Daar zijn we vorig jaar wel eens geweest voor een behaldeling van een paardengebit te bekijken, maar verder komen we daar dacht ik niet.. Wel komt die paardenarts van Sleen (ben zijn naam even kwijt) regelmatig bij ons een serie lessen geven over bijv. kreupelheden enzo..
In de Huttenheugte Lekker in de wildwaterbaan Fijn dat de wenkbrauwtjes weer in model zitten BN Stables? Bij de truckstop? Of daar tegenover langs de snelweg? En de naam Meppelink/Mepplink... haha, da's zo'n beetje half Dalen die zo heet Of, wacht eens, dat is volgens mij m'n overbuurvrouw
Schimpje
Geplaatst: 03-03-09 22:08
Ja, Koos en Ina zitten tegenover dat truckers restaurant.. Vanaf de N34/knooppunt zie je hun weiland en de bak(die omheind is met heeeeule grote laurierstruiken..)
Huutenheugte vind ik nooit zo'n succes, op 1 of andere manier kom ik daar altijd gebroken en onder de bulten en blauwe plekken vandaan!
Muds
Geplaatst: 03-03-09 22:13
Dat ken ik wel Heeft m'n zusje nog gesolliciteerd voor stalhulp.
Bereid jullie maar alvast voor....Janet komt zo (denk ik) ff d'r hart luchten.....
Cursus is verzet naar de woensdag, dus we kwamen voor niks.... En dat blijft zo...dus dat wil zeggen dat Janet niet meer naar cursus kan.... enorm stom allemaal!!
Baal er inderdaad we van. Moet altijd tot 7 uur werken op woensdag dus gaat never nooit niet lukken om om half 8 bij cursus te zijn. En ben dan ook veel te gaar. Zondag wordt het hem ook niet. Zit vaak met dienst, en het is zondag ochtend best vroeg, en de groep is veel te groot. Wat niet positief op Sem za werken.
Dianne: wat voor foto's zijn gemaakt voor welk boek?
Muds
Geplaatst: 03-03-09 22:44
Ik ga afsluiten Morgen een inspannende dag, we gaan namelijk een marktplein bekijken waar een nieuw ontwerp voor moet komen Vanavond lekker over kleine rode trekkers en keurig aangesleepte rijbakken dromen