Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

fjordkootje schreef:Dan heb je helemaal gelijk, Peetorlan. Waar ga je heen?
Ze deed behoorlijk haar best, alhoewel alles natuurlijk beter kan, maar dat komt wel...

Wij hebben zelfs best veel duits: die toten hosen, rammstein, the bates, die artzte (Fahrin ulaub), böse onkelz, stabbing westward, Helloween , H-blockx en nog wat...
Ik probeer tegenwoordig maar te denken is t nu niet, dan de volgende x wel.. en t werkt voor mij best goed
Ik snap niet meer waar ik me als jongere toen druk om kon maken
Naja je zal wel niets aan mijn geleuter hebben maar k wou t toch effe kwijt 
Ik blijf het een lekkere vent vinden

Hij heeft ze netjes bijgewerkt en over een week of 5 komt hij weer.
We kunnen gewoon verder rijden met de kar enz.. Hij heeft nog wat vragen beantwoord en dingetjes verteld. Ben erg tevreden. En hij ook over haar hoeven
Jippieeeeeeeee! Daarna nog even de paardjes de dekens omgedaan en wat lekkers gegeven. Mazzel-meid schreef:snowdon schreef:Mazzel-meid, ik moet binnenkort echt weer eens komen kijken bij Darlah en kaylen. Ga jij nog een keertje mee mennen ofzo?
Ik moet ook weereens snel bij jou paardjes komen kijken! is ook alweer eventjes geleden. Enne, tegen een keertje mennen zeg ik zeker geen nee
snowdon schreef:Overigens zit ik er aan te denken een cursus hoefbekappen te gaan doen. Hoefsmid zie ik niet zitten, ijzers smeden en dergelijke, maar hoefbekapper voor eigen paarden en andermans paard als bijverdiensten is mooi meegenomen denk ik.
Dat lijkt me dus ook erg leuk! Maarja, ik heb geen idee waar dat kan, en wat de kosten van zoiets zijn?
Misschien ben ik daar ook wel niet sterk genoeg voorpaardjes kunnen nogal eens tekeer gaan..
Citaat:Zo ook bv Tommie die nu weer ijzers heeft. Ik zou het niet meer doen.
Baileys schreef:snowdon schreef:Ow Annick, sorry dat ik zeg, maar wat een walgelijke kerel
Mwa, met een zak over z'n hoofd is 'ie best te pruimen, vind ik

ik weet niet of je 35007 (loose) kent? een erg goede nederlandse band, ze hebben net weer een cd uitgebracht, nou ja half nov. komt ie in de winkels, maar die zijn echt gaaf!!
maar soms lees je t wel eens anders geinterpreteerd
(zeg ik t goed? ) Ik ken die 35007 niet. Ik ga eens speuren op internet.. 
Mja, ik zal wel eens rondneuzen en rondvragen, kom er nog wel achter.
Of een mooie gothicjurk?
jeeeuuuu!! morgen mijn eerste tommie verzorgdag
.
)

). Op ongeveer 300 meter afstand. En ook campings genoeg met huisjes waar Lemmytech is toegestaan.
. Ook al is hij nu voorbij het is er niet minder gemeend om.
.
. Annick schreef:hallo
heb haast dus kan even niet reageren, doe ik straks.
hier nog voor de rammsteinfans, foto's die ik gemaakt heb in 98 op Dynamo.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=VFZN7H3F[/img]
hahahaah
Annick

Sterkte en wel opvallend die datums.