Ja zeker, errug mooi! En ook in zwart, dat zie je dan weer bijna nooit met western setjes.. Maar ik heb de laatste tijd al zoveel gekocht voor Kerry, ik houd denk ik even de hand op de knip
Volgens vriendjelief viel de schade mee, t was al netjes dicht en zag er rustig uit. Gijs kwam lief dus hij heeft m goed kunnen onderzoeken. Had nooit verwacht dat vriendje in z'n up en uit zichzelf paardlief zou bezoeken .
Spannend hoor Faye!
Het hoofdstel van Lotte kan ook bitloos (als sidepull ?), dus het is iets heel anders dan die hierboven, neemt niet weg dat dat ook een prachtig hoofdstel is.
Gelukkig is het OK met Gijs! Hier dacht ik dat vriendje ook wel redelijk stoer wilde doen met betrekking tot Kerry, maar die heeft een speciaal plekje bij hem... dus veel aaien en langsgaan...Dat vind ik ook erg schattig!
Ja, zag het inderdaad die van Lotte is multifunctioneel, maar de 'look' is wel een beetje hetzelfde idd.
Hier is 1 van mijn eigen dames net klaar met dekken, en de ander loopt tegen het eind van de hengstigheid geloof ik. Dus over een paar weekjes hier ook de boel scannen .
Als het goed is moet deze week Noedel zijn eerst date ook gescanned. Ben benieuwd