Dat heb ik ook, Prada staat onder de duinen! Kijk er gewoon tegenaan, en ben nog niet naar buiten geweest. 3 maanden al niet meer. Ik mis het wel zeg! Maar eerst helemaal goed onder controle hebben.
Klopt.. Daarom ben ik ook nog niet op het strand geweest.. Ik moest eerst haar volledig onder controle hebben.. Maar soms sneed het wel hoor, stalgenootjes die zomaar even weggingen en terug kwamen met strandverhalen.. Dus ja.. Ach, onze tijd komt wel..
Ik heb nu een pelhambit gekocht.. En die ga ik gebruiken.. Ze is in de galop en als ze er uit komt heel erg heftig. En met die pelham ga ik dat proberen er uit te krijgen. Zodra ze helemaal normaal doet gaat mijn watertrens er weer in. Daar rijd ik nu ook mee buiten, ik rijd dus afwisselend met de bitten buiten. Dat doe ik zodat ik niet van die pelham afhankelijk word en ze het ook op die watertrens moet kunnen omdat we daar terug naar gaan afbouwen..
Ik hang er niet zomaar het eerste beste bit in hoor.. Wees niet bang.. Ik heb er lang over nagedacht en veel info over gewonnen. Ik rijd ook met dubbele teugel.. Zodat ik hem alleen laat inwerken wanneer ik hem nodig heb, in de galop dus waarin ze doordraait. Voor de rest rijd ik altijd met een losse teugel dus geen druk op het bit..
En als we de galop buiten ook onder controle hebben. (Immers is die galop anders dan in de bak dus dat kan je niet oefenen) Gaan we weer lekker terug op watertrens.. Dit is alleen om even af te leren en daarna gaan we op de oude voet, maar dat wat bijgeschaafd, verder
Hè Sita balen zeg dus ff wachten tot eigen smid er weer is ... en het strand loopt niet weg jou tijd komt nog wel ... Ik had/ heb dat met wedstrijd rijden is ze ineens kreupel (was ze nog nooit geweest) toen dus trailerperikelen (nu nog steeds eigenlijk), laarzen kapot enz enz ... lijkt wel of soms iets je gewoon (nog) niet gegund is maar dat komt vanzelf
Pradaatje idd deze lijkt wel wat op die van jou en oh wat er nog een merrie succes en sterkte ook aan leon --> ik kan niet meedoen met Rit Loonse & drunense duinen want kreeg gister bericht dat mijn neefje (kind van mijn zus) dan Communie heeft
Ziggy nu wel heel schoon door baasje die stopt met roken succes !! en Chev heeft Vlek ook schoongekregen lees ik net
LordJ --> wij wonen ook in Brabant wel leuk dat jullie je zo aanbieden
O morgen als het goed is dus op wedstrijd maar heb dus nog geen voorlezen, die heeft namelijk hoogst waarschijnlijk geen tijd dus dat wordt waarschijnlijk weer afzeggen want ik durf echt nog niet alleen
Inderdaad Grid, lijkt net of het je niet gegund is.. Zo voel ik het ook iedere keer.. Ik woon zo dichtbij.. Echt een kippeeindje.. Mja.. Komt allemaal wel!
Vanmiddag komt Martinique.. En ik heb dr nu al een goed gevoel over.. Ben dr helemaal hyper van.. Zou dan echt 3x scheepsrecht zijn!
rommulus
@sita sucses met dr hoefjes (als je wat dichter bij woonde had ik nog wel een super goeie voor je kunnen aanwijzen, een voor de probleem voetjes)
@Pradaatje hoe is het met de merrie ???? en natuurlijk de veulens ???
@janet ziggy niet kaal poetsen hoor (anders doe sil ook maar een keertje )
en er kwam ook een mooie ava voorbij netjes hoor ik moet ook nog steeds een nieuwe maken maar heb nog niet echt een mooie foto daar voor teminste niet een die deze overtreft
timokyana
Oh man.. Ik heb zo'n hoofdpijn Heb gisteravond een geweldige avond gehad, was bijzonder gezellig en knus (zeker op de banken bij de Jazzy Jam ) maar de morning after he.. *gaat aspirine halen*
rommulus
Ik wissel ook af met bitten, indien nodig even iets scherper en dan weer terug. Ook bitloos zit er tussen hihi, van alles wat.
Heerlijk duinen!!! Heb ook nog nooit op het strand gereden met een paard..controle is wel een belangrijke voorwaarde inderdaad. Hoe zijn jullie paarden met water? Die van mij gaat er wel in als hij dat zelf wil en losloopt, maar als ik er op zit hebben we altijd een gevecht...jammer...gaat wel lukken ooit
Balen van je wedstrijd Grid, als ik morgen geen minikeuring had zou ik zo gaan voorlezen voor je!
Veulens? Merrie? hoe is het?
Kater....auw Romm...jouw ava is ook stoer hoor, uberhaupt dat je zo'n foto hebt is stoer!
Proef ik hier leedvermaak rommulus? Het gaat al beter trouwens, zolang ik zit en niet opsta
Jes en ik zijn nog nooit naar het strand geweest, sterker nog, ik heb zelfs nog nooit over het strand gereden! Jes en water.. soms, als ze zin heeft. dan is het een woest gespatter en dan loopt ze er weer uit
Vraag me ook af hoe het met de merrie is, en natuurlijk hoe de veulens eruit zijn gerold.
O Sita zou wel gaaf zijn als het met haar meteen klikt enzo en idd OOIT gaat het goedkomen
Rommulus
Berdien té gezellig avondje gehad dus
O ja had ook nog mooie fotobewerkingen gezien --> denkt ineens dat ook nog eens profiel moet bijwerken
en verder bijna WEEKEND !!! alweer bijna 12u gelukkig
[edit] o lief van je Chev !! Say wilde eerst ook echt niet een meertje in of zo maar toen dus x andere tink erachter zodat ze niet meer achteruit kon en stalgenootje gaf klopje op billen en toen SPRING met 4 benen in de lucht en in het water (ze vond alleen de rand eng ) --> vanaf toen is ze dol op water en rent ze het liefst zo hard mogelijk naar het midden van het water wat baasje niet zo leuk vindt als ze niet weet hoe diep het is
Strand nog niet geweest wel leuke Bedaf en heidebergjes Say wil wel hard en kan wel drammen maar als puntje bij paaltje komt zit er nog altijd een rem en stuur op daar ben ik echt blij om
verzorgijsco van vriendin doen we soms een pessoabitje met 2 teugels in als ze tijdje neit buiten is geweest want die heeft er ook een handje van om dan oostindisch "doof" te zijn ...
Laatst bijgewerkt door grid op 30-03-07 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Goede (bijna) middag, Yippie, heb net m'n zadel gepast. Zit echt super! Ik zit opeens recht op.... Nu kunnen we weer lekker 'fanatiek' gaan rijden, maar eerst vanavond even lekker het bos onveilig maken. (hopelijk heb ik binnenkort de kans foto's te maken)
Berdien.. Hahha, wat heb je wel niet allemaal uitgespookt! En is het nou je vriend of nog steeds een vriend..?
Nou.. Dat word dus eens een weekendje Zeeland met alle Tinkermensen.. Kunnen jullie allemaal met jullie paard (of ander paard) eens hier aan het strand rijden!
Amy is niet bang van water.. Ook niet als ik er op zit.. Maar de zee is natuurlijk wel wat anders, dat beweegt natuurlijk nogal..
Net mijn kamer opgeruimd.. Heel mijn klerenkast uitgemest.. Wat een stapel kleren wat allemaal te groot en kapot was! Heb alles in een zak gedaan en naar de kledingcontainer gebracht.. Ik zit alleen wel wat zielig in mijn kleren nu.. Dat word dus flink beginnen shoppen tegen de zomer!
Een Hulsebos. Aan laten meten omdat het verder erg moeilijk was een goed zadel te vinden. Hij heeft al een keer last gehad van zijn rug door een slecht passend zadel. Dus nu heb ik deze beslissing genomen en tot nu toe alles behalve spijt van.