A_Pallieter schreef:Hoe staat het met je fotos lois* Was vergeten dat ik je ging stalken hahahahaWhaha, ik ben nu pas bij de 300 dus duurt nog wel even, en heb m'n Frans geleerd, dus Mama is ook weer tevreden
grit:Ooooh wat erg Annique:lekkker dat je moeder weer naar huis komt lois:heb je al foto's van mij????
Resi_lover schreef:Ravien schreef:lois:heb je al foto's van mij???? Begin jij nou ook al Sorry ik wil ze zo graag zien
Deze is ook erg leuk, en mooi neutraal!Vind alleen de reclame in de hoek storend, maar dat is te verwijderen
volgensmij kan je de kleur van de achtergrond ook veranderen hoor, Carola Whaha, Pall is echt fotogeniek, hij kijkt onder het draven gewoon echt m'n camera in
A_Pallieter schreef:Deze is ook erg leuk, en mooi neutraal!Vind alleen de reclame in de hoek storend, maar dat is te verwijderen Hoe verwijder je dat dan???
Grit Prachtige bewerking Jullie gaan te hard voor mij.... Ben te moe vanavond.... Fijne avond luitjes
kuzznathalie schreef:Bonjour Lois, ça va? Parlez-vous français?Salut Nathalie, tout va bien En nee, ik spreek geen Frans Carola, kan je met Paint Shop verwijderen
via programma op me computer Even frauderen dus, ik kan me er erg aan iriteren, al zet ik het zelf ook op me fotos hoor maar niet op bewerkingen
kuzznathalie schreef:Heb je je Frans dan wel geleerd?? *Gaat ff imikimi checken..*Héél goed, wij moeten allemaal domme woorden leren Ook van die woorden die je in het Nederlands niet eens gebruikt