nou ik slaap ook nog niet hoor Zit op mijn werk voor de eerste van mijn 4 nachtdiensten... en ik heb er nu al geen zin in. Hen nog steeds (dag 7 alweer) migraine, het is wel minder maar het is er nog
Verder veel gelezen over stamboeken enzo.
Leon nieuwe auto, en gediscrimineerd. Ik denk altijd maar dat die mensen jaloers zijn op degene die ze dit aan doen. Zielige figuren zijn het.
Dianne al een poos bezig met zwanger worden, pfff en dan eindelijk zwanger zijn en een miskraam krijgen,. bah dat is niet leuk
Petra gevallen, hoop dat de pijn snel minder wordt.
Joyce gekke medicijnen gekregen, ach ik kreeg ooit toen we bezig waren met ICSI (zwanger via ziekenhuis dus) medicijnen die je officieel moest inslikken... ik moest ze dus onderin aanbrengen logisch he Hoop ook bij jou dat er snel verbetering komt in al die toestanden en wat meer duidelijkheid.
Bailey gaat verhuizen, mooie stal.
Muggen gezien, die overleven volgens mij echt alles, net als vlooien, kakkerlakken en dat soort ongedierte.
Verder ben ik het kwijt hoor, ik heb een paar dagen boven de wc gehangen met die migraine.
De schoonste moed is de moed gelukkig te durven zijn
snowdon
Geplaatst: 15-01-10 09:53
mnkortleve schreef:
De schoonste moed is de moed gelukkig te durven zijn
Dat vind ik een mooie om voorzichtig weer wat te plaatsen
Goedemorgen mensen!
Ik verlaat jullie niet hoor, lees gewoon bij en als ik wil reageren, reageer ik via PB of hier. Ik snoer mezelf alleen wat meer de mond als ik wat over mezelf te vertellen heb.
En uiteraard nog gewoon druk Het is hier nu wel rustiger
mnkortleve
Geplaatst: 15-01-10 10:18
Hej Leon lekker mee babbelen hoor, laat ze maar l*llen.
Ik heb net de veearts weer gebeld Grainey heeft een allergische reactie op het enten dat komt bij 1 op de 1000 voor zei hij, ze is dus die ene. Ze staat zich rot te zweten en is duidelijk echt niet lekker haar temp was niet schrikbarend hoog, maar wel wat verhoogd.
Eevee
Geplaatst: 15-01-10 10:31
Goeiemorgen
He Mirjam wat vervelend zeg!! Wel een mooie ochtend zin
Leon lekker mee kletsen vind het echt zooo min als iemand dat via de PB doet!! Laat je niet kisten hoor
Lucy uitmestdag.....succes Ik ga ook zo maar weer es uitmesten....
Bianca weer nachtdiensten.......nu lekker slapen
Denise geen tijd om te reageren......niks erg hoop ik
Ik hoop ook dat zo min mogelijk ongedierte het overleefd Ik heb echt een schurft hekel aan die zoemende beesten.......
Nou ik ga ffies wat eten en dan naar stal, vanmiddag om half drie naar de dokter.....
Arme Grainey! Ik ken ook een tink die allergisch is.... zo zielig.
Heeee Leon! De diehard kontenkletsers weten wel hoe je in elkaar steekt en dat je een goeie vent bent, dus no worries! zo iemand moet hier eens proberen iemand af te komen kammen....
Ik ga een beetje werken! Wil vroeg klaar zijn, kan ik misschien wel en klein ritje maken buiten!
grrr
Geplaatst: 15-01-10 11:02
Mogguh! Moet tot 12.00 uur in de kou op de schoorsteenveger wachten. De kachel moest daarom natuurlijk uit, en met die kachel verwarmen wij zo'n beetje ons hele huis dus brrrr... ik kan maar beter buiten zometeen flink aan de slag gaan!
Oei, Grainey allergisch, wat vervelend! Is dat niet gevaarlijk? Muggen????? Hier nog niet gelukkig, en ook de vlooien zijn nog onder controle! Spinnen zitten hier in huis nog wel hoor. Bianca migraine, zo eens in de twee jaar ongeveer krijg ik het ook nog weleens, vroeger veel vaker. Maar zoals jij het omschrijft gelukkig niet... is het nu over? Hai Leon
Mijn vader is nu de trap hier aan het afmaken. Dan eindelijk geen stof en zaagsel meer in huis. Dan is bijna alles in huis af, alleen de bijkeuken nog.
Lekker Janet! Hier willen we de keuken weer schilderen... zo blijf je bezig he?! Moet Mees nog even overhalen het op korte termijn met mij samen te doen... hij is het klussen even zat.