Ahhh, arme Henkie, mochtie niet eens van jullie bord meeëten? Hij heeft in ieder geval wel een eigen stoel. Banbay gaat volgende week zaterdag Janet.
Lies, wat ziet dat er sjiek uit op Jildou zeg! En zo met Lucy ben je net een meisje van 18, ziet er hartstikke leuk uit!
Gooya... jij hebt de cap die ik wil ... (maar te duur vind )
Annique, super dat Pal en jij het er zo naar je zin hebben. Gingen jullie nu maandag foto's maken bij Kim? Wel weer even laten zien he? Misschien kunnen we een keer meeten als Banbay er staat, gaan we even bij beiden kijken, kom ik je wel ophalen?
grrr: je hebt net pech! Ik heb de cap verkocht. Vond hem niet prettig zitten (had cap gewonnen bij een wedstrijd van Bit) heb nu een Equi-Theme cap en die zit mij echt geweldig! Had mijn hele leven nog nooit een prijs gewonnen, en sinds dat ik Janus heb al drie! Een cap, een bodyprotector en pasgeleden bij de Horsehouse een fleece-uitijdeken. Ga zo door Janus
Janet: leuk huis! Grote tuin zo te zien. heerlijk. Wat een snoepie is Henkie Enne zie ik het nu goed op foto 3: rijbak naast het huis?? Ben niet jaloers
Dagmar: mooie boom! Lies: leuke springfoto's!
Trea
Geplaatst: 13-12-09 20:49
Gave muur Dagmar en een strakke boom.
Janet nog een bietje onwennig in hun eigen huissie over een maandje weet je niet meer beter
Spring foto's respect van mijn kant, ik vind dat echt helemaal niets