Ik ben vandaag na stage naar Feike geweest.
Hij heeft me helemaal plat gezoend hihi
en ik hem natuurlijk ook 
Hij hield niet meer op met "zoenen"
Gekkie Hij heeft nu weer een regendeken op.
Nee heb geen nieuwe gekocht, maar mijn staleigenaresse heeft een deken opgezocht voor me, en als hij die sloopt is het pech, want is een "nood" deken, maar vind het wel super lief van haar, nu met die regen

En kan iemand mij vertellen wat de maten van een lamoen voor een paard zijn? En hoe breed het gedeelte is van het deel waar de lamoen in het tuig komt te zitten?
Ik kan niks vinden en we willen eigenlijk mijn lamoen maandag weg brengen om te vermaken, maar dan moeten we wel de maten hebben
Vorige keer had ik een hele nacht bij haar gewaakt en net toen ik de bus nam naar school kreeg ik een sms van men moeder dat ze bezig was. De keer daarvoor werd ik halsoverkop uit mijn bed gebeld en toen ik aankwam op de wei stond Flicka er net naast. En bij Casanova zat ik mijn laatste dag in Frankrijk voordat ik terugkeerde naar huis. Bij onze andere dieren heb ik wel al het geluk gehad dit mee te maken.
Als het toch weer een palomino is en hengst ...
Ik had het alleen zelf nog niet gehoord. Viel me wel op dat ik veel minder mensen op buitenrit zag met dit redelijke weer.