Het regent hier, daar gaat waarschijnlijk mijn voornemen om Janus iedere dag te trainen

Heb even wat terug moeten lezen, dus het is hier gezellig geweest

Marlon draakjes aan het hoofdstel.

Desiree heet ook draakje

Marlon pijnlijke duim. Autsj!
Dakota heet Diana, eh.... de menselijke variant dan hè, want de paardenvariant heet gewoon Dakota

Iti plaatst vlekkenpaarden. Mmmm moet er toch erg aan wennen, zie bonte paarden zonder sokken, met een iel lijfje en dunne beentjes. Geloof dat ik een bonte tink toch mooier vind

Mar heeft slecht weer op komst

Wat is Amy een snoepje

Zoefff heb bij de zadelpasbeurten ook een wintec geprobeerd, ook een 18 inch, alleen een cair. 18 inch was voor mijn billen ook wel erg ruim, maar moet zeggen dat ik het toch wel een fijn zadel vond, alleen is de steun inderdaad een stuk minder.
Desiree lekker verwarrend les gehad

Marlon balen dat je concho's tekort zijn! Maar wat een ongelofelijk gave foto's

Diana, op mijn vorige stal stond een kruising/fries. Hardstikke mooi paard. Eigenlijk had het ook een bruine tinker kunnen zijn. Compact gebouwd, sokken, stevig. Leuk paardje!
Petra, nog niet helemaal hersteld

Iti leuke foto van springtink!! En fijn dat je weer meer vertrouwen terug hebt

Marlon, wat leuk van die kraai!!! Kraai denkt, die andere vogel op twee benen heeft heerlijk dingen

Kailonne, leuk dat je met inrijden begonnen bent. Die tweede foto spreekt boekdelen: die ogen. Help, wat is dat voor ding op mijn rug

Hallo Moyra

Leuke Bo heb je! En heb je ook foto's van je Haf? Nou, zal ik me ook even voorstellen: ik ben Yvonne, in het bezit van twee Tinkers. Janus en Goofy. Goofy staat ook nog in de opfok.
Zoooo luitjes, heb ik mijn best gedaan??

Hihi het regent nog steeds, en ik heb nog steeds niet echt veel zin. Eerst maar eens

Ciao