Ik heb gisteren ook een heerlijke dag gehad ondanks alles.
De oudste is lekker op viste geweest met zijn vriendin.
Ik heb twee boedha's gehad en we kregen 50euro van hun wat ik heel erg lief vond.
We hebben heerlijk gecourmet en ons vol gegeten hihihi
Daarna kwam er nog een vriend met zijn meissie van Waldo langs dus de dag was zo voorbij.
Samen nog tot s'nachts heerlijk zitten nakletsen.
Wel slecht geslapen, maar ja dat is de laaste tijd niks vreemds.
Zo komt de vriend van me nichtje me ophalen.
Me nichtje is jarig, ze woont nu na de dood van mijn schoonzus bij haar zus, daar ga we het dus vieren(als je het vieren kan noemen)
Zie er wel wat tegen op, maarja voor haar doen we het graag.
Ruud blijft thuis want voor hem is het toch allemaal wat teveel.
Ook kreeg ik gisteren na zo'n 9,5jr ineens een bericht op mijn hyves van ruud zijn oudste zoon.
Heb hem even terug gezegt dat we het niet waarderen dat hij contakt zoekt.
Het is even wat jaren telaat nu.
Soms word ik zo moe van alles om me heen (ben ook eigenlijk helemaal uitgeput op dit moment)
Ze hebben twee weken na ons trouwen toen zelf besloten om niet meer te komen hier.
Reden is nooit duidelijk geweest.
Zo'n vier jaar gelden kregen we als eerste contakt met Ruud zijn oudste dochter, maar door dat ruud zijn ex er tussen bleef zitten is dat op niks uit gelopen.(wel stuurt nog steeds ieder jaar een kaartje met kerst)
Vorig jaar kwam na 8jr zijn andere dochter op de proppen zetten.
Daar hebben we via internet en telefoon toen een maand of vier contakt meegehad.
En ineens was het vanaf haar kant over.
Ze vond ons te weinig geven om de kinderen.(niet zo raar als je geen band hebt met die kids)
En nu komt de tweeling broer van de die dochter ineens weer.
Nou wij waren er al wat jaar klaar mee en heb dat ook even gezegt. (heb het netjes gezegt )
En dan krijg je als antwoord terug dat hij het wel snapt maar of we willen begrijpen dat hij tijd nodig heeft gehad om zijn leven op de tails te zetten.
Ja dag daar heb je niet bijna tien jaar voor nodig.
Plus Ruud kan er niks aan doen dat zijn leven overhoopt ligt daar moet hij voor bij zijn ma zijn.
En als je dan in al die jaren je vader vergeet dan moet hij het niet raar vinden als we nu zeggen het is goed zo we willen niks meer.
Sorry dat ik jullie hier op kerst mee lastig val maar moest het even van me afschrijven.