Halloeeeww Is helemaal blij Knappe pall *Gaat bijlezen, foto's bekijken (1044 ), foto's bewerken, etc. *
Genoeg boskabouters daar hihi, dus wie weet!Hadden jullie overigens nog wel droog weer op het strand?LEUK Carola! Die wil ik ook, maar dan met Shiloh
Thanks Leon!! (bij categories en dan your relationships)Waar heb jij die van jou vandaan?? Kan hem niet echt vinden!! Er zijn er ook zoveel!!
Even op imikimi gekeken, maar vond het zo onoverzichtelijk en ik zag een inschrijfvenster. Dus ik ben er alweer even klaar mee Misschien iets voor als ik meer geduld heb.Foto's, foto's, foto's!!!!!!
ben ze aan het uploaden, maar die van lois zijn mooier daar zullen jullie ook op moeten wachten, dit is echt maar voorproefje hahaha
Boncho schreef:Thanks Leon!! (bij categories en dan your relationships)Waar heb jij die van jou vandaan?? Kan hem niet echt vinden!! Er zijn er ook zoveel!!Die van jou is ook spoorloos hoor haha
Bianca naar Noa geweest Carola met mama naar de intratuin Nathalie moe moyra schreef:Jullie allemaal lekker aan het knutselen met foto's Tis toch niet besmettelijk he ??Haha, echt wel Héél besmettelijk Janet ook moe Janet weer een sollie brief geschreven Mestverzamelmissie van Grit is weer gelukt Maartje lid geworden van het ijslander stamboek Aaah, gossie, Moyra (wat is nou je echte naam ) wat een schatje Denise naar Yoga Leon visite gehad Grit morgen vrij Leuk Carola, die staart foto is ook mooi Haha, nou ik ga de foto's bekijken
hier dan alvast het voorproefje!Aankomst, net de trailer uit ogen uitkijken!dravengaloplois en paleven naar het water toewas hij het niet mee eens haha
Heb nu al zin in het kletsweekend,hij was zoooo braaf, en dat op deze leeftijd!Hij is ook zo braaf met lois erop, echt schattig
Leuk Annique!! Het water was nog even wennen.En Lois er ook nog even op.Carola, ik vind deze leuker dan de cirkels. Maar je gaat er wel sterretjes van zien