Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Ik ga zo fietsen richting school.. maar jeee wat waait het hard..
Als ik wind mee heb is het wel ideaal... maar wind tegen
pas je wel op met dat been van je.
Citaat:Hier nog een foto van zaterdag, heb alles inmiddels in mijnalbum.nl staan maar Silas wilde de foto's eerst nog zien......hihi
Daar heb ik gelukkig ook last vanCitaat:das de mazzel van een fotograaf, die staat zelden zelf op de foto
Was zo slecht weer, dat ik er gewoon niet uit kon komen. Daarna een stapel paardenkranten die ik van Miranda heb gehad doorgespit en kwam nog wat Bokt Tinkers tegen. Zelfs nog Boyke (Kit) van 2003
Had je die zelf al gezien Nicole??
haha
)
heel romantisch en cultureel verantwoord!Debo schreef:hoezo dat dat Leon? 2 verschillende dates![]()
haha

Debo schreef:hoezo dat dat Leon? 2 verschillende dates![]()
haha
(en nee sorry weet geen films)
snowdon schreef:Debo schreef:hoezo dat dat Leon? 2 verschillende dates![]()
haha
Ja
! Kies een horror... heb je een reden even lekker tegen elkaar aan te kruipen
Overigens zaterdag met mennen enzo gaan we het niet te laat maken hoor...

gneh gneh snowdon schreef:Ow Mariel, kan je dus lekker even bijkomen in je vakantie! Ik ga later wel eens goed zitten om te kijken of ik nog foto's bij je wil bestellen... Heb overigens geen idee van wat dat kost
snowdon schreef:Ow Mariel, kan je dus lekker even bijkomen in je vakantie! Ik ga later wel eens goed zitten om te kijken of ik nog foto's bij je wil bestellen... Heb overigens geen idee van wat dat kost
Cheveyo:gneh gneh
). Of Chub moet nog plenty of time hebben natuurlijk!
).. is dat te doen? Bonte schreef:snowdon schreef:Ow Mariel, kan je dus lekker even bijkomen in je vakantie! Ik ga later wel eens goed zitten om te kijken of ik nog foto's bij je wil bestellen... Heb overigens geen idee van wat dat kost
Stuur me maar een mail met welke, dan krijg je de rekening.
snowdon schreef:Half 3 zou je hier zijn he? 4 uur bij chub... het is een half uurtje mennen van chubby naar snowdons stal... tussen 6 en 7 wil ik toch wel thuis zijn (5 minuten fietsen voor mij).. is dat te doen?
snowdon schreef:Euhm, ja komt nog wel.. maar heb je niet ergens een overzichtje van wat 1 foto kost ofzo? Wilde eigenlijk a.d.h daarvan een aantal fotos selecteren....
Cheveyo schreef:wow stoer Bonte, mijn buurvrouw was hem al kwijt na het bezoek van de kapper, !!!!haha