Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

29e ga ik zowiso. April, lekker met ze alle.
Ik hang er niet zomaar het eerste beste bit in hoor.. Wees niet bang.. 
Dit is alleen om even af te leren en daarna gaan we op de oude voet, maar dat wat bijgeschaafd, verder
dus ff wachten tot eigen smid er weer is ...
jou tijd komt nog wel
... 
en oh wat er nog een merrie
succes en sterkte
ik kan niet meedoen met Rit Loonse & drunense duinen want kreeg gister bericht dat mijn neefje (kind van mijn zus) dan Communie heeft
Ziggy nu wel heel schoon door baasje die stopt met roken
succes !!
Chev heeft Vlek ook schoongekregen lees ik net
wel leuk dat jullie je zo aanbieden 
maar heb dus nog geen voorlezen, die heeft namelijk hoogst waarschijnlijk geen tijd
dus dat wordt waarschijnlijk weer afzeggen want ik durf echt nog niet alleen 
Yarka ja weekend
Ik woon zo dichtbij.. Echt een kippeeindje.. Mja.. Komt allemaal wel!

)
netjes hoor

Ik heb zo'n hoofdpijn
Heb gisteravond een geweldige avond gehad, was bijzonder gezellig en knus (zeker op de banken bij de Jazzy Jam
) maar de morning after he..
*gaat aspirine halen*
K
A
T
E
R

Het gaat al beter trouwens, zolang ik zit en niet opsta
en idd OOIT gaat het goedkomen
Rommulus
--> denkt ineens dat ook nog eens profiel moet bijwerken
bijna WEEKEND !!!
alweer bijna 12u gelukkig
maar toen dus x andere tink erachter zodat ze niet meer achteruit kon en stalgenootje gaf klopje op billen en toen SPRING met 4 benen in de lucht en in het water (ze vond alleen de rand eng
) --> vanaf toen is ze dol op water en rent ze het liefst zo hard mogelijk naar het midden van het water wat baasje niet zo leuk vindt als ze niet weet hoe diep het is
Say wil wel hard en kan wel drammen maar als puntje bij paaltje komt zit er nog altijd een rem en stuur op daar ben ik echt blij om
o fijn Rais !!
Berdien.. Hahha, wat heb je wel niet allemaal uitgespookt!
En is het nou je vriend of nog steeds een vriend..?
Heb alles in een zak gedaan en naar de kledingcontainer gebracht.. Ik zit alleen wel wat zielig in mijn kleren nu..