Duurt dat zoooo lang???? Hoe groot wordt die vijver?
Ik heb vorig jaar ook (in mijn eentje) een vijver gespit. En nu, een jaar later, is de vijver weer dicht... voor niks gespit dus.. En de koikarpers zitten nu in het koeiendrinkvat
dit weekeind komen er zaterdag ochtend en middag mensen naar sylke kijken, en zondag ook. er wouden nog meer mensen komen maar wacht daar liever even mee. heb nog niets gehoord van de mensen van vorig weekeind, het is natuurlijk ook nog niet zo heel lag geleden en zou zelf ook de tijd willen nemen, maar ben erg benieuwt.
Zo heeee... begint hier in 1x uit het niets te stortregenen Ow.. het is ook al weer opgehouden
Janet en Angela veel plezier!
Grit
Geplaatst: 27-08-09 11:52
Goeie grutte, wat een geklets op een vroege doordeweekse ochtend.
En veel pechnieuws. Bianca in een dip, Leon stress voor het gesprek, Inge gefrustreerd over de mailbox, Maya haar mooie oude gans verloren ........ En wat balen Dagmar dat het ook eczeem is . Schimmel is ook balen, maar dat gaat wel weer over. En ook nog gezeur gehad
Onze erfgans Wammes is ook door een vos gepakt. Is al lang geleden, maar vond het toen altijd gezellig dat Wammes overal rond waggelde.
Janet een luidruchtige en nu een artistieke werkman
Syl is populair, dat is wel weer leuk. Maar het verkopen blijft rot
Arjan checkt op afstand Leon's werk
Shopse Janet en Angela!
Ik heb lekker gereden en Vince staat weer mooi op zijn voetjes. En dan is het vandaag gruwel, de gruwel, de gruwel poetsdag poging nummer zoveel. Wat een troep en stof geeft zo'n verbouwing . Maar eerst even lamballen
Dagmar, wat balen dat Diaz ZE heeft.... gaan jullie er iets aan doen?
Janet, lekker druk daar dus... met de stucadoors...
Bianca, ze had al diarree voor de inenting... maar 't is nu gelukkig over. Wat rot dat het op je werk niet loopt... mensen kunnen soms zo makkelijk over je heen walsen he?
Pfoeh, een gans van 22, da's oud! En niet zo'n mooi einde dus....
Maartje, wel veel belangstelling voor Sylke dus, 't komt vast goed!
ja willen we wel doen marleen.. Maar het zon lastig iets.. Wat moet je dan precies hè?
Over dat gezeur etc, ik wil er in het openbaar niet te veel over kwijt. Er zijn een aantal dingen voorgevallen waar over we not amused zijn (zacht uitgedrukt) oa moeten wij over 18 dagen ff langs de veearts..
ja idd.. Zo jammer dat sommige mensen hun afspraken niet kunnen nakomen.
Iig staat er tegen over dat we voor travis en diaz nu een droomplekje hebben.. Alleen wel jammer dat ze uit de groep zijn.
Grit
Geplaatst: 27-08-09 13:27
Een groep is wel fijn voor de ontwikkeling, maar Travis en Diaz staan in ieder geval samen. En zo te horen op een mooie plek. Als je specifiek 18 dagen zegt, ga je wel meteen iets denken. Maar hoop maar dat dat niet het geval is.