Goedemorgen!!! Leuke foto's gezien! Werkse, schoolse of wat dan ook allemaal!
Biancaa
Geplaatst: 03-03-09 11:10
Goedemorgen allemaal
Mooie foto's paintlinger, hihihi die shet door het hek is leuk!
Ik heb erg rot geslapen vandaag zeg blehhh maar ja gezond weer op om vandaag gezellig bij Dianne bezig te zijn. Ik ga mijn kleine Briesje bekijken en haar mooie Boyan
Gisteren een stressy dag gehad, alweer... Ruzie gemaakt met mijn stagepartner, hij is zó egoistisch en asociaal. Bah, ik sprong gister echt uit mn vel, wat ik niet vaak doe...
Toen met mn vrienden wezen zwemmen, was heerlijk, ben weer wat ontspannender. Ga nu even mesten, voeren en misschien even rijden op mn paardje. Hij is zo vrolijk nu hij zonder deken staat, maar het ruien is nog 3 keer zo erg geworden Daarna sleep ik mezelf weer naar mn stageschool...
Leuke foto's Angela!! Boncho, dat is wel balen... Maar de lente is in aantocht, dus er komen nog heel veel mooie dagen!!
Oe vergeten te zeggen, ik heb vanaf vandaag op dinsdagavond groepsles op manege Klein Oever! Heb er echt zin in, helaas was de wedstrijd van aankomende zondag echt helemaal vol dus kon ik niet meer meedoen, maar dat maakt niet uit, nu kan ik mooi nog eerst 3 keer lessen en wennen aan de omgeving daar en dan de 22e maart doe ik wel mee!
hij is gaaf janet! Leuke aanbiedingen hebben ze daar he
Trea
Geplaatst: 03-03-09 14:43
Zo hehe ook weer ff tijd om te reageren.
Leuke foto's gezien, zwart bonte shet
Hier nog een druk weekje voor de boeg, maar ik kijk al uit naar het weekend dan gaan we Garish van dichtbij bekijken en ff knuffelen en ja bij Travis kijken.
Ellen en ik hebben ons opgeven voor een curcus voortplanting (bij paarden he, kheb zelf al 2 kids ), alles over hengstenkeuze, dekking, dracht, bevalling en het veulen helemaal leuk.
Nu aan het huishouden en dan vanmiddag nog een verjaardag.
_janet_
Geplaatst: 03-03-09 14:45
timokyana schreef:
hij is gaaf janet! Leuke aanbiedingen hebben ze daar he
ja en het voordeel is ook nog dat het vlak bij mij in de buurt zit, 10 minuutjes rijden
Middag Joyce, Dapper en Sterk is leuk, ik moet 'm met Muziek op school zingen, nou dat wordt wat..... Leuke foto's Paintlinger leuk Bianca Puck een stressdag gehad en lekker gezwomen Janet, hafe zweetdeken, dat hoofdstel is ook leuk