Leuke foto's Bianca!
Nou.. Goh.. Ik ben echt helemaal door het dolle heen! 
Ik ben altijd gauw over enthousiast, maar ik denk dat het nu wel goed zit.
Ze was precies optijd, haar vader was mee.. En het is gewoon een leuke en lekker vlotte meid om te zien. Ze stelde zich netjes voor. Dus dat waren gelijk al punten!
Daarna Amy gehaald, vader ging ook mee.. Ondertussen al hele verhalen.. Gewoon gezellig..
Eerste kennismaking met Amy in de wie was positief, Amy ging gelijk 'snoepjes zoeken' bij haar. 
Daarna laten poetsen.. Ging goed, Amy ging lekker op rust.. Gewoon relaxed als dat ze bij mij is.
Ondertussen wat gepolst over de consequentie ed. Maar haar vader is haar drijfveer en staat er volledig achter. Als ze dit goed volhoud enzo dan krijg ze namelijk een eigen paard, dus een betere stok achter de deur kan je niet hebben. 
Daarna opzadelen, ging wat onwennig vanwege het westernzadel maar verder goed.
Rijden ging ook lekker, ze was direct er mee weg, Amy speelde nog wat met dr voeten, maar dat leertje ze gauw genoeg.
Nog even langs de weg gestapt door de berm, gewoon even uitstappen.. Ging goed (Amy liep ook goed trouwens) ze zat lekker ontspannen en gewoon losjes..
Naverzorgen was ook goed.. Eigenlijk doet ze het precies zoals ik wil. Met vrolijkheid en rust bovenaan. 
Het leuke is ook dat ze al een aantal mensen op stal kent. Dus dat is al gelijk gezellig, hoeft ze ook niet bang te zijn dat ze geen aanspraak heeft.
De eerste paar keer ga ik nog mee.. En dan hoop ik dat het allemaal goedkomt. Woensdag komt ze iig weer..
Dan krijgt ze ook een zadelkamersleutel.