Spannend voor Myrthe maar wel leuk. Wanneer is de wedstrijd?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.Annick schreef:hallo
heb haast dus kan even niet reageren, doe ik straks.
hier nog voor de rammsteinfans, foto's die ik gemaakt heb in 98 op Dynamo.
hahahaah
Annick
, en dan die stem, whoaa,

Debo schreef:jeeeuuuu!! morgen mijn eerste tommie verzorgdag
![]()
Ik ben een oude gabber zeg maar
Citaat:bij mij op stal staat iemand haar man werkt bij de paardenservice
hij doet ook aan natuurlijk bekappen

)...
Oh, dit klinkt voor mij echt als een droom
En wat lief dat we zelfs Flan voor een menkarretje kunnen zetten!!!! Ik kom hier zeker op terug 
Bij ons zijn er gisteren geen paarden meer buitengezet. Stalbaas wil de weide graag goed houden. Ik hoop dat we als nog wat droge dagen krijgen zodat ze nog lekker buiten kunnen spelen. Veel plezier met les geven! Boekhouding is echt zo'n werkje wat je volgens mij snel uit blijft stellen…
Jij hebt wel een lekker uitzicht dan
En maakte me dus weer druk om niets
Een honda caminootje.. vroeg zei ik altijd dat ik met dat ding begraven wilde worden
Ging nergens heen zonder.. Offspring vind ik niet veel aan, o.e.a. manier. Housemuziek is totaal niet aan mij besteed. Ik hoop dat je bijna vutter nog komt kwekken
En vrijdag gaan we de pretecho laten doen!! Spannend, want dan willen we ook graag weten of het een jongen of een meisje wordt! Waarom? Nou eigenlijk gewoon omdat ik ontzettend nieuwsgierig ben en het heeft ook wel z'n praktische kanten als je dat al weet.
Nog een half uurtje en dan lekker lunchen
Dus bezig gaan met Mauricio valt zowie zo al af.

)
..hopelijk hebben ze Tinkers
Wil wel graag proefkonijn worden

flan was toen we haar net hadden echt bang met passeren van paarden
Gelukkig is dat in de bak helemaal over. Sterkte met huiswerk maken. Gaaf dat je een weekend weggaat en dan nog een strandrit ook! 

haha
leuk is de pasteltekening geworden hoor!
moet toch wat met figje nu als ze voor hun doen ff veel op stal staan