Een zoektocht naar witgekraalde haarnetjes

Mooie 'Pink Miss Piggy'- Prada

En nog heel veel meer gelezen

Ik ben blij, m'n vader heeft een tractor gekocht

Hoeven we Coral niet steeds te plagen met die zware tractorbandensleep

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Boncho schreef:Zo te horen was de HK leuk!! Alleen het eind minder begreep ik.....
Arjan: heb jij een sms naar q-music gestuurd met wat je dit weekend gedaan hebt??? Werd net voor gelezen op de radio en Jeroen van Inkel twijfelde nog aan wie hij de prijs ging geven...... Jou of die man die z'n vrouw heeft vertelt dat hij vreemd is gegaan. Helaas werd het die man en niet jij.....
Snowville schreef:Boncho schreef:Zo te horen was de HK leuk!! Alleen het eind minder begreep ik.....
Arjan: heb jij een sms naar q-music gestuurd met wat je dit weekend gedaan hebt??? Werd net voor gelezen op de radio en Jeroen van Inkel twijfelde nog aan wie hij de prijs ging geven...... Jou of die man die z'n vrouw heeft vertelt dat hij vreemd is gegaan. Helaas werd het die man en niet jij.....
Uhhh nee heb ik niet gedaan.....
Goedemiddag trouwens!
Vandaag is mijn hoofd ook niet op werk stand... ondanks dat ik er misschien wat nuchter in ben heb ik vandaag natuurlijk ook nog wel aan gisteren gedacht! Maar ondanks dat ben blij dat het goed is afgelopen!
grid schreef:Resi_lover durfde niemand aan te sprekenis niet zo moeilijk gewoon net was Puck zegt
en idd anders bij Annique blijven daar hebben wij ook een hele tijd bijgestaan
desillies schreef:Resi_lover schreef:Ik heb een paar mensen gezien/herkend, Bianca, Arjan, Leon en tobias natuurlijk, Marleen en Annelot en Lien, maar ik durfte jullie niet aan te speken, watje
Hee mafferd, je bent toch niet bang voor mij?