La maar, ik heb je natuurlijk net een foto gestuurd
Ik heb speciaal gechecked, en het is alleen de buitenkant die nat is, de huid en een heel stuk van de haren blijven droog.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, haha leek wel een beginner... maar goed dat er geen camera's in de buurt waren
.. heb zeker 2 jaar niet op een paard gezeten en daarvoor reed ik de laatse jaren zelden... De stap en draf ging best lekker, maar toen moest ik een stukje in galop
uhummm ga daar maar verder niet op in...
whahaa dat zal er wel comisch uit gezien hebben
silas schreef:
#Debo: wat goed dat je het zo naar je zin hebt gehad ! Jammer dat er geen fotograaf in de buurt was om jou te fotograveren......

snowdon schreef:Debo, hoe gaat het lichamelijk eigenlijk met je? Je had toch erg veel last van je rug ofzoiets, waardoor Rydar weg moest, omdat je niet meer zou kunnen rijden etc?
In elk geval leuk dat het met Tommie nu zo leuk ging!
silas schreef:whahahhahaaaaaa.....ze zijn echt leuk zeg!!
hihi

Debo schreef:snowdon schreef:Debo, hoe gaat het lichamelijk eigenlijk met je? Je had toch erg veel last van je rug ofzoiets, waardoor Rydar weg moest, omdat je niet meer zou kunnen rijden etc?
In elk geval leuk dat het met Tommie nu zo leuk ging!
ja klopt, ik heb artrose in mijn rug.. en kan daarom nit veel meer doen.. maar 1x per week rijden moet gewoon lukken (vind ik zelf) en lukt t niet sla ik een weekje over en doe ik hem longeren.. merk morgen pas hoe ik me na dit avontuurtje voel..

Whaaaaaaaaah