil weer gewoon in zijn box gesodemieterd. Hij krijgt ook dan geen biks, want ja, waar moet je dat laten als er geen kuil op de grond ligt? ( Heb er een zware bak voor gekocht, maar deze wordt elke keer uit zijn stal gehaald ). En toen dus vandaag, ik naar de stal eigenaresse, ik wil mallow binnenkort een weekje ergens op het land zetten, want dat heeft die wel verdient! Hoezo? Dat vind ik een beetje nutteloos, je moest is weten hoe blij mallow altijd is als die weer naar binnen mag. Pardon? Een dampig paard?! Jullie zouden eigenlijk is moeten komen kijken. Mallow komt altijd als allerlaatste sjokkend van het land, als hij 5 minuten in z'n stal staat wordt hij gek, raakt in paniek, gaat zweten, krijgt het benauwd, maar nee, mallow is oh zo blij als die in zijn stal staat. Ik betaal me groen en geel, 300 euro aan stalling, en de rest van de kosten kennen jullie ook wel, maar dan heb ik natuurlijk nog extra aan DA kosten omdat mallow dampig is. Ik betaal dus voor een eigen paard, dat mijn paard niet is. Ik mag hem geen weekje mee nemen, ik mag gewoon niks zelf beslissen. De tranen stromen over m'n wangen als ik dit typ. Het voelt gewoon alsof mijn hart uit m'n lijf wordt gerukt. Mallow is mijn kindje, als ik het niet doe, wie doet het dan wel? Maar hoe lang kan ik hier nog mee doorgaan. Mallow is chronisch ziek, hij wordt nooit meer beter, en haalt het niet meer om 20 te worden ( hij is nu 12 ). Het enige wat ik hem kan geven is alle liefde die ik heb, maar op deze manier kan ik dat niet. Ik zit vol stress, en ga niet meer met plezier naar stal. Mallow voelt dat uiterraardt aan. We gaan van de week ( met mijn moeder erbij ) met de stal eigenaresse praten. Ik ga voorstellen om Mallow helemaal over te kopen, en verder geen contract niks, of ik stop ermee. Ze heeft meteen eigenlijk al aangegeven dat ze geen paarden meer wil verkopen, maar het is het proberen waard. Ik heb geen energie meer, en vind het de moeilijkste beslissing die ik ooit heb moeten nemen, en voel me een vreselijk mens, om mallow in de steek te moeten laten. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer, en trek het simpel weg gewoon niet meer.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:18

als hij nu al van jou is, dan mag jij toch op zeker wel beslissen waar hij komt te staan?? Bovendien mag alleen de eigenaar van het paard beslissen over het einde, en dat is maar 1 rechtspersoon.. Medicatie idem dito.. ook alleen voor de eigenaar te beslissen.. Als het paard van jou is, heb je met je stalbaas niks te maken..
Laatst bijgewerkt door DianneM op 07-06-09 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:19

Niet dus, door dat contract..

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:20

Eva, Is Mallow nu niet voor 100% van jou dan? Zo komt het nu namelijk op mij over!
Snap wel dat je het enorm moeilijk vind hoe het nu gaat!
Keuzes maken voor je paard maar die dan of niet uit kunnen/mogen voeren of ze worden na een tijdje weer aan de kant gegooid!
Hopelijk komen jullie tot een goede oplossing voor jou, de staleigenaresse maar vooral voor Mallow!
Sterkte meid!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:21

stuur dat contract eens naar je rechtsbijstand?? En neem eens contact op met PVE of dierenbescherming.. Die kunnen ook wel een sluitend en STUITEND oordeel vellen over je stalbaas denk ik zo..

Want iemand anders mag jou niet verplichten jouw eigendommen vast te houden.. Contract of niet, hij is van jou. En een paard is geen onroerend goed..

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:23

Ik had altijd gedacht van wel boncho, dat alleen ik nooit mocht verhuizen, en samen moest beslissen over zijn einde, maar ik voel me gewoon vreselijk beduveld.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:23

dat zal wel helemaal lekker wezen... stel dat je je stal niet meer kan betalen, 300 euro per maand, dan kan je je paard verkopen... Stel dat ze voor jou een speciale prijs maakt.. 500 euro per maand.. :o