Van wat je overal gedaan / geleerd / en het waarom ? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Van wat je overal gedaan / geleerd / en het waarom ?

Een ruime maand terug begon ze zo af en toe een beetje te kuchen en proesten met rijden, was een beetje onduidelijk. Dus heb van een vriendin daar kruiden voor gekregen, en die hebben tiptop gewerkt

maya 

moet ik er weer heen
Dus toen op de werkbank in stal gaan zitten en kijken tot ze het op hadden. Stal is raar gevormd, het is nl in de schuur extra bijgebouwd, dus dat was ooit een hele grote koeienstal met een kribbe, met een muurtje van zo'n 40-50 cm hoogte, dus daarboven heeft m'n vader ooit een soort werkbank gemaakt, zodat dat een beetje dicht is, anders gaan ze in die kribbe staan oid, en da's een beetje een benenbreker
bah weer storm. Vind het nu idd al flink waaien.
) belde Mees net, hij voelt zich niet lekker en vertrekt dus eerder van het vrijgezellenfeest in Brabant. Komt over anderhalf uur al thuis, dus ben ik vannacht in ieder geval niet alleen. 

biancanij schreef:Dat wel maar je hebt het paard wel in levende lijfe gezien. Maar die man vertrouwde dan denk ik op ziggy_janet. Gaat het nou vannacht ook stormen?
Dus oke, je hebt gelijk!