nou dat is het dus wel. De kans is er dus wij willen zekerheid zodat er misschien nog wat aan te doen is.
Grit
Geplaatst: 27-08-09 14:13
dat kan ik me voorstellen, daar ga je geen risico mee lopen.
ringelberg
Geplaatst: 27-08-09 14:33
Jeetje Dagmar,das ook wat.
T is niet zo'n beste dag vandaag geloof ik,Leon,Bianca en wie t nog meer nodig heeft ,pfff kan nog steeds niet in mn e-mail.Net online gebeld en 20 min aan de tel gehangen,die snappen er ook niets van.Mn hele internet doet t ,alleen als ik op de online web pagina op webmail tik,krijg ik bad gateway.en verder nix.Wordt er gefrustreerd van.was ik gelukkig nog niet,pffffffff
Ik wordt zo terug gebeld,de honden moeten uit en ik heb geen brood maar wel honger
Zo over een week ofzo nog eenmaal een gesprek met het echte hoofd van PZ, maar het is definitief... ik ben werkloos per 1 oktober. Tot die tijd zit ik ziekgemeld thuis wegens omstandigheden, vandaar die gesprekken.
Ik ga mijn hoofd maar eens legen in het bos, mezelf overtuigen dat ik echt niet labiel ben zoals sommigen schijnen te denken.
oh ja,nog even iets...ik heb mijn barefoot londen te koop staan,is een jaar oud en compleet met pad,singel en beugels/riemen.Ik vraag er 475 voor(400 is ook acceptebel)maar dat is toch niet teveel toch?
Boncho
Geplaatst: 27-08-09 14:52
Daar ben ik ook weer eens! Na mn vakantie dacht ik weer lekker te gaan bokken! Helaas dacht internet daar anders over!!
Heb nu dus ook niet alles bij gelezen maar als het goed is ga ik het vanaf nu weer bijhouden!
Gister heb ik weer een les gehad op Bons! Hij moest weer even wennen maar liep aan het eind toch wel erg netjes!! Ben dus weer blij met mn ventje!
Morgen mn 2e dag van deze week werken! Wel weer erg wennen hoor na 5 maanden niet gewerkt te hebben omdat ik ziek was. Kost weer veel energie maar is ook weer erg lekker!
Ze wordt 1 keer in de 2,5 maand van t land gehaald voor de hoefsmid, ze liep echt voorbeeldig mee van t land, niets geen gek doen, maar toen ze doorhad dat ze terug mocht