even kleine reactie van mij.. Willy vertrekt morgen naar Bianca.. Heb een ander huisje moeten zoeken voor haar omdat ik op dit moment een enorme relatiecrisis heb en dus de keuze had: ik eruit of de paarden eruit.. Mijn vriend wilde dat ik de paarden weg zou doen dus. Ik heb gezegd dat dat niet een optie is en heb dus voor mijn paarden gekozen. Gevolg daarvan zou zijn dat we na 8 jaar uit elkaar zouden gaan, we ons huis moeten verkopen waar geen overwaarde op zit (ons complex verkoopt slecht door de hoge VVE kosten) en we ook niet voor de prijs van de hypotheek kunnen verkopen. Ik vroeg hem hoe we ons uit elkaar gaan gingen regelen dan.. Hij rende gillend naar boven en een kwartier later smeekte hij me hem niet te verlaten en heb gezegd daar consequenties aan verbonden zijn.. Dat hij me alleen zou hebben MET mijn paarden.. En dat ik aleen voor Willy bereid was een ander plekje te zoeken.. Bianca kwam met een heel goed voorstel en daar ben ik op ingegaan.. Willy gaat daarheen als weidemaatje voor een kleine shet die geen aansluiting vindt bij de grote paarden.
Hé Hallo ik leef ook nog maar ben nog niet bijgelezen... Las alleen het stukje van Teuntje en dacht maar vast ff reageren ... --> Pff da's niet niks ... Succes met alles!!
Heb de laatste tijd weinig zin gehad om 's avonds nog achter de computer te zitten omdat ik overdag momenteel ontzettend veel met computer(programma's) bezig ben ivm Analistenfunctie en dan dus 's avonds liever óf tv kijk óf Sayla aan het rijden/ verzorgen ben
Verder alles goed lekker aan het rijden met Say in weekend lekker over bedaf of hei "crossen" en volgende week weer wedstrijd:=
*jaja ben weer beetje bij *
Prada --> nieuwe avatars aan het uitproberen deze is leuk Ik heb al héél lang dezelfde vind ik goed zo, voor nieuwe foto's e.d. kijken ze maar op mijn site
Sita --> met kerst naar Eurodisney en verkeerde gestuurd voor hotze:\ en op werk druk met inpakken ivm feestdagen getrouwd met plakband en papier
Janet --> naar Kerstmarkt Osnabrück ik vind dat altijd súper gezellig Ga de 15e met mam ook weer naar Essen en misschien ook nog naar Dortmund (mam is duits en wij hebben er ook familie dus dat scheelt denk ik ook ) en binnenkort thuis ook weer lekker Kersenpunch maken (= veel beter dan alleen glühwein)
ook alweer nieuwe mensen WELKOM
Tk --> weer lekker gereden en ook leuk trailertje gevonden
Blackstar --> niet helemaal lekker Stoere trailer wil ook zo'n mooie letters ben nu bezig met een wielhoes met Sayla erop
Grr --> moe truste
Truste iedereen die weer gaat
rommulus
Heej @ snowdon: Jaa het gaat heel goed met Abaigeál zo met zn drieën Idd dochter van Meagan. Ken ik jou ook ? @ Lordj: Veel plezier morgen bij de Clinic! @ TK: Zeker Mooie fjord! @ Dianne: Jeetje dat is wel wat zeg, Sterkte De osteopaat was er vandaag voor Abaigeál, dus ze moet weer even een weekje ofzo rustig aandoen. Ze heeft vandaag lekker veel op het erf gewandeld daardoor
@ Grid: Nee was zeg maar vervolg afspraak op de vorige keer. Even checken zeg maar @ Rommulus: Haha jaa hij ziet er niet heel charmant uit Moet mn profiel nog steeds eens goed onder handen nemen. Abaigeál staat er nog niet eens in volgens mij.
rommulus