[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mira283

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 17:11

Heb even heel hard gelachen om die hengst van mij... Hij dacht de haflinger buurvrouw te versieren maar die was er niet van gedient en liet dat ook heel duidelijk weten. En die sukkel van mij probeerd het elke keer weer. Hij liep beter dan gister. Morgen gaat ie naar de hoefsmid toe hopen dat het zonder sedatie kan. Hoop het wel bij mij was ie erg braaf met zijn achterbenen.

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 18:16

King deed dat ook, longeerlijn door de ene bitring achter zn oren langs aan de andere bitring vast, meneer stopte gelijk met stieren en het was zo afgelopen.

lijnen tja ik ben van mening dat je al die zooi niet moet gebruiken, je moet je hele leefpatroon aanpassen, want dat je dik wordt komt niet omdat je gezond eet..
Dus gewoon gezond eten, veel groentes en fruit, meerdere maaltijden per dag. Daarnaast goed bewegen en dan val je vanzelf af!
maja dat gaat niet zo snel en je moet meer doorzettingsvermogen hebben.

dieeten zijn niets voor mij, ik let gewoon op wat ik eet en zorg dat ik mager eet. lees etiketjes en doe alles met mate.

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 18:53

Tja , en als je dan allergische bent voor verse groeten en fruit , wordt het al gauw niet gemakkelijker ervan.
Na 5 kinderen te hebben gedragen , blijven die laatste 10 kg er maar aanzitten en dat buikje.. maar ja die is dan ook uitgelubberd , hihihi , komt ook niet meer goed .....
Ik ben zo wel tevreden met mijn lijf , die laatste kilo's komen hopelijk wel wanneer ik elke dag weer ga rijden .....

Hier toch Kyan maar weer te koop gezet...
Ik wil toch door tutten met de merries en Kyan is en blijft een manneke dat meer aandacht nodig heeft dan ik hem in de toekomst kan geven.
Hij moet iemand vinden ( zal ik voor hem doen ) , die hem uitdaging en veel beweging kan geven.
Vandaag liep hij in het land en de galopwissels waren niet van de lucht.... hihi , hij dacht even niet na en ging toen springend door het schriklintje heen.... Hij was zo blij weer in het land te kunnen ....
Maar ja , hij sprong dus ook nog eens hoger dan een meter..... Nadat ik het lintje wer gemaakt had , bleef hij weer netjes uit de buurt... hahahah... eerste keer weer naar buiten en door het dolle heen !

Dus als jullie iemand kennen die een zeer veelzijdige Tinker zoeken , met 1e premies en STERREN in de ouderlijn ( Kyan hangt er zowiezo tegenaan , wordt in juli in Pesse gekeurd ) en die dat ook weet te waarderen en tevens Kyan een mooi thuis kan geven , mogen jullie ze wel doorsturen naar mij.
Staat hier ook wel op de boktmarkt.

Nu hier zijn we bezig met het kuil van de koeien en we hebben NOG NOOIT zo'n hoge kuilbult gehad dan dit jaar !!!
Volgende snee zitten er balen voor mijn paardjes weer bij ... Lekker hoor als je weet waar je kuil vandaan komt !

Ik ga snel weer naar buiten ! Het zou vanavond gaan regenen en den moet alles toegedekt zijn ......(kuil)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 19:13

ja het gras staat hier ook hoog, lang leve de regen en de zon :j

Die grace! knappe stoere meid!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 19:21

ik ben super tevreden over het longeren vandaag!vandaag alleen de pesoa op ruana gedaan,zonder problemen en daarna gelongeerd.ruana liep zonder dat het touw strak stond dus op haar eigen benen.draafde aan waneer ik het vroeg,alleen het van draf naar stap gaan vond ze wel moeilijk.dat moet ze nog beter gaan leren.hoofd buigt ze ook al wat meer,maar nog niet voldoende.ze struikelde 1 x links en 1 maal rechts(?)terwijl het normaal alleen links is.na een kwartiertje ben ik gestopt en heb de pesoa losgemaakt voor uit te stappen.volgensmij begint ze het te leren!

hier staat het gras ook hoog.op de weide is het plaatselijk,maar de grasvlaktes hier in de omgeving staan plaatselijk kniehoog(voor mij is dat toch wel 50 cm)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 19:47

ahh fijn dat roetje het zo goed deed!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 19:53

maar ja,voor het zelfde geld is het morgen weer niks.vandaag had ik 2 kijkers(inclusief haar bijrijder)en denkt ze morgen,je kan me wat ik laat jou werken!

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 20:55

Net een heeeerlijke buitenrit gehad met Spock :)! Eerst dacht ik dat hij weer ziek was, hij was niet vooruit te branden, tot meneer 3 x had gepoept, toen kon ik hem nauwelijks meer houden, had gewoon last van zn darmen :(:) arm ding! Maar we hebben weer genoten :)

Nog een paar stoere jongens de mond gesnoerd, wat heb ik gelachen. we reden langs een hele grote vijver, stonden wat jongens stoer te doen met hun brommer enzo. en 1tje riep van JAAA galoperen dan! dus ik zo nou liever niet. en de eigenaar van Spock: oh kom maar, je mag er wel even op. toen krabbelden ze wel terug :+. geweldig vind ik dat haha :=

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:00

Miesemuisje schreef:
Net een heeeerlijke buitenrit gehad met Spock :)! Eerst dacht ik dat hij weer ziek was, hij was niet vooruit te branden, tot meneer 3 x had gepoept, toen kon ik hem nauwelijks meer houden, had gewoon last van zn darmen :(:) arm ding! Maar we hebben weer genoten :)

Nog een paar stoere jongens de mond gesnoerd, wat heb ik gelachen. we reden langs een hele grote vijver, stonden wat jongens stoer te doen met hun brommer enzo. en 1tje riep van JAAA galoperen dan! dus ik zo nou liever niet. en de eigenaar van Spock: oh kom maar, je mag er wel even op. toen krabbelden ze wel terug :+. geweldig vind ik dat haha :=

Had mijn zusje met haar shet altijd maar die ging achter zulke jongens aan en dan piepen ze wel anders :=

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:00

Zo hadden wij laatst van die stoere jongens die we aan zagen (en hoorden..) komen. Eentje op de fiets, en twee op de brommer. Een meter of 50 voor ons stapte de jonge op de fiets ineens af en begon helemaal hysterisch te doen dat hij zo bang was voor paarden en echt niet voorbij durfde te fietsen :') En die jongens op de brommer maar lachen! Overigens gedroegen ze zich verder prima :)

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:02

haha ja mooi is dat, vooral als ze eerst zo stoer doen. heel gemeen, maar daar kan ik dan echt van genieten hahaha ~~}>

eeeeeen ik wilde nog niets zeggen maar weet niet wat, dus dat komt (misschien) nog :+

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:06

Eerste buitenrit met Amigo roept een jongen wat een kleintje die pony. Had ie beter niet kunnen zeggen vriendin die mee was op haar paard van ruim 1.80. Riep dat ie wel op die van haar mocht := (Ze waren opeens heel gauw weg)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:25

Dat is vaak zo he _O-
Vanmiddag toen bijrijder aan het uitstappen was langs de straat, tuiuttuutt vlak achter hem.. Natuurlijk deed de brave hendrik niks

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:29

agh ik was al lang blij dat die enge hooiwagens weg waren toen wij het terrein afreden, want als Spock iets eng vindt.. :Y)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:35

Jaron is van weinig onder de indruk eigenlijk.
Meestal van dingen die die al tig keer gezien heeft.

Vandaag was hij weer zo snel.. zaterdag zo zuperbraaf, en vandaag alleen maar rennen. Tot ik het zat was. tegen de bijrijder heb gebruld wat ze moest doen. en hij liep daarna super braaf. gelukkig maar _O-

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:35

vandaag waren vooral de grote keien bij een boerderij heeeuuul eng. zo eng dat hij zomaar vlak langs het electriciteitskastje liep die hij normaal heel eng vond maar vandaag niet eens zag :+

agh vind het niet erg, het enige wat Spock doet is heel schuin gaan lopen om het te kunnen zien, hij zou er nooit vandoor gaan,

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:36

Ohh die vond jaron ook eng! omdat ik er gehurkt voor zat! Reminds me! ik heb gefilmd! *zoekt telefoon kabeltje*

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:43

Heeft die van mijn met een rode brievenbus :=

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:44

ojaa brievenbussen idd, ook die groene, je weet maar nooit wat er uit komt :Y) herkenbaar!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:50

Stel je voor dat er een kabouter inzit die eruit springt. :=

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:50

die zitten ook achter grasjes!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:55

Daar helemaal!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:58

leee-vuns-gevaarlijk!

Miesemuisje

heuuuuuuuul gevaarlijk. reed vandaag bij een huis langs waar ze in de thuis bezig was, ritselde wat daardoor, zaten ook tijgers denk ik _O-

Mira283

Putdeksels zijn ook eng!