Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ik moet lekker in de bak rijden..

het werd alleen maar erger, dus heb naar de zware middelen gegrepen. Zo lekker in de tuin statistiek leren, dat zal me goed doen
ja statistiek zal jou vast goed doen ...
zó jammer dat ik een Barefoot heb..
) dus dat is heel fijn om daar te gaan zitten uitkateren. Maar omdat ik donderdag een statistiek tentamen heb (help!) wil ik het aangename met het nuttige combineren

Ik had dinsdag gewerkt en daarna ben ik mijn bed in gegaan. Mijn man maakte me wakker om 15.30 uur en ik kon gewoon mijn bed niet uit, ben nog een uur blijven liggen. Grrr die stomme vermoeidheid ook af en toe 
Maar het gaat super samen, ze zijn eigenlijk gelijk vriendjes. Samen eten, overal samen lopen en bij elkaar kroelen. Ze stond eerst samen met een tinkerruin, maar daar was ze bang voor, dan durfde ze niet eens naar het hek te komen. dan stond ze op een afstandje heel zielig te hinniken, maar als ze dan in de buurt kwam, ging hij al schoppen naar haar. De shire is heel lief en gaat zelfs opzij voor haar als ze wilt eten 

Nog even langs de weg gestapt door de berm, gewoon even uitstappen.. Ging goed (Amy liep ook goed trouwens) ze zat lekker ontspannen en gewoon losjes.. 
Dan krijgt ze ook een zadelkamersleutel. 
Mijn vader was ook helemaal trots op mij en Ziggy.
. Maar verder gedroeg hij zich heel netjes, het rustig wandelen gaat steeds beter. Eerst dribbelde hij altijd naast me, nu stapt hij al een stuk rustiger.
Kruip zo nog even in bad met een boek, lekker sopje en een fijn muziekje. Dan ben ik er wel weer bovenop