.Maar ga nu aan de gang.......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hmm, merken wij hier niets van, dus niets van aantrekken...
), en nu effe mesten...
http://www.ZDG.nl en dan bij multiline
) eerst maar eens gaan praten bij dat uitzendbureau, ze kunnen me in ieder geval wel de uren bieden die ik wil. Maar ja dat zeggen ze nu... 
Schoenenkastje gekocht!
Maya soms in de war met Dewi en Nico
) gans overleden
Grit schreef:Als je specifiek 18 dagen zegt, ga je wel meteen iets denken. Maar hoop maar dat dat niet het geval is.
D_Travis schreef:nou dat is het dus wel. De kans is er dus wij willen zekerheid zodat er misschien nog wat aan te doen is.
Hopen dat t niet zo is
kan jij zonder dat zadel, ik heb een Barefoot-verslaving
wat super, super, súper gaaf
nou, nachtje slapen, en beslissen wat je doet
ik ga over op western dus vandaar.Het is een geweldig zadel hoor die londen.Ik kreeg vanmiddag een bod van € 325,ik belde die vrouw vanavond op,heeft ze al een ander zadel gekocht,pfffnou ja.
ik hoop tijdelijk.Ik ben van huis uit tandarts assistente.maar altijd in voor wat nieuws.
.Net bij een vriendin geweest en geprobeerd met haar usb kabel,dat lukt ook niet.Toen maar even op haar computer,die er 10 min over deed om op te starten,20 e-mails,weet t ook niet meer. eefje03 schreef:ik ben ook een barefoot verslaafdeik ga over op western dus vandaar.Het is een geweldig zadel hoor die londen.Ik kreeg vanmiddag een bod van € 325,ik belde die vrouw vanavond op,heeft ze al een ander zadel gekocht,pfffnou ja.
Met een Barefoot kan dat toch ook
Maar Die London is wel wat "dressuur achting"

Maar nu wel een beetje gaar
Jochie net onder de douche gehad, en op bed gebracht
Denk dat het niet lang duurt voordat ik er ook in lig.. Dus alvast weltrusten allemaal, nog een fijne avond!
of een
Resi_lover schreef:eefje03 schreef:ik ben ook een barefoot verslaafdeik ga over op western dus vandaar.Het is een geweldig zadel hoor die londen.Ik kreeg vanmiddag een bod van € 325,ik belde die vrouw vanavond op,heeft ze al een ander zadel gekocht,pfffnou ja.
Ik rij ook westernMet een Barefoot kan dat toch ook
Maar Die London is wel wat "dressuur achting"

pest maar hoor
lig wel bijna te slapen hoor...
, zo'n kleine vergt toch wat energie 

Merkte daaraan wel dat er zeker wel wat warmbloed inzit 

, achja, kan weer groeien, hecht daar niet zoveel waarde aan