Vandaag gewandeld. Bak was na de regen van vannacht en de dooi weer een zwembad.
Wat een knuffelkont die Akyra!
Kimley ook leuke foto's!
Nientsje
Geplaatst: 30-01-17 10:22
Mooie foto Nessa! Zo in de sneeuw Lekker gereden ook zo te lezen
Gelukkig zit de vorst er (bijna) op
Oef Juul... balen van die hond.. Maar wat een heerlijke knuffelfoto's
Mouse is al een heuse dame Kimley Mooie foto's ook zo met haar vriendinnetje erbij
Topper die Xaf!
En terecht dat je zo geniet Claudia
Prachtig mooi koppie daar Mandy
Ik ben vandeweek met Feike naar de hengstenhouder gegaan. Hij heeft een klein binnenbakje waar je in kan longeren en waarvan de bodem niet bevroren is. Nou Feike ging haaaaard en springen en bokken en blij zijn, hij heeft heerlijk gelopen Nu de vorst weer zowat over is, kunnen we weer gewoon in eigen bak aan de slag gaan. Vriendlief en ik gaan deze week (als het goed is, anders volgende week misschien, ligt aan de tijd, ze zijn maar beperkt open enja werk en stuff) naar de caviaopvang om te kijken of er een leuk vriendje/vriendinnetje voor Herman is
Dankje nientsje! En de rest voor se complimenten Hier is de bak nu toch ook eindelijk ontdooit hoop ik! Dan mag ze eerst even haar ei kwijt en dan gaan we weer aan het longeren.
Als het goed is gaat mijn stalgenoot binnen 14 dagen een ander boomloos zadel ophalen voor haar fjord.. als dit een beetje past op mouse dan gaan we het rijden weer oppakken en ga ik een afspraak maken met boomloze zadelpasser zodat ik hopelijk eindelijk zelf een eigen zadel kan aanschaffen
paddraigh
Geplaatst: 30-01-17 11:13
a mooie foto,s weer zeg!!!
dat zou mooi zijn kimley!
juul balen zeg...
knappe xaf
mandy wat een leuk oog zo met die vlek er om heen !
gekke feike, kunt aan ze merken dat ze voorzichtig moesten zijn de afgelopenweken met het lopen, hierbeginnen ze ook al wat te rennen, maar de bodem is nog lang niet dooi!! leuk vriendje kijken!
hier zijn wevan een ijsbaan naar een zwembad gegaan , wbt bak pfff bodem is nog knetterhard onder het dunnelaagje drap
hier is de bak inmiddels ook een blubzooibak.maar vindt t fijner dan een harde bak.voelt toch wat veiliger aan.
ik zal voor rienke op zoek moeten naar een ander zadel.ze krijgt meer bespiering en t zadel ligt niet goed meer.ik dacht eerst dat ze de laatste week me aan het uitproberen was met opstappen,door niet te blijven staan,maar ze wilde me duidelijk maken dat het zadel haar niet goed meer ligt. ze is gister trouwens jarig geweest en is nu 12 jaar
Haha arme Mouse Zaterdag lekker een wandeling gemaakt langs de weg. Hier was de bak zondag nog niet ontdooit genoeg om wat in te doen. En gisteravond naar de binnenbak geweest.
Even oriënteren alvast voor volgend jaar.. Voor de mensen waarvan de pony's geen deken op hebben.. Hoe doen jullie dat met rijden?
Ach mouse vond het wel mooi! Hier geen dekens, (mits ik een zadel heb) dan rijd ik gewoon hoor. Als ze vies is dan maak ik alleen de delen schoon waar het tuig zit Goed in en uitstappen en met zweten doe ik haar daarna een zweetdeken op met hals.
Kimley
Geplaatst: 31-01-17 16:08
Mandyy schreef:
Vandaag gewandeld. Bak was na de regen van vannacht en de dooi weer een zwembad.
[ [url=m/oh6Ebe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een knuffelkont die Akyra!
Kimley ook leuke foto's!
Ik had jou foto helemaal niet gezien! Wat leuk die 2 kleurige voorpluk en die vlek rond het oog
Balen van je zadel Ellie! Nog gefeliciteerd met Rienke
Wandelen is ook lekker Marieke
Zonet met Herman naar de dierenarts geweest. Ik wilde zeker weten oftie gezond is of niet voordat ik maandag op vakantie ga. Nou hij is kerngezond en 100% een mannetje hem vandaag ook voor het eerst echt vastgehouden en geknuffeld Zaterdag gaan we voor een vriendje kijken
Nessa
Geplaatst: 31-01-17 19:54
@ Kimley: hoe oud is Mouse nu? Ze is maar een klein meisje zo naast Evie Modderpaard!!!
@ Mandyy: ook lekker aan de wandel Je moet wat met een bevroren bak, of zwembad
@ Nientsje: haha feike moest even beentjes strekken
Gisteren was de paddock een blubzooi. Maar al minder erg dan eergisteren. Had ik niet verwacht, best veel geregend gisteren. En vandaag... is ie zo goed als droog! Ben zo blij met onze paddock!!!
Hier was de bak ook verbazingwekkend goed. Baalde al dat ik m'n laarzen en cap niet mee had.. maar het hoofdstel en zadel bleken ook weg te zijn ivm invetten. Heb ze even lekker laten rennen in de bak. Mac nam het er flink van, blij dat ik er niet op zat.
Lekker hoor wij ook van die droge paddocks ook met geel zand. Kan me niet fijner wensen voor Xaffier.
Vandaag kwam de tussenstand van wintercompetitie online. We staan nog steeds eerste in de B paarden met startkaart (van de 4). Wel gaaf hopen dat we deze plek kunnen behouden!