wennen zeker?
henkie voelt zich al aardig thuis zo te horen

marleen ongewild mee achter het friesje aan op hol
en lekker met kasha gelest! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hihi
Cherubin is leuk! Ik ken d'r moeder redelijk goed, ben benieuwd of ze d'r karakter heeft mee gekregen 

De namen van de tinkers die je noemt, ken ik niet. Maar Ruby ga ik wel onthouden als ze hier geregeld voorbij komt
).
. Dus dan is Ing ook weer verwarrend.
versnipperen

. Gelukkig maar!

Mooie fotos van himesh gezien wouwie die word echt heul erg gaaf! 
alweer bijna 200 paginas!
rijden gaat echt met sprongen vooruit, en we zijn nu bezig met freestylen, dit vind hij geweldig en heeft er veel lol in

(net bij mn ouders gegeten)
Ben niet bij gelezen.... Heb een heerlijk weekend achter de rug.... Zaterdag lekker niks gedaan... Alleen maar lol met je knol... Parcoursje hindernissen opgezet in de bak en heerlijk gesprongen met Lucy en een aantal pensionklanten. Was errug leuk... Voor het springen Jildou nog gereden, die was ook braaf! Heb genoten... 's Avonds naar een kerstparty geweest, was wel gezellig, maar niet echt voor herhaling vatbaar. We waren weer lekker op tijd thuis... Vandaag super koud gehad... Zal weer blij zijn als het zomer is...

daarna ging hij chagerijnig van een afstandje kijken hoe waij aan het eten waren 
, Niet ? ik wel
.
. Ik moet voortaan op gaan letten als ik iets bij iemands foto zet, lees het meteen "en public" terug. Kun je vast ook uitzetten, ga het eens opzoeken.

Ruby kruipt het liefst ín het fototoestel als ze de kans krijgt
, je mist niks meer ). Zag er wel gezellig uit.
Grit schreef:Lies, gisteren ook een lekker paardendagje gehad! Dat is ook wel fijn, je hebt de paarden niet alleen om hard te werken.
Op de derde foto springt je haar goed mee![]()
Volgens mij zag ik van jou ook al foto's van het kerstfeestje (hyves, je mist niks meer ). Zag er wel gezellig uit.
Dat ben ik niet op die 3e foto zie ik nu.... Dat is een kruising tinker/fries die hier op stal staat... Wel ook een enig beest... En tja, springen vind ik harstikke leuk, maar was alweer zeker een jaar geleden. Lucy vind het helemaal geweldig om te doen, die wordt er helemaal enthousiast van
Heb hier ook een paar van die boeffies hier in huis lopen...