Ik probeer haar nu de jambette aan te leren Kusje kan ze al, wijken voor druk ( niet persee vrijheidsdressuur maar vind het een belangrijk onderdeel ), ze blijft staan en komt wanneer ik haar dat zeg. En we zijn nu bezig met de buiging/compliment
Ze is zo slim en zo leergierig dus ik probeer haar zo mentaal en spelenderwijs toch lekker uit te dagen
Ik heb Feike vandaag eventjes licht gelongeerd. De bak was te doen en Feike staat door de vorst alweer veel te lang stil. Hij liep, door de toch wel harde bodem, heel voorzichtig maar was verder heel braaf
Leuk kimley en mandy! Vrijheid dress. Zo kan je lkkr bezig blijven!
Lief die cavia!! ZE fluiten zo leuk.. Fijn dat je wat met feike kon doen!
Nessa lkkr wandelen , Leuke foto!
Strandrit heerlijk !!! Jaloers hoor. Moeten hier even wachten, we hebben met een groep meiden afgesproken een strandrit te doen op Texel! Lijkt Me heel leuk. Wel niet met eigen paard. Maar vast leuk
Hier vandaag naar buiten geweest was al poosje geleden dat ik erop had gezeten! Hij was braaf.. Geen gekkigheid eerste stukje er maar weer naast gegaan just in case .. Maar was over nodig..
Verder hoop ik snel op voorjaar.. Ben nu zat van die vorst , en dat gehak op die stront elke dag..pffff
Nog steeds Zoveel ijs en sneeuw bij jullie Heel vervelend, hier maar even last gehad van de vorst.
@kimley Heb je foto's van die kunstjes? Willen we natuurlijk wel even zien
ik ben gisteren weer lekker bij me paardje langs geweest in de opfok Echter was het bij binnenkomst niet heel erg prettig (waakhond beet me in me bovenbeen). Dus we mogen aan de antibiotica
De rijbak was heel goed! Dus bijrijdster lekker gereden. Heel veel gedraafd (galop doen we nog niet onder het zadel) En ik heb 10 minuten uitgestapt En het voelde zoooo fijn
Fijn dat je hebt kunnen trainen met Xaf, jullie gaan goed vooruit.
Hier geniet ik ook elke dag van die heerlijke knuffels van Casanova En Dusty wordt steeds dikker en dikker midden maart komt er snel aan Zo benieuwd naar dat klein vlekje