eerste lesje zit erop.was stikzenuachtig,maar heb t overleefd.voel me af en toe zo dom dat ik t eng vindt.maar weet zeker als ik er de volgende keer op ga,dat ik me al minder druk maak.ik moet gewoon doorzetten,en kijken hoever ik durf te gaan. overigens wel aan de longeerlijn,daar was ik wel blij mee.rustig blijven is t belangrijkste voor mij.
eros was weer een draak vandaag.ontzettend druk en totaal niet willen luisteren.zal ook wel met de hengstige merries te maken hebben,in de wei probeert ie alle andere kerels bij de dames weg te jagen.wat een baasje...
tja was eerst verrekte onrustig en ik moet proberen rustig te blijven.die angst breng ik natuurlijk makkelijk over op t paard.even later ging dat wel beter en die onzekerheid ebt wel weg vanzelf.volgende keer zal het al wat minder eng zijn.zolang mensen maar tegen mij praten,gerust stellen voel ik me beter.. voelde wel lekker om weer even op een paard te zitten
Mijn auto mag het ook niet en ivm de keuring kan ik er ook niet tussenuit die dag op Leusden, maar weet wellicht wel iemand Zal ik je emailadres geven?
Mijn auto mag het ook niet en ivm de keuring kan ik er ook niet tussenuit die dag op Leusden, maar weet wellicht wel iemand Zal ik je emailadres geven?
Is ie niet door de keuring gekomen Leonoor? In dat geval is dat echt balen.
Oh heerlijk kan weer normaal internetten etc. Heb mijn nieuwe telefoon binnen en voor de laptop een nieuwe antivirus. Die was afgelopen dus had hem even niet aan.
Zo nu eff richting Grace en dan vanmiddag vent uitzwaaien thuis want die gaat naar China
OOehhh Spannend Patrick... een erg leuke combi Bing en Shadow!
Ah lief hoor Jorine.. hier een vriendje die het van afstand allemaal best vind maar zelf op een paard kruipen.. nee.. haha maar dat hoeft ook zeker niet hoor.. vind het wel best zo haha..
Een Diaz baby zou wel leuk zijn Karlijn.. wie weet in de toekomst.. hmm trailer problems... altijd lastig.. maar ik denk niet dat Diaz zwaarder is van 450 kilo.. maar ik kan me erop verkijken hoor... even de weegbrug op met haar
Dagg Darryl!! succes in China... zwaai zwaai.. nog 8 dagen Jess... 1,2,3.... nachtjes...
Knappe Noedel!!
knuff voor Andrea...
Goed zo Ellie!! knap hoor!! ga zo door.. lekker op het gemakje opbouwen!
Hier zijn van de week de jongens weer herrenigd op de wei... kreeg zoveel commetaar van te voren als ik mensen vertelde dat Denz, hengst "blijft" of ter dekking staat... Want; " oo oo oo dat kan niet hoor, want daar wordt hij wild van.. onhandelbaar.. dan moet hij achter draad van minstens 1.60m hoog... Gevaarlijk een hengst op de wei naast merries... etc etc."
Najaa ik weet niet.. maar meneertje staat al dagen achter een draadje van 1 m. hoog met merries naast zich... Blijkbaar is er nog steeds angst voor hengsten of hebben ze geen vertrouwen in hem of in mij..... hahaha Stiekem lach ik nu een beetje in mn vuistje hoor... maar denk dat elke hengstenhouder dit wel eens heeft gehoord. 1 klagende had ik vorig jaar al tuk, want haar merrie stond op een avond zelf bij mij in de wei en die eigenaar heb ik een sms gestuurd van : "als je volgend jaar een bont veulen hebt lopen is het je eigen schuld... heb je merrie uit MIJN wei geplukt..." :p die heb ik er nooit meer over gehoord hahaha....
Ik heb echt geen idee hoe je een gewicht moet schatten. Als Diaz 450 kilo is, dan kan de combi getrokken worden, maar als ze ineens 650 blijkt ofzo, dan is het te zwaar.