[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mallow

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 15:58

hiih hoop t wel peet :D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 16:08

We gaan uiteten in Emmeloord, bij Chillers. Een leuk restaurantje met lekker eten, en je krijgt meer dan genoeg (wat we handig is met een atijd hongerige boer := )

Vriendje komt wel hoor.
Ik was niet opzoek, kom Wilco tegen en zit er inmiddels al 5 jaar mee opgescheept ;)

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 16:14

hihi!
Hier hetzelfde!
was niet op zoek maar liep johan tegen het lijf en zijn nu al ruim 7 jaar samen waarvan we er nu 2 samenwonen!

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 16:20

Leuke tip:

op http://enq4a.arachnea.nl/nseous9/?id=7670c984c5e00cc666a9efcd2cff888e kan je invullen hoe een uitje wat jij hebt gedaan is geweest en als dank hiervoor krijg je een code waarmee je een gratis fotoboekje van €8,95 kan laten maken bij de https://foto.tntpost.nl/169/?bnr=eropuit2009 je kan ook een duurder foto boek maken en dan krijg je €8,95 korting.

Per mailadres kan je de uitjes tester invullen en krijg je een code.

Ik heb bijvoorbeeld laten weten hoe het was in de sauna. Heb nu een heel leuk fotoboekje laten maken van Boncho.
Johan heeft ingevuld hoe het was in de dierentuin vorige week en daar hebben we een fotoboekje voor en van zijn zusje van laten maken.
Laatst bijgewerkt door Boncho op 07-06-09 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 16:20

ik ook. zag hem en was op slag verliefd, alleen ik was 13 en hij 18.. :+

dus van zijn kant niet echt wederzijds.. :')

maar goed toen later waren we iets van 16 en 21 en toen kregen we wat :) en nu alweer 7 jaar samen :)

kan grappig lopen :)

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 16:27

zo, ben er ook weer.. tandjes wat regent het hard hier..

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 16:28

regen??
Hier nog niks!! Mag eigenlijk wel wat vallen..... Vinden mn plantjes en het gras wel lekker denk ik!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 16:29

Ja er is wel 'iemand' voor mij, hij is 22 :), maar ik vind het vreselijk eng om me te binden. Dus ben zo bang dat ik het weer verpest voor mezelf...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 16:29

Mallow : sowieso ff ook een mod op de hoogte ervan stellen... :) En verder succes!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 16:49

:wave: weer thuis van een dagje Heeswijk-Dinther. Heerlijk genoten van alle koudbloedjes in de dressuurring. En bij mij geen stress, hoefde alleen te kijken en soms een paard vast te houden :D
En op een bui na is het gelukkig droog gebleven. Nu regent het flink, ben bang dat Ingrid nu in de regen hekjes aan het sjouwen is.

Ook wel raar, stalgenoot reed met haar haflinger mee. Zo het vertrouwde beeld van ons blauwe vrachtwagentje op een wedstrijd, klep open en dan staat daar een haflinger. Alleen was het Bert nu niet. Moest echt even slikken. Over twee weken is het alweer een jaar geleden dat Bert is overleden.

Maar er was een goede opkomst en volgens mij is alles goed verlopen, maar dat zal Ingrid ook nog wel komen vertellen.

Ga even bijlezen.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 16:50

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 16:50

Leuk dat het een geslaagde dag was voor Ingrid.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 16:57

Volgens mij zijn de vazen bij Berdien thuis nu erg blij dat ze met rust worden gelaten ;)

Hopelijk is de dag bij Ingrid niet teveel in het water gevallen op het eind!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 17:02

Ik heb Sem net in bad gedaan, nu is het tijd dat ik zelf ga douchen. Stink naar natte hond :=

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 17:06

Nagelbijten := heb ik nooit gedaan. Plekjes krabben, daar ben ik ook goed in :j .
En ik was ook niet op zoek naar een vriend. Ik had "vriendjes", maar dat duurde nooit lang. Maar toch aan Carlo blijven hangen en we zijn alweer 14 jaar samen :+: .

Nathalie lekker laat op stap geweest en nu een brakke zondag %) . En wat al gezegd is; niet geschoten is altijd mis! Succes +:)+ .

Mallow, wat een lastige situatie. Ik hoop voor je dat het netjes opgelost wordt.

Leuke foto's van Boncho. De springfoto van achteren is grappig, mooie staart. Ik vind kinderen altijd zo netjes zitten *D .
Vandaag kwam er ook een jong meisje op een mooie fries voorbij. Zat er ook keurig op!

Janet en Wilco lekker uit eten :Y) . Wel even douchen, anders zit Wilco met een "natte hond" in het restaurant :+ .

Ga de uitjestip eens bekijken. Even nadenken waar ik recent nog ben geweest.

Leon; wedstrijd en uitslag was om 4 uur afgelopen, dus dat is goed gekomen.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 17:13

snowdon schreef:
Nathalie, bokker ellepel staat gestald op de stal waar die jonge Silas staat en verzorgt daar zijn moeder.
http://www.bokt.nl/forums/memberlist.ph ... le&u=14562
En dit is de site van die stal dan:
http://pensionstal-het-bonte-gezelschap.webs.com/

Gewoon vragen ;)

Klopt idd :D via haar heb ik hem (silas) ook ontmoet. Ze heeft nu les van mijn lesgeefster (en vriendin) en was dus keer mee :D was echt opslag verliefd op het beestje :D Ellen verzorgde idd z'n moeder maar is (wat ik begreep) daar na een paar voorvalletjes mee gestopt.. Komende week ben ik op vakantie maar ga daarna maar weer eens mee als Ellen les krijgt en dan vraag ik het gewoon :D

Hier ook nogsteeds droog.. Had al wel voor de zekerheid de was binnen te drogen gehangen :P

*edit* oh en thanks voor de site :D

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 17:15

nou,mooi niet gereden,wij kwamen op stal en t ging regenen en hield niet meer op,wat een klote weer.nou ja was toch gezellig.

Ik was ook 4 jaar alleen,en kwam Marien tegen,na een week ten huwlijk gevraagd,na 8 mnd getrouwd en nu weer bijna 5 jaar samen,en nog steeds blij :D

ga koken :wave:

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 17:20

oe dat is inderdaad een ander verhaal Mallow... hopelijk kan je het snel en netjes afhandelen. anders inderdaad even een pbtje sturen naar een mod, ik ben toen ook een keer heel fijn geholpen toen de andere partij ineens niet meer wilde betalen.

hier regent het ook enorm... normaal mest ik rond deze tijd de paddock uit en voer ik ze hun brokken maar ik wacht wel even. ze hebben nog hooi van de voerbeurt hiervoor. anders doe ik het wel na het eten.
ben erg benieuwt hoe grid het heeft, hopelijk is het daar wel droog gebleven.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 17:24

hier is het nog droog.. maar zo te horen zal de bui hier ook wel heen komen

heb ne t Travis even geinspecteerd.. zijn benen waren schoon +:)+ dus het lekt niet (meer) Hopelijk blijft het zo, die stompachtig ding is weer meer geslonken en zit nu veel diepr tussen dat "zakje" als je begrijpt wat ik bedoel. Eigenlijk ziet het er nu best netjes uit... Ik hoop echt dat het zo blijft gaan, dan blijft die operatie hem bespaard.

Even baby Diaz een knuffel gegeven, vanaf morgen is ze een echte jaarling :)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 17:25

draaakje schreef:
ben erg benieuwt hoe grid het heeft, hopelijk is het daar wel droog gebleven.

grit schreef:
En op een bui na is het gelukkig droog gebleven. Nu regent het flink, ben bang dat Ingrid nu in de regen hekjes aan het sjouwen is.

;)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 17:29

Hey Leon, woon je dan toevallig in het Drentse Loon?? (omdat je weet dat Ellen daar staat) Ik dacht dat je in het brabandse Loon woonde...

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 17:30

Hallo,

"k ben moe :O
Gister hadden we een buurt/zomerfeest, met alle mensen uit de straat spelletjes doen en bbq'en :D

En vandaag hadden we een parelli-clinic, erg leuk en interessant, maar ben wel doodmoe van dat staan :P

En ik ben sinds gister op m'n onderbeen 15 muggenbulden rijker :oo En 't jeeeeeeeeeeeeeeukt :=

Nathalie, gewoon proberen :D

Eva, lastig joh, hopelijk krijg je gewoon je geld terug :(:)

Leuke foto's Carola :z

Janet en Wilco lekker uit eten *D

En leuk topic gezien van Petra :))

Hier begint 't net een beetje te regenen... :+

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 17:32

Zo ben er weer, ben kapot moe lange dag gehad :)heb bijgelezen , maar niet gerageerd sorry.
Heb vandaag parelli clinic gehad! pallieter deed het super was zo trots :D Er zijn fotos gemaakt die zullen nog wel volgen :D

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 17:33

en ohja, veulentbeentjes doen zeer wanneer ze 'perongeluk' tegen je aan stoten hihi. De kleine mocht vandaag weer naar buiten en was een klein beetje eigenwijs met binnenhalen en ging opzij lopen telkens tegen me been aan :P

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 17:37

heb je buitenfoto's?? :D RUil ik ze tegen mijn binnenfoto's :)