Vind de beide hengsten die in het begin vooral te zien zijn erg gaaf! vooral de 1e. Ik moet toch zeggen dat mijn voorkeur gaat naar een zwartbonte, al is de bruinbonte die met de aparte aftekening op de neus (eind) ook wel erg leuk.
De hoefsmid is net geweest. Eerst had ik dundee gepakt. Ziggy was flink aan het schreeuwen, maar dat doet hij altijd. Na een paar minuten hoorde ik geen geschreeuw meer, dus dacht dat het goed was. Maar een paar seconde later hoorde ik paarden hoeven. En daar kwam Ziggy de aan lopen, hij keek naar mij en dundee en ging gras eten. Hoefsmid meisje dundee gegeven, en heb een halster voor Ziggy gepakt. Kon hem zo pakken. Dus heb ze beide maar vast gehouden tijdens het bekappen.
Ziggy heeft de staldeur gewoon opengebroken. Dus mijn vader heeft vanavond een klusje.
Ziggy uitgebroken! Haha. CP kon niet meer mee doen aan de wedstrijd
Sorry de rest vergeten Mijn moeder was vandaag naar een oude vriendin in Sliedrecht, en er doet een verhaal de ronde over ons Dat mijn ouders zijn gescheiden, en dat we de caravan hebben verkocht
Zitten hier thuis weer leuk ik op de laptop en mijn vriend achter PS gezellige familie ... O nu begint ook allerlei taal uit te slaan zal wel niet goed gaan ah zo kan ie alles op PS afreageren
Zag weer erg leuke foto's voorbij komen
Oeh Schimpje klinkt leuk welke school zit je? of heb je dat al eens verteld Die belgen in profiel zijn ook leuk en Benson ook in profiel
Joyce whaha die verhalen in sliedrecht en PAARS geschilderd en alweer bijna naar marco
Ziggy uit stal gebeukt kon dundee niet missen en vond stal maar niks ... en die balancedeken is leuk en Wilco heeft leuk speelgoed
Puck ruzie gehad met stagepartner
Arjan gister ook niet in werkmodus
Trea klinkt als leuke cursus
CP straks ben je vast en zeker ook CM "verslaafd"
Gister avond weer lekker gereden en terwijl Say in stal lekker van der hapje aan het genieten was heb ik een paard ontdaan van halve kruiwagen haar "oudje" is echt al goed in de rui en na de poetsbeurt zag je der zowaar weer glimmen
Stom he! Snap die mensen echt niet Prada verhaart ook al zo!
DianneM
Geplaatst: 03-03-09 21:42
zo, ook weer thuis, vanmorgen en begin van de middag leuke visite gehad, Biancaatje is geweest en Sandra om mij op de foto te zetten voor in haar boek! Ben beetje gesloopt, had zelf ook nog leuke foto's gemaakt van mijn lekkere wijven en de dolle knakworst.. Klojootje was lekker aan het stoeieen met Eekoorn, stopte die iedere keer als ik bij het hek in de buurt kwam....
Muds
Geplaatst: 03-03-09 21:46
Leuk keuringsfilmpje en (onder andere) leuke Shetfoto's gezien.
Ziggy die zichzelf naar buiten heeft gelaten
Joyce vette roddel gehoord... over zichzelf En profiel bijgewerkt
Een zéér zéér paars klaslokaal
Trea interessante cursus gaan volgen
Janet naar cursus, met je hondje?
Schimpje druk. Profiel ziet er leuk uit, Bels rijden lijkt me heel leuk. Onze buurman heeft er ook twee. En die zijn gróóóóót.
Grid blij met de PS. Een bokszak kan ook nog wel eens uitkomst bieden. En een heus paard tevoorschijn getoverd uit een berg oud haar.
Hier is rond 19 uur de nieuwe tractor gebracht. (Vandaar een zeer donkere foto) Het is een Masseyen volgens m'n jongste zusje heet 'ie Bessie en we zijn er helemaal blij mee.
(Al is het wel wat anders dan het ding wat verleden week door ons land reed)
Schimpje
Geplaatst: 03-03-09 21:48
grid schreef:
Oeh Schimpje klinkt leuk welke school zit je? of heb je dat al eens verteld Die belgen in profiel zijn ook leuk en Benson ook in profiel
Geen idee of ik het al eens verteld had, maar ik zit nu in het derde jaar van een vierjarige MBO opleiding Paardenhouderij aan het AOC Terra te Emmen. Bevalt me supergoed op die school, lekkere sfeer, interessante stof (soms wel iets minder maar goed, dat hoort erbij) Zo hebben we gister een gastles van iemand gehad (bokker Jeddah ) over kleurengenetica, wat was ik blij met mijn stage adresje!! Ellen heeft me namelijk al een heleboel geleerd daarover, en dat kwam nu goed van pas! Sinds Januari hebben we ook een nieuwe vakdocente Paardenhouderij, ook een bokker!! (PeppySan)
Verder zijn we nu al 3x naar Oenkerk geweest (praktijkschool), het eerste jaar voor trekkerijden en grasland bewerken, het 2e jaar voor mennen (toen had ik enkel en dubbelspan al dus ben ik voor de fun mee gegaan) en nu afgelopen week zou ik voor vierspan gaan, maar konden we niet voor het examen..
Eind van het verhaal is dat als ik klaar ben met deze opleiding, ik de papieren en vaardigheden heb om een eigen bedrijf/manege/pensionstal/fokkerij/penny-clupje te starten.. Bedoeling is dan ook om hier bij huis een pension op te richten, maar dat moeten we nog maar even zien of dat helemaal volgens plan gaat.