Mirjams kids naar de kinderboerderij voor speeltuin
Hier vandaag ook erg druilerig
Leons hoofd knalt en imikimi gelukt meerdere zelfs alweer voor Himesh iets stoers wat een heerlijke verzameling foto's en hihi leuke TNT bezorger drukke middag gehad dus en pepijn ook Aardig van je! en weer 5 vacatures... hopelijk zit er iets tussen
en Loïs ook crea bea Mooi Mooi
Trea nu contact met fokker leuk
Vasthi Julian druk druk maar vanmiddag lekker naar zwemles geweest!
Bianca moeilijke tijd... en oh teveel met je voet gedaan Je moet echt STRENG zijn voor jezelf als je er nu te lang op blijft lopen en heb je er alleen maar langer last van (soms zelfs blijvend ) dus HUP Been omhoog bij cz is trouwens fysio in basispakket 100% vergoed tot 9 behandelingen Succes! ah katjes
Puck druk geweest op de wei
Eva stress
en Cute kleine Desie
@ Grit Oeh Oeh ikke benieuwd ik was ook al aan het bedenken of afspraak wou voor dat zadel heb mijn andere nu 5 jr en 2 x gecontroleerd en lag nog goed maar heb nu toch wel het idee dat ik misschien keertje een andere nodig heb Maar misschien wordt t dan wel gewoon weer een kentaur die laat ik in ieder geval ook meenemen Haha en nu weet ik welke zadelmaker je bedoeld heeft ook mijn kentaur aangemeten en wil ik idd ook weer laten komen. Mij nog nooit laten wachten trouwens en ah is voor goed doel kindjes kijken bij wedstrijd
Carola gezellig met mam naar tuincentrum maar rekening v garage spookt door hoofd en ook geknutseld
nathalie erg moe
Janet ook moe en Solli geschreven en Ook een imikimi Past perfect bij Ziggy zeg!!!
Haha Ellen in dubio wie wie nu les moet geven
Anita gedieseld en toch wel profijt van stallen
maartje nu lid van stamboek kun je wedstrijden meerijden
ah Moyra wat een scheetje
Denise Yoga *hummmmmm*
Annique trailerfrustratie klinkt bekend Say is ook de goedheid zelve als ze er eenmaal op staat... Oeh nu al benieuwd naar foto's in 1 woord Geweldig!!! en Loïs ook nog gestapt en gedraaft en dus ook nog geluk met het weer!! ah zie voorproefje Haha hoe hij bij dat water wegspringt Help Baasje
Eline ook aan de slag
Loïs frans leren
Lies stallen gedaan maar nu moe/ versleten, heftruck verrot
Ellen kan niet meedoen met crea bea
Whaha grit wel zielig voor Vince hoor hij is al zoveel afgevallen...
en hihi Annique dan mag je bij die van mij voor in profiel wel ff allemaal wissen
Zit ik zo eens wat te spitten en kijken op bokt, zie ik hier mijn naam voorbij komen.. Dan ga je toch eens verder lezen, en kom je Annique, Lois en Eline tegen.. Lol En verder een hoop gezellig geklets enzo.. Goh ja dan kan ik het toch niet laten om me er ook mee te gaan bemoeien, of te wel mee kletsen.. Als dat mag natuurlijk
Mijn naam (djoeke) kwam voorbij met het strand ritje van vanmiddag, wat was dat leuk zeg! echt super.. (wil je meer van mij weten, ik heb een tijdje terug m'n profiel bij gewerkt, verder mag er natuurlijk alles gevraagd worden.. nou ja alles... bijna alles )
Grit
Geplaatst: 22-10-09 21:27
Grid; Karl? Hij heeft trouwens wel een mega geheugen. Hij is hier jaren geleden geweest (was er toen ook netjes volgens afspraak). Toen ik mijn naam zei, wist hij nog dat we toen een Noriker hadden.
Mooie collages van Dundee, Snow, Sem en Say. Ik vind dat soort collages toch de mooiste, een grotere en drie kleinere ofzo erbij.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 22-10-09 21:28
grid schreef:
Denise Yoga *hummmmmm*
Das mediteren, geen yoga
Grit wat heb je met Vince gedaan
Wauw Leon!
En nog meer prachtige creaties.
Ik heb ook wat geprold:
Grit
Geplaatst: 22-10-09 21:30
Gaat snel, zie ook nog een collage van Nathalie. De foto's zijn mooi, maar de kleurtjes.......
Meneer Langeraap? daar komen mijn zadels ook vandaan! idd niet punctueel, maar heel makkelijk met zijn handelswaar, je krijgt zo 5 zadels mee om te proberen!
Ik kan op een of andere rare manier niet alle bewerkingen zien. Ik kan alleen die van santa en sierra zien van Leon, en de rest dan weer niet. en alle andere dan weer wel op 1 van janet na... heel vreemd
grid
Geplaatst: 22-10-09 21:32
Hé loïs da's een goeie voor volgend topic
Haha ja idd Ellen erg handig mag ze ook best lang uitproberen enzo
Laatst bijgewerkt door grid op 22-10-09 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt