Oh, Leon en Arjan, wat een gave foto's! Ik mag zeker niet klagen, maar die omgeving!!! En arme Tobiasje snapte niet helemaal waar die nu moest wezen, hihi!
Oude foto's van Whis, ze is nu toch wel wat mooier Peet! Hoe oud was ze daar? Ik vind heel vaak van tinkers dat ze met een jaar of 6/7 pas echt mooi zijn!
Hier heel veel gedaan, tuin heel netjes gemaakt, Mirthe gereden en ook nog even grondwerk geoefend, mams op de koffie gehad... En nu even zitten... pffft!
Mooie whis uit de oude doos, toen was oralndo nog een klein onschuldig jochie.
Vanmiddag had ik nog een meevaller. Ik moest eigenlijk werken vanmiddag. Maar ze belde me vanochtend op of ik het heel erg vond om de overuren van maandag op te nemen vanmiddag. Nou dat vond ik niet erg hoor.
Dus vanmiddag maar weer even snel naar emmeloord geweest met wilco om de laatste dingetjes te kopen voor de kerst. En heb eindelijk 2 mooie nette broeken gevonden. En 1 gewone spijker broek.
Wat een geweldge foto's, Arjan & Leon. Filmpje is ook gaaf!
Leuk die oude foto's Peet!
Marleen drukke dag gehad.
Lekker zo'n meevaller Janet!
Ik werd ook wel weer vrolijk bij de opticien. M'n ogen werken niet zo goed samen, ws doordat ik een keer hard op m'n hoofd gevallen ben en er zit een afwijking op m'n hoornvlies. Dat laatste is op te lossen met een harde lens, maar die kan niet in bij de paarden, dus daarvoor komt er dan een zachte lens. En om m'n ogen te leren samenwerken moet ik een speciale bril voor over m'n lenzen zeg maar en dan nog m'n gewone bril voor 's ochtends en 's avonds. En dan voor m'n 'goede' oog nog een gewone zachte lens. Het goede nieuws is dat ik nog wel gebruik kan maken van de belastingteruggave.
Gave foto's Leon en Arjan!! Ben maar een klein beetje jaloers op jullie omgeving
DA-rekeningen, hier nog geen extreme dingen gelukkig. Flynn is wel een dure, die heeft zich een keer opengehaald aan de boxdeur op zondag, moest verdoofd en gehecht worden. En zijn castratie, maar die was maar €140,- inclusief overnachting op de kliniek
Jessie ook geen rare dingen, paar onverwachte bezoekjes ivm spierbevangenheid en een duik in de sloot, en doorlopende kosten van de sebacil. Maar met €6,- per flesje is dat ook nog te overzien. Ja en dan alle kosten rond het dekken, maar goed, daar 'kies' je zelf voor.
VRIJ!!!!! Wel vier hele dagen! Volgende week wel rond de 30 uur werken (en maar parttimer genoemd worden ) maar voorlopig hebben we het mooi gehad. Het was druk vandaag, maar te doen. Heb de hele dag al last van lachaanvallen, sta je daar onbedaarlijk te giechelen in de kerstchaos
Wat leuk sita! Wij mogen morgen de kadootjes uitpakken. Ik ben benieuwd wat ik krijg, 1 pakje zit in iedergeval in papier van de pet's place, dus zal wel iets voor Sem en mij zijn.
Sem en Poekie hebben ook een kadootje onder de boom liggen. Alleen die van Sem hebben we op de kast moeten leggen, want ze had hem stiekem mee de mand in genomen. Slimme hond.
Laatst bijgewerkt door _janet_ op 25-12-08 01:02, in het totaal 1 keer bewerkt