Vandaag mag ik voor het eerst legaal naar buiten, morgen weer werken na 2½ week. Strakjes met mn broertje naar Shrek in 3D en vanavond eindelijk weer naar Wes!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij was ook superbraaf....laat alles toe, hoefjes pakken, ogen kijken, in zijn mond kijken iets stribbelen maar ja….. Ze zag dat hij inderdaad 3 jaar is (en nog een beetje) dat kon ze goed aan het gebit zien. Al zijn gangen waren mooi, buigproeven gingen perfect. Hart, longen, ogen en noem maar op, allemaal goed. Hij was nog nooit gelongeerd en zelfs dat pakte hij zo op. Heel braaf paard volgens haar en niets op aan te merken. Er is nog wel bloed getrokken dus daar gaan ze nog even naar kijken qua waardes en dan is het dus helemaal in kannen en kruiken.... ik is blij dus! haha
Gooya schreef:Hoi Orlando,
Mooie tink! Je hebt je xtink verkocht begrijp ik? Ben je nog op zoek naar een nieuwe?
En helemaal vergeten: Manon je bent er weer! Helemaal opgeknapt? En eindelijk fijn weer naar Wes.
Wel heel jammer
lijkt niet eens op een tink
. Maar ja, hij heeft ook een reis van 2 dagen van Engeland naar Nederland achter de rug hè....
. Gaat vast helemaal goed komen, heb er een goed gevoel bij. Helaas duurt het nog wel een paar weekjes voor hij naar me toe komt......
Gefeliciteerd!Klinkt allemaal goed.

Sandra,alsnog gefeliciteerd!

Wat grappig!