Ik vond nog fototje weer van kerst. Toch even showen knap dier
Mandyy
Geplaatst: 24-01-17 23:59
Showpaard!
Iris, hoe ging het rijden? De bak begon ook hier te ontdooien maar kon helaas nog niets doen in de bak.
Cloc, hoe is het nu met je moeder? Benieuwd naar je strandplaatjes!
_Clocloken_
Geplaatst: 25-01-17 01:22
Knap showbeest is het toch! Mooi hoofdstel voor Betsy Ik had Rienke al gezien op fb. Jullie zijn echt een leuk stel samen Hier ook al even niet buiten gereden wegens te hard...
Met mijn mama gaat het al beter ze is al bekomen van de narcose ondertussen.
Zoals beloofd wat foto's van de strandrit met Pretty mijn zus reed met Jolly. Pretty is onze kleinste tinker en Jolly de grootste mmaar Pretty was wel sneller ooit wwil ik met Cas gaan. Zoals die loopt op een lang bospad! Dat wil ik daar eens doen met hem
Hannah, gefeliciteerd met Herman. Zal wel fijn zijn weer leven in huis.
Gave strandrit. Zag al filmpjes op fb voorbij komen. Daar was goed het karakter van de tinker te zien. Even twijfelen maar je moeder riep dat het goed was en hop daar ging ze. Mooi!!!
Hier lekker met de tinkers aan de gang. Wel rustig aan. Lang leve binnenbak. Heb nu al 2 maanden geen les gehad. Lesgeefster is nog aan het revalideren en kan nog lang gaan duren. Maar ze is er nog gelukkig en wij trainen op een lager tempo lekker door.
Fijn dat het beter gaat met je moeder Claudia! Heerlijk ook zo op het strand!
Lekker bezig Jane! En bedankt
Voor degenen die zich afvragen wie Herman is...: Ons nieuwe vriendje
We zagen hem en we waren beiden verkocht. Vriendlief en ik wilden eigenlijk nooit een cavia, totdat deze kleine schat in het vizier kwam en daar was hij dan, ons nieuwe vriendje We zijn er beiden heel blij mee. Misschien dat er nog een vriendje bij komt voor Herman, de andere mannelijke cavia die daar was, dat was geen vriendje; waren al uit elkaar gehaald daardoor. Dus dat was helaas geen optie.
Dat was mijn zus op Jolly inderdaad Jane Jolly is de hengst van mijn moeder en heeft zo veel vertrouwen i n haar. Als zij zegt dat het goed is dan is het oke voor hem
herman is wel heel erg leuk hoor!maar ik zou wel een vriendje of vriendinnetje erbij zoeken.dat is wel zo gezellig .ik heb er ook 2,en iedere morgen zodra ik terug kom van de hond uitlaten,dan wordt ik ontvangen met een fluitconcert.oftewel......wij willen eten!!!!
_Clocloken_
Geplaatst: 25-01-17 21:23
Herman is zeker leuk! maar ik sluit me zoals je weet ook aan bij Ellie
Ja heerlijk karakter Jane! alleen soms lastig als mama er bijvoorbeeld niet bij is tijdens de een dressuurwedstrijdje zoekt hij haar zelfs op in het publiek, als ze daar niet zou staan no way dat hij dan zo zijn best zou doen
Hahaaa. Lijkt wel of je het over Storm hebt hahaa. Ook zo'n tinker met een rare gebruiksaanwijzing. Maar ook eentje met een hard van goud. Echt mijn maatje.
nee niet dat hij een vreemde gebruiksaanwijzing heeft, dan ken ik er andere uhum maar hij doet alles PERFECT omdat zijn baas in de buurt is als ze er niet is probeert hij eens met een struikelpasje of je wel goed in je zadel zit, of neemt hij zijn bochten plots heeeel ruim
_Clocloken_
Geplaatst: 25-01-17 21:36
Mijn Casanova (zoon van Jolly) heeft dat trouwens nu ook al een beetje ook al zijn we nu pas een jaar echt actief met elkaar bezig qua rijden. Als ik voor de leuk mijn broertje er op wil laten rijden, kijkt hij echt met zo'n gezicht naar mij van moet dit echt en doet hij net zo'n gekke dingen maar hij doet het dus ook als ik er bij sta, Jolly doet dit echt opvallend als mama er niet is en houdt haar ook echt met zijn ogen in de gaten
_Clocloken_
Geplaatst: 25-01-17 21:37
maar persoonlijk vind ik dat inderdaad wel een fijn karakter. Naar mij toe toont het toch dat je paard verschil ziet tussen zijn baas en iemand anders en dat vind ik wel fijn om te weten
Dat is zeker een fijn gevoel. Storm doet dat ook. Altijd kijken of ik op hem let. En zo niet dan kan hij daar misbruik van maken. Wel een teken dat je paard echt een band met jou heeft. En niet zomaar met iedereen. Vind het geweldig.
We gaan zeker kijken of we een passend maatje zouden kunnen vinden, maar willen hem ook eerst wat laten bekomen. We gaan het zien
Feike heeft het ook wel wat. Dat als iemand anders op hem rijdt, dat hij steeds naar mij trekt:"Vrouwtjeeee waarom is dit iemand anders?" En hij kijkt me dan ook aan