[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 21:59

Bonte schreef:
Mennen????

Ik hoorde vandaag dat het
staartje van Wilma
het weekend overtrekt
. Dan ga je denkt ik niet lekker op de kar zitten.
Ga donderdag naar de manege zonder drempels het opgehaalde geld wegbrengen en een doos met cartridges.

dit bedoelde ik Bonte

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:01

ik krijg niets verstuurd naar dat mailadres? unknown host or domain...

staartje van Wilma mag hier gewoon niet overheen

Ik snapte hem wel hoor, Chev.

Ik ben pitten, truste dames!

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:06

snowdon schreef:
ik krijg niets verstuurd naar dat mailadres? unknown host or domain...

Ik stuur mezelf een mail en die komt gewoon aan. Dan maar even wachten tot PB het doet.

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:07

Cheveyo schreef:
Bonte schreef:
Mennen????

Ik hoorde vandaag dat het
staartje van Wilma
het weekend overtrekt
. Dan ga je denkt ik niet lekker op de kar zitten.
Ga donderdag naar de manege zonder drempels het opgehaalde geld wegbrengen en een doos met cartridges.

dit bedoelde ik Bonte

Jij bent ook wakker

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:08

truste Leon,

maakt niet uit hoor Bonte...hihi

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:10

pb werkt bij mij al

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:12

silas schreef:
pb werkt bij mij al

bij mij ook, maar kan niets versturen. Wel lezen.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:14

heb je al iets ontvangen per mail Silas?

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:15

oh lastig....
maar goed.....genoeg voor vandaag.....had al in bed willen liggen....welterusten

#cheveyo: ja heb 1 filmpje ontvangen maar kan de formaat .mov niet openen.....grrrrrr...

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:16

hmm ook niet met die Quickview dinges? oh je ging slapen lees ik ahum, nou ja dan lees je hem morgen maar.

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:17

nee was nog net niet weg....

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 22:22

Allemaal de groeten van Jean vanuit Ierland! Die miep heeft het heerlijk naar haar zin! Potverdikkie! Ben jaloers!!! Maar ik gun het haar enorm!
Morgenavond zal ze zelf wel verslag doen denk ik zo!

VillaNeusjes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:43

nou nee pellie ik zie dat toch niet zo zitten en dat insnoeren al helemaal niet (heb op het moment al adem tekort van mezelf...)

nou paps nog aan de foon gehad en half november gaan we naar oekraine en opstarten.. dusssss nog 3 weekjes en dan ben ik buitenlandse bokker... ben nog niet gelijk geemigreerd maar komt aardig al in de buurt.....

Bonte

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 23:03

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 23:03

silas schreef:
#cheveyo: ja heb 1 filmpje ontvangen maar kan de formaat .mov niet openen.....grrrrrr...

Uploaden naar zippyvideo dinges, dan doet ie het wel.

Enne, Mira d'r gore lijf poetsen..... dat mag Peter morgen doen

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 05:08

Chev, mooie foto's
Silas, ziet er goed uit hoor op Lis
FK weet niet of je blij moet zijn dat ze het rollen uitgevonden heeft

pff wat een gedoe met bokt, dan kan ik er weer niet op, geen pb,
wilde ik juist Leon PBen, doe het ff zo, ik geef zsm data door om te mennen, maar mijn kar staat thuis en paard aan de andere kant v/h kanaal en de brug ernaartoe is afgesloten, moet ff wachten tot die weer opengaat zodat ik hem naar het karretje kan rijden, ik laat het zsm weten.

nou weer lekker werken, vandaag komt de therapeut weer bij de roedel, zij behandelt mensen met extreme hondenfobie, als afronding van de therapie komen ze dan bij 1 van onze roedels en hopen we ze zo ver te krijgen om tussen de honden in te gaan, dat is best een prestatie want de roedels bestaan uit z'on 20 honden, zou eens kijken of ik een foto van de roedel kan vinden.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 05:36

foto gevonden, hier zie je mijn collega en een baasje, foto is op ons eigen uitlaatveld bij de kinderbadjes die we geplaatsts hebben voor de hondjes.

Afbeelding

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 07:14

Goedemorgen!

Ik heb nog niets bijgelezen. Was gister pas om een uur of 12 thuis en nu ben ik brak. Gelukkig wel goede afspraken kunnen maken en een gezellige avond gehad.

Nu bijlezen....

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 07:15

Goedemorgen!

Wat hebben jullie weer goed je best gedaan gisteravond. I-net lag er thuis uit, dus kon niet meer bijlezen.

Chubje ziet er keurig uit! Ze was nog niet helemaal goed weg toen Jos begon met scheren, wat even de nodige troubles opleverde. Maar hij blijft dan heel rustig en zet gewoon verantwoordelijk door, dus na een 15 minuutjes kon hij echt aan de slag. Hij had haar daarna met haar dikke winterdeken op stal teruggezet, zodat ze even goed kon wennen aan de overgang en wat warmer zou blijven (door de Tranquigel kunnen ze zich niet zo makkelijk warm houden).
Gisteravond lekker even met haar aan de hand gestapt. Ze was nog steeds niet helemaal bij. Dus 10 minuutjes stappen, toen gaf ze aan dat ze ff niet meer kon. Toen 10 minuutjes staan knuffelen en laten bewonderen door stalgenoten en toen weer 10 minuutjes gestapt. Lekker met een lichtgevoerde regendeken op stal gezet, dat is warm zat met dit weer en zo blijft ze lekker droog als ze vandaag weer naar buiten gaan.
Heb voor vanaaf m'n les wel even afgezegd. Ga gewoon lekker een half uurtje rustig aan doen met mijn meisje.

M'n nieuwe collega maakt een goede beurt: 3e werkdag en nog niet binnen (wij beginnen hier normaal om 8.00 uur).

Bonte, ik neem aan dat je van een andere Jacqueline een bestelling en betaling hebt ontvangen?

Chev, Silas en WenK: leuke foto's! Ben een Michelin- mannetje, maar gelukkig sta ik er niet te vaak op. Ben overigens weer bezig met sit- ups 's avonds. Mijn buikje wordt nu echt te erg! En ik ga me irriteren aan mijn dikke harses op alle foto's.

Chev, Leon, willen jullie rijden zaterdag met Chub?

WenK, wat voor gesprek had je betreffende 'afspraken'? heb iets gemist geloof ik...

Spetter, gelukkig niets mis met het bloed! Hopen dat het zandkuurtje werkt, anders wordt het wel zoeken geblazen!

Ik ga even aan de slag met het uitwerken van een vergaderverslag...

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 07:26

Oh met Peter, er moest nog heeeeeeeel veel geregeld worden. Kostte dus een boel tijd.

Leuke foto's van mijn bolle... Ziet er allemaal goed uit!

Verder weet ik het nu al niet meer...

Mariel, ik moet ook nog ff wat foto's bij je bestellen... *maakt knoop in zakdoek*

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 07:31

Goedemorgen!

Fijn dat het niets ernstigs is Spetter!
Al kan teveel zand in een paardenlichaam overigens wel heel gevaarlijke koliek opleveren...
Het kuurtje gaat vast helpen.

Mira heerlijk liggen smeren! Yahoo lekker knoeien!
Heerlijk zo'n zandbad.

Een gave Tommie-knuffel-dag gehad dus Debo! Leuk hoor.
En iedereen die zo'n tijd niet gereden heeft moet weer erg wennen, dat weet ik uit ervaring.
Ik had zelf 9 jaar niet gereden, kun je je dus wel voorstellen hoe dat er uit heeft gezien toen ik weer ging rijden, haha!

Heerlijk verwend dus gisteren Vasthi. Lekker ontspannend.

@Er is weer een nieuw verkooppunt voor de TinkerBrok!
In mijdrecht, zie www.tinkerbrok.nl

Foto van de 'naakte' Chubby ????
Ze moet een roesje hebben om geschoren te kunnen worden?
Of doet men dat zo wie zo met het scheren? Ik heb geen ervaring met het scheren van paarden.

Verder heb ik even weinig te melden.
Aan de slag dan maar...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 07:35

Collega is te laat omdat hij gebak is gaan halen! Hij is jarig

Hoe is het nu 'afgelopen' met Fer en zijn baasjes WenK?

Yarka, Chub krijgt een roesje inderdaad. Lees: een volle spuit Tranquigel Niet alle paarden hebben dit nodig, maar Chubby wel

Vashti, heerlijk hoor. Goed idee om binnenkort zelf ook weer eens naar zo'n beuaty-salon te gaan.... Weet ff niet meer wanneer je jarig was, dus voor de zekerheid: van harte nog!

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-05 07:48

Chubby: kale chubje dus! Waarom doe je dat eigenlijk?

Yarka: Heb net die site zitten bekijken en er is er ook gewoon 1 vlak bij mij in de buurt! Gaaf! Ga meteen bellen, was namelijk noodgedwongen overgstapt omdat ik het niet op kon brengen om 2,5 uur te rijden voor brok!

Sas: Ziet er gaaf uit, je eigen uitlaatveldje!

Irish gaat super, we beginnen nu langzaam met de M oefeningen en ook stiekum wat changementen ertussen. Het wordt echt tijd om te gaan starten, ze is er zeker klaar voor! Helaas heb ik nu even niet de juiste financiele middelen om een startkaart aan te vragen, behoorlijk frustrerend!

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 07:53

Citaat:
jacky2 als je iemand kunt vinden. Er zijn nog twee plaatsen vrij op huur paarden en nog ongeveer 2 vrij op eigen paard. Dus als je iemand kunt vinden met 2paard trailer kan Matcho ook misschien wel mee. En anders op huurpaard kan ook hoor. (Bied je gewoon aan dat jij trakteert als die persoon rijd )
Ik ben op die rit gekomen omdat mijn schoonmoeder en mijn man nogal bang waren voor paardrijden en zeker naar buiten. Maar deze ritten hebben hun flink wat vertrouwen gegeven dus waarom kunnen andere mensen hier ook niet wat aan hebben. En als je (nog) niet goed kunt rijden (om wat voor reden dan ook, bij mijn schoonmoeder was het haar rug) is het nog wel heel leuk om een buitenrit te maken. En Remco heeft nu zoveel vertrouwen dat hij mij in galop voorbij scheurd.

Ik heb net nog even op routeplanner gekeken maar het is voor ons 234 kilometer rijden ruim 2 1/2 uur rijden !
Ik vertelde het mijn moeder,en zij vond het ook een leuk idee,maar ik denk niet dat ik iemand zo ver krijg !
Jammer !

Bonte: fijn dat de betaling binnen is,ik wacht vol spanning op de foto's !

Ik moet opschieten,zo weer een afspraak met Gast8253 om een buitenrit met macho te gaan maken,ben benieuwd hoe hij zich vandaag gedraagd ?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 07:53

M'n neef belde net dat er ingebroken is bij hun in de schuur, waar dus auto, fietsen en al mijn tuig, zadels enz. liggen...
Ik heb geloof ik ontzettend veel geluk gehad dat ik al m'n 4 zadels bij een andere oom heb liggen, was al van plan d'r een aantal terug te leggen daar... maar pfff.. gelukkig heb ik dat nog niet gedaan..

Bij hun is zelf de hele auto ingeslagen (alle ruiten), of er verder iets weg is weet ik niet precies..
Waarom kunnen mensen nou niet gewoon van elkaars spullen afblijven?!