[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hetlarixbos

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 23:37

Bonte ben het met je eens.

Spannend voor Myrthe maar wel leuk. Wanneer is de wedstrijd?

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 23:44

Jij was toch aan de boekhouding .
Leuk trouwens zo'n stapbuitenrit, goed initiatief!!
Myrthe heeft op 20 november een wedstrijd, weer western Walk&Jog.
Omdat de laatste keer Dewie kreupel werd tijdens de proef nemen we nu de gok niet met haar en gaat ze op Mo.
Dat wordt dan wel wat harder werken voor Myrthe maar ze is er nu wel aan toe.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 04:52

Annick schreef:
hallo
heb haast dus kan even niet reageren, doe ik straks.
hier nog voor de rammsteinfans, foto's die ik gemaakt heb in 98 op Dynamo.
AfbeeldingAfbeelding
hahahaah
Annick

thanks Annick, mijn ochtend is gelijk helemaal goed, ik ben altijd zo, hmmm hoe zeg ik dat, ja, onder de indruk van hem, vind hem echt te gek, niet knap maar hij heeft het , en dan die stem, whoaa,
sorry bonte, maar ik ga toch voor deze Rammstein
oh ja, the Offspring vind ik ook helemaal goed, en dan de band he
(de hengst ook hoor)

fijne dag allemaal

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 05:59

deze foto kwam ik tegen van Chuck en zijn harem
leuk voor Wenk, links staat een vreselijk hengstige Lisje, midden Monthy (ook een merrie die gedekt moest worden), en rechts een zeer tevreden Chuckie, dit zie ik dus s'zomers vanuit mijn tuin, heerlijk
Afbeelding

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 06:19

Chubby; super dat het rijden zo lekker ging gisteren..
Vanmiddag dus een geschoren paardje! Enne, wel een goede tip voor ’t autorijden
Ga ’t proberen!

Bedankt voor de link Pellie!

Jellie; bedankt voor de tips, soms zie ik ook ergens gigantisch tegenop, en meestal valt het best mee, en dan kan ik mezelf ook wel voor m’n kop slaan.. waarom heb ik me daar zo druk om gemaakt?
Fijn dat Flanna weer goed op d’r hoefjes staat!

Haha, Plork, het is dat het eronder staat, anders had ik ’t niet geweten

Succes en veel plezier vandaag Debo!

Mamauba; wat leuk! Ik denk dat Shakyra & Darlah er rond april/mei heengaan. Mits Maxolo weer richting Utrecht (Noordeloos) gaat, Duitsland is voor ons helaas te ver..
Shakyra is dit jaar half april bevallen, en dat vond ik een hele mooie tijd. Waarschijnlijk gaat Darlah iets later, we hebben geen 2-paardstrailer.. :S
En wanneer wilden jij met Lady gaan?

Coydog; bedankt voor de tip, leuk dat jullie allemaal zo meedenken! Meestal gaat het idd fout als er iemand achter me zit, en ik eventjes snel-snel wil doen omdat ik anders bang ben dat ze last van me hebben.. maarja, die L staat ook niet voor niks op m’n dak natuurlijk
Myrthe alvast veel succes met d’r wedstrijd!

Leuke foto, Tinkermuts!

Ik ga zo fietsen richting school.. maar jeee wat waait het hard..
Als ik wind mee heb is het wel ideaal... maar wind tegen

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 06:40

Debo schreef:
jeeeuuuu!! morgen mijn eerste tommie verzorgdag

******grinnik*****

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 06:57

trouwens IJ wat naar van de hond van je ouders zeg,arm beest.....
gelukkig heeft hij nu geen pijn meer...

wat een herfstweer is het hè? het blijft maar regenen.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 07:06

Goedemorgen!

mazzelmeid ik had 's morgens altijd wind tegen, en dan als ik uit school kwam was de wind gedraaid en had ik 'm weer tegen. Ik fietste zo'n 15 km door de polders.... Ow, wat ben ik blij met m'n auto!

Klinkt goed, Myrthe die wedstrijd gaat rijden met Mo! Spannend hoor!

Rammstein is dus niet mijn smaak zo te zien. Offspring kan ik sommige nummers nog wel waarderen. Maar doe mij maar house- music Ik ben een oude gabber zeg maar

Citaat:
bij mij op stal staat iemand haar man werkt bij de paardenservice
hij doet ook aan natuurlijk bekappen

Paardenservice is toch Hans Arends? Dat is de nb-er van Jellie, en hij heeft Chub ook een paar keer gedaan... Leuke vent is dat!

Jill, ik ben niet zo into Halloween. Als je me nu om carnaval-outfits vroeg

Ik ga eens aan 't werk.. Hopen dat Mark nog ff komt babbelen vandaag

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 07:18

Goedemorgen!!!

TM, wat een leuke foto!!! Haha Lisje stond echt zo van: Halllloooo, joehoeeeee!!!

Ze is nu wel een behoorlijk stuk dikker hoor! Poeh! Maar goed, we zijn ook al een maand of 5 verder....

Leuk Dabo, je eerste verzorgdagje...

MM autorijden is leuk!!! Mijn 1e instructeur was een vervelende oude man, daar leerde ik ook niet snel, die was alleen maar aan het roepen dat ik te hard reed en greep veel te snel in. Daarna kwam ik bij een instructeur waar ik echt mee kon lachen, toen had ik zo mijn rijbewijs (ondanks dat ik elke keer te hard reed, ook met afrijden )...

Ze voorspellen storm voor vandaag. Dat word wat in het land vandaag.... En ik word er zelf ook altijd zo onrustig van....

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 07:29

dank jullie wel allemaal voor lieve "woorden" nav Jordy!

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 07:30

Goedemorgen!
Ik vindt zanger Ramstein ook niet verkeerd, zeker qua exterieur niet, haha! Alleen zou ik hem wel eens willen zien zonder de zwarte make-up rond zijn ogen en zijn haar niet zo plakkerig.
Maar, dat is wel een mooi borstkastje, hihi!

Veel plezier Debo met je Tommie verzorgdag!
Het weer zit helaas niet zo mee.

Leon, ga je hoefsmid worden?

Verder weet ik het even niet meer, sorry.
Ga maar weer eens aan de slag.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 08:55

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 09:06

Debo, veel plezier met je eerste verzorgdag

Oh Jill, dat wist ik niet… Eh, kan je dan niet als pompoen verkleed?

Peetorlan, dat zal de vrouw van mijn bekapper wel zijn. Hun hebben als t goed is haflingers…

Mamauba, wat gaaf dat je toch wel een uitzondering kunt maken Oh, dit klinkt voor mij echt als een droom En wat lief dat we zelfs Flan voor een menkarretje kunnen zetten!!!! Ik kom hier zeker op terug
Balen dat je wel 3x nat geregend bent.. Bij ons zijn er gisteren geen paarden meer buitengezet. Stalbaas wil de weide graag goed houden. Ik hoop dat we als nog wat droge dagen krijgen zodat ze nog lekker buiten kunnen spelen. Veel plezier met les geven! Boekhouding is echt zo'n werkje wat je volgens mij snel uit blijft stellen…

Coydog, sneu is het als ze zo op eieren lopen. Hoeven zijn toch wel heel belangrijk. Sammie de verkochte manegepony kan nu al 5 weken niet van t pad omdat zijn smid hem te kort had bekapt. En daardoor konden zijn ijzers ook niet onder. Wel sneu want zij hebben zelf geen bak en moeten dus alles over de weg doen.
Lekker gelest dus! Gaaf dat Myrthe waarschijnlijk de volgende wedstrijd op Mo doet!!!!

Bonte, die rammstein mag er zeker ook wezen

Tinkermuts, leuk Chuck + harem Jij hebt wel een lekker uitzicht dan

Mazzel, dat snelsnel herken ik ook wel. Dat doe ik af en toe met paardrijden ook wel. Dan denk ik snel aan de kant en dan gaan ze juist daarheen waar ik snel heen stuurde En maakte me dus weer druk om niets

Chubb, ik vond t ook altijd zo erg met tegenwind te fietsen. Had ook heel snel een brommertje… een heerlijk aftands ding Een honda caminootje.. vroeg zei ik altijd dat ik met dat ding begraven wilde worden Ging nergens heen zonder.. Offspring vind ik niet veel aan, o.e.a. manier. Housemuziek is totaal niet aan mij besteed. Ik hoop dat je bijna vutter nog komt kwekken

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 09:20

Goedemorgen! Ik heb heerlijk uitgeslapen!
Tinkermuts, hij staat er relaxed bij zo met zijn harem.
Debo fijne verzorgdag. Hopen dat het niet zo regent als hier.

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 09:25

Goedemorgen

Heb weinig te melden op tinker gebied
Ben alleen aan het verzinnen wat ik met dit weer met jeanie moet gaan doen

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 10:22

Tarmine, ga je lekker freestylen? Schrikparcoursje neerzetten of leuk barrelracen om pylonnen.. sprongetje maken... naha ideeen zat

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 10:51

Hallo Tinkerfielen!
Na lange tijd weer eens een berichtje van mij. Ik zal maar eerlijk zijn: ik heb gewoon niet de tijd en de puf om alles hier bij te houden en zoveel Tinkerigs heb ik nou ook weer niet te vertellen met mijn 1x in de week bezoekjes aan Flet en Herc! Dus dat laat ik lekker allemaal aan Marlien over.

Maar verder alles prima hier hoor! Mijn beebje groeit ook heel hard en aanstaande donderdag zitten we alweer op 27 weken! IEKS!! Ik ben al langer zwanger geweest dan dat ik nog moet! En vrijdag gaan we de pretecho laten doen!! Spannend, want dan willen we ook graag weten of het een jongen of een meisje wordt! Waarom? Nou eigenlijk gewoon omdat ik ontzettend nieuwsgierig ben en het heeft ook wel z'n praktische kanten als je dat al weet.
Verder al lekker tuttig bezig met behang uitzoeken en het aanstaande babykamertje opruimen enzo, maar verder blijft de nesteldrang uit.

Herinneren jullie je deze foto van Annick nog (een hele poos geleden)?
Afbeelding
Twee Belgische trekpaarden

Nou die had ik stiekem even "gepikt" en meegenomen naar mn schilderklasje
Afbeelding
Dit is geen aquarel hoor, dit is met pastelkrijt gedaan.
Leuk geworden he?

Nou dames en heren, veel plezier en geluk met jullie paardjes gewenst en tot laters.

Michelle

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 11:05

Leuk gemaakt tante mies!

T is rustig hiero!!!! Nog een half uurtje en dan lekker lunchen

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 11:12

Als ik Lady laat dekken gaat ze er denk ik rond half mei heen als ze toch niet drachtig is en anders als het veulen er is dus eind augustus.
Maar gaat Maxolo misschien weer terug naar Utrecht verhuizen? Ik vind Duitsland juist zo lekker dichtbij.

Jellie het beste komt ons dan wel in mei uit of later want dan hebben we er 3 hectare grasland bij. Dus ruimte genoeg. Ik wil namelijk misschien ook voor vakantie gangers dit aan gaan bieden zij in een hotel of camping in de buurt en paard bij ons maar dan zonder stalling. Maar dan eerst jullie maar als proefkonijnen. En waarschijnlijk gaan dit de oude eigenaren van Magic en Pride ook doen. Midnight (moeder van Magic en Pride) komt bij ons en hun op een camping ofzo. Dat word vast ook gezellie.

TanteMiesje ziet er mooi uit. Knap hoor. En spannend he de eerste zwangerschap. Wij hebben expres geen pret echo laten maken want ik wou absoluut niet weten wat het was. Maar het is wel praktisch als je het weet.

Zo nu maar weer eens hard aan het werk. Eerst paarden halen dan les geven. Hopelijk daarna nog tijd om weers eens verder te gaan met Mauricio in te rijden. Daarna gaat 1 van de verzorgers op Pippa rijden en een ander om Bram hebben die hun beweeging ook weer gehad vandaag en die twee gaan eerste nog de drollen doen want dat is een voorwaarde dat ze mogen rijden. Paarden terug brengen. Dan nog snel naar een verjaardag. En daarna maar de boekhouding. Weet nu al dat ik het nooit allemaal afkrijg. Dus bezig gaan met Mauricio valt zowie zo al af.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 11:14

Gelukig heb ik het druk met m'n werk want hier op TP gebeurt niet veel, inderdaad

Heb vanmorgen bij Delifrance lekker een pistoletje roomkaas gehaald

Ff een blonde vraag: voor een dressuursingel kan ik de maat (bij benadering) opmeten met een cm- meetlint?

Edit: Tantemiesje, leuk weer eens van je te horen en fijn dat het met jou en beeb allemaal goed gaat! Mooie tekening!

Mamauba: nog steeds niet aan de boekhouding begonnen, of nog niet af? Wel handig die peny- meisjes die poep ruimen!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 12:55

Chub; door de polder is nog erger! Daar vang je alle wind.
Ik fiets gelukkig in breda door de binnenstad, dus dat is met de wind nog te doen. Moet zo’n 20 km heen en 20 terug fietsen.. soms is het wat minder, maar altijd nog beter dan het OV en goed voor m’n conditie

WenK; dan hangt het idd ook wel heel erg van de instructeur af. De mijne is opzich wel aardig, maar echt lachen ofzo kan ik niet ‘m
Hij is ook de enige instructeur (eigen bedrijfje), en kan dus niet op een ander overstappen..
Nouja, we zien wel hoe het loopt!

Jellie; met paardrijden heb ik daar geen last van, aangezien ik altijd in m’n eentje rijdt..
Ik weet nog wel; een paar jaar geleden ben ik met mn d-pony op ponykamp geweest, ppff dat was wennen, om opeens met zoveel anderen de bak te delen! (vooral omdat ponylief telkens abrupt stil ging staat bij een tegenligger )

Tantemiesje; super dat het zo goed gaat, en veel succes met de pretecho!
En een supermooie tekening zeg!

Mamauba; dat is inderdaad ook een mooie tijd!
Een tijdje geleden was het de bedoeling dat Maxolo in het dekseizoen naar Noordeloos terug ging.. ik weet niet of dat nog steeds in de planning ligt. Zal dienie zo welleens een PM sturen!
Je hebt het wel flink druk zo te lezen! Jammer dat een ritje erbij in schiet

Ben net terug uit school, ppff terugweg viel nogal tegen...
Nu maar eens m'n schoolwerk afmaken, het meeste moet vrijdag af zijn, maar ik heb donderdag stage, en vrijdag gaan we met het gezin een weekendje weg *o/* (naar Ouddorp; Port Zelande) ...dus helaas moet ik dan alles morgen al inleveren... dus dat wordt hard werken!
De paardjes kunnen helaas niet mee van het weekend, maar er is vlakbij een manege en dus heb ik een strandrit geboekt ..hopelijk hebben ze Tinkers

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 13:41

Mamauba, dat is een mooie periode om het eens te doen.. We spreken het tzt wel eens af Wil wel graag proefkonijn worden
Sterkte verders met je drukke dagplanning

Mazzel, haha je pony stil bij tegenligger... Die wist niet wat hem overkwam... flan was toen we haar net hadden echt bang met passeren van paarden Gelukkig is dat in de bak helemaal over. Sterkte met huiswerk maken. Gaaf dat je een weekend weggaat en dan nog een strandrit ook!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 13:43

annick, mooie foto's van rammstein poppetje, best sexy mannetje hahah

peetorlan, de nieuwe stal lijkt meer voordelen te hebben zo te horen, hopen dat het er leuk is, wanneer ga je?

wenk, lisje een pony, hihi hoe kan dat dan

FK, mira en koot vannacht dus niet zo lief tegen elkaar geweest, maar zo te horen valt het wondje van mira mee

ingrid, haha gafe les gehad dus, lijkt me ook wel kicke ja, zo alleen sturen, dat schakelen hoeft niet van mij

chubby, lekker gereden, en nu op zoek naar een auto'tje, succes!

jellie, fijn dat flan braaf was bij de smid, en hij was erg tevreden dus, das mooi!

spetter, er lijkt niks kapot in mn knie, alleen blauw en dik, maar voel de schroeven nog zitten haha, ach morgen fysio, laat haar wel vallen, kan natuurlijk wel fout gaan na zo'n val van een trap
hoe is het met het gespetter van spet nu? al meer bekend

mamauba, ik probeer rustig aan te doen maar het lukt me niet haha
balen al die papieren zeg, succes drmee,
vrijdag zou het rond de 20 graden worden geloof ik, das weer beter, alleen zal iedereen dan weer ziek zijn van de grote verandering

cora, goede les gehad dus
en myrthe volgende wedstrijd op mo, leuk zeg!

tinkermuts, je verteld mijn woorden over het rammstein poppetje, damn hihi
die man heeft gewoon echt wat haha
heerlijk die foto, als dat zo je uitzichtje is! op chuck en zn merrietjes

debo, veel plezier met de eerste tommie verzorg dag!

tinkermiesje, leuk weer wat van je te horen en fijn dat alles goed gaat met de beeb enzo
lekker pretecho laten maken leuk is de pasteltekening geworden hoor!

mazzelmeid, hard werken voor school

vannacht weer slecht geslapen, had voor de verandering eens lekker gesnoept na half 8 maar werd misselijk en kreeg hoofdpijn haha
net terug van figje, lekker binnen gezet want was echt weer zeiknat, vanaaf maar ff rijden ofzo
kan best met dat been moet toch wat met figje nu als ze voor hun doen ff veel op stal staan

kan mn priveberichten niet lezen trouwens, meer mensen last van?

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 13:52

druk...druk...druk...

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 13:57

@ SuperRoos, ik ga er zo weer heen, hopen dat alles okee is. Zal wel.
Kan ook mijn User Control Panel niet aanpassen....