Annique, ik ga even m'n frans leren (vreselijke taal om te leren (als dislect ) ) en ga dan de hele avond foto's voor je bewerken
snowdon schreef:owjee Eline ook al, Lois heeft dr aangestoken Annita en Annique hebben mij aangestoken
snowdon schreef:_janet_ schreef:Hoe maken jullie die collages?Ik kan het nog steeds niet vinden...Gewoon foto's uploaden in de bestaande achtergronden maar waar kan ik die bestaande achtergronden vinden?
Resi_lover schreef:snowdon schreef:owjee Eline ook al, Lois heeft dr aangestoken Annita en Annique hebben mij aangestoken ja snowdon dat is wel waar Annique heeft mij geholpen MAAR dat wilde ik zelf
ow Eline, ik bedoelde niet geholpen hoor, maar aangestoken Dus dat je het zo leuk vond wat hun deden, dat jij dat ook wilde doen zo
Zeg uuh Carola.... Waarom zie ik allemaal leuke fotot's die jij nog nooit hier hebt geplaatst laat die rechts nderin eens in het groot zien
snowdon schreef:ow Eline, ik bedoelde niet geholpen hoor, maar aangestoken Dus dat je het zo leuk vond wat hun deden, dat jij dat ook wilde doen zo dat snapte ik wel maar ik heb gewoon zin om te reageren. het was niet boos bedoelt