[TI] [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

grrr

Re: [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:28

Zoals ik al zei: Ik wil best voor eind zomervakantie (eind augustus) of herfstvakantie iets regelen, maar er moet dan wel voldoende animo zijn. Ik zou ook best meedoen in Zeeland, maar dan niet op eigen paard.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:28

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En daar lopen er 40 van rond, zo lief Lovers

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 20:30

Schattig Joyce.. Lovers

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 20:56

Pff.. Ik heb echt een aantal dingen tótaal niet gemist dit weekend..
En dat is oa mijn ouders en hun TV kijkgedrag.. Hij staat zó ontzettend hard.. Zij zijn groot en ik is klein!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 21:32

Wat schetig Joyce!

Oh Siet, daar kan ik ook helemaal niet tegen. Behalve als ik zelf bang ben dat ik iets mis... Vork

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 21:39

En dan staat ie nog op die vreselijke Paul de Leeuw ook.. Gaaaap
Maar goed.. Het is bijna klaar en ik ga dalijk toch mijn bedje opzoeken..

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 21:51

Owww, als ik dat zie vind ik het jammer dat mijn stalhouder van schapen op kippen over is gegaan...

Sita, ik ken het probleem!

Iemand trouwens ervaring met een hoes om je westernpad? Het is maar gewoon katoen, kan geen kwaad toch? Ik wilde een sluiting van klitteband maken.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 07:30

Doei!

Goedemorgen! Gaaaap

Wat een dotjes zeg! Lovers

TV's die te hard staan zijn inderdaad mega irritant Sita Ja
Ben dan ook zo blij met mijn eigen kijkbuisje op m'n kamer.

Blegh, zo naar Groningen, maar zien of ik er nog wat gedaan krijg aan die BAopzet Nagelbijten / Gniffelen Scheve mond

Nee, geen ervaring mee Haarbal..

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 08:20

goedemorgen.

Ziet er uit als een erg geslaagd weekend.
*gaat even in BM topic kijken*

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 09:16

gooodmorning!!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 09:23

zooo weer uit coma ontwaakt negeerd pijnlijke zit beenderen (heeft wel extra kussentje onder dr kont Clown moppert bah pokke beton zadel)
ROFL

even bij gelezen even reageren en dan even een verslagje maken van mij Haha!

ziet al wat mooie foto's voorbij komen Haha!

janet balen van de zogenaamde vrienden denk maar zo liever kwijt dat rijk
is dat wilco op de snoek snoekie ???? Vingers aflikken

grid jij was helemaal niet als laatste weg Tong uitsteken dat was ik ROFL maar je was wel al laatste met paard Haha!
en je moest ook nog eens wachten op die muts met dr huifkar die niet aan de kant wou Rolleyes

lord idd noco was idd een beetje dom Haha! maar hij is zo leuk !!!!!!!!!
arme patelier wat zegt de da er van ik heb het idee dathet alleen maar erger word Bloos
de bal zoals ik al zei maak je er geen zorgen om ingedaald is ingedaald die kunnen niet weer helemaal terug in z'n liezen getrokken worden en zo wel is er nog de hormoon spuit he (probeer dan te voellen of je hem kan vinden hij zal echt niet ver weg zijn)
ik zou me meer zorgen mken dat die zwelling moet verdwijnen en dan asap die zweeling zo groot is niet goed voor pezen en spieren ed

siet gecondoleerd met je hotze zijn ROFL camera
lekker he dat spul Haha!
je had wel van me mogen gebruiken hoor Haha! je stinkt alleen een uur in de wind en je hebt een vieze smaak in je mond Haha!

berdien eingelijk waren shayla en prada wel leuk he mooi 2 span Tong uitsteken wel jammer dat ze niet in de caddy pasten Zij zijn groot en ik is klein!
idd drenthe zijn jullie allemaal welkom Haha! de stal eigenaar zei al jullie kunnen ook hier komen met z'n allen dan hebben jullie geen gedonder met stuiterende paarden en doeches die niet 100% zijn ROFL
en boxen weide ed allemaal aanwezig Haha!
maar je mag zowizo zeker wel eens langs komen hoor Haha!
ook al dilemma's thuis sterkte ook met je studie

prada als ik eerlijk moet zijn ben ik de gene geweest die het raarste paard mee had dankzij mijn grote bek Bloos
nico was niet bepaald de rust him self
balen van je nagel je zat er al een paar keer mee van is ie niet gebroken ???
vind het wel knap dat je er mee om kan gaan ik kan het niet Tong uitsteken
liefffff lammetjes Haha!

black wat raar is ze niet perongeluk bij een hengst geweest (ik zit te denken aan schijnzwanger Bloos ) al weet ik niet of dat bij paarden ook kan

BuBBLeGuM een auto ongeluk gehad de schrik zal er wel vlink in gezeten hebben of niet ???

maya jammer van je foto's

grrr leuke pic's van banby

zo gaat nu even klein verslagje tikken Haha!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 09:38

Ik benheerlijkk uitgeslapen. Vroeg naar bed, en 8uur op me stage. Ben echt niet moe!

Ja Prada en Say zijn misschien idd een mooi span Tong uitsteken Maar die pasten niet helaas, Prada nog niet alleen met dr dikke ass Haha!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 09:45

Ik ben rekenen aan het nakijke van groep 6. Heb maar de reken machine open gezet anders weet ik niet of het goed is hoor ROFL

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 09:56

mwah valt wel mee ze waren redelijk aan elkaar gewaagd Haha!
daar heb je wel bekijks mee met zo'n span Haha!
prada met dr gespierde kontje zal wel passen hoor als er zelfs een belg tussen past Tong uitsteken

Haha! schaam je rekenmachine er bij :p (had ik ook gedaan hoor Tong uitsteken ) ROFL

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 09:59

hahaha joyce! naja dan weet je zeer dat het goed is toch Knipoog

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:28

zo een verslagje

nou vrijdag de "grote dag" ik er optijd uit en gouw naar stal sil voor bereiden even voetjes in de biotex en gelijk zijn staart en manen ook maar gedaan dus hij zag er netter uit dan nodig maar ach het was al even geleden dus het mog wel
ik weer rap naar huis gouw doechen ed auto inpakken (zooi honden en chauffeur uiteraard) en weer naar stal
hadden ze op stal nog het slot van de trailer af geslepen omdat ze de sleutel niet meer konden vinden en een nieuw slot op ge trommeld helemaal super
dus trailer achter auto sil in gepakt ingeladen en rijden maar Haha!
na een paar land weggetjes gedaan te hebben en we op de provinciale weg uit kwamen begon de caddy tegen te werken pokke ding wou niet harder dan vol gas in zijn 4 en dan net 80 in de 5 liep ie weer terug dus na wat bakkeleien besloten bij havelte weer om te keren de caddy zou de ruim 3 uur durende toch niet overleven niet de hele weg vol gas (ik kon wel janken)
weet op stal paard uitgeladen ed thuis aangekomen nog geinformeerd naar huur auto's maar dat werd me te duur en ik kan het niet op hoesten
dus ik sms gestuurd dat ik het niet ging redden en na een tijdje werk ik gebeld je kan ook op een huur paard mee !!!
ikke goh stom kalf dat ik ben waarom heb ik daar niet aan gedacht Bloos
dus ik rap naar stal even daar door gegeven en ik met de pokke caddy die kant op (hij wilde niet harder dan 130 Wow! ) ding is verschrikkelijk lui geworden dus ik fustreerde me groen en geel
maar goed na 3 files en 2 grote missers was ik toch na ruim 3,5 uur aangekomen (2,15 volgens routnet) net te laat voor de eerste rit (ja ja pech dag op en top) maar goed bedje opgezocht ed en maar boekje gepakt en gaan wachten
toen de anderen terug waren was het direct gezellie en na de mega berg lekkernijen uit gestald te hebben een gezellige avond gehad

volgende ochtend lekker ontbeten en ons klaar gemaakt voor de rit daarna naar de stallen gegaan om de paardjes te zadelen
lord en sita (al zat sita toen al te twijvelen over een ander paard dan die klote pino ROFL ) hadden al een paardje ikke niet ikke nog niet
lord had een tink ruintje en siet had een kruizing fjord (zoals al te zien is geweest Haha! )
dus de vraag aan mij kun je rijden (ik had al een blik geworpen op al die paardjes die in stand's stonden en mij er nogal niet voor uit te branden uit zagen ik met mijn grote bek) ik heb een hengst dus jah ik geloof dat ik wel kan rijden ROFL gok ik
dus die man mooi mag jij op nico (ik denkende ik krijg een leuken kleine ponny die heerlijk de kleine draak kan uit hangen
dus ik loop naar de box met braafjes mijn cap in mijn handen zie ik tot mijn grote verbazing een paard van zo'n 170 Wow! ikke euh euh ach moet ik maar niet zo'n grote bek hebben Bloos
vraag ik nog wat zijn zijn problemen ??? (denkende aan eerdere ervaringen) zij mwah als je goed kan rijden geen ikke hmm oke en wat doet ie
zij niets hij is braaf Nors opkijken (ik dacht nog jeah richt)
ik paardje gezadeld (incl raar zakje stro onder het zadel) komt huub onze gids voor die dag is er gezegd of ie nog even gelongeerd moet worden (toen werd het me duidelijk dit word een leuke rit !!!!! )
maar goed aan de longe was ie braaf deed weinig dus ik er op vond ie mijn rug zakje maar niets dus die aan prada mee gegeven (thanx gelukkig heb ik um onderweg niet nodig gehad)
wij naar buiten paardje was braaf tot we op de duinen aan kwamen en hij jolig werd Haha! 2 min later was lord nog gevallen (we riepen met z'n allen hou um vast !!!!! ROFL niet pas op ofzo Tong uitsteken )
maar goed vanaf dat punt had nico nog maar weinig aanleiding nodig om hier en daar eens stom te gaan doen maar het was een fijne rit
onderweg bij een cafe gestopt om wat te eten waar grid nog een gratis capuchino heeft gehad Haha!
daar was ik achteraf blij geweest dat ik sil niet mee had die was nooit braaf in de stands blijven staan en op zijn dichtbijzijde paard/ponny geklommen dus ik had daar buiten moetten blijven
maar de rest van de rit was ook erg leuk nico kwam nog wat paard etende aardwormen en struikjes tegen (hij schrok regelmatig van shyla die ging hinniken ROFL raar dier maar o zo leuk Haha! )
toen we terug kwamen hebben we de paardjes uiteraard weer afgezadeld gouw vlug vlug onder de doeche gestaan en daarna lekker gegeten en gedronken ed
weer terug in de kamer waren er een paar zo gek die zich weer op het snoepgoed wierpen en vrolijk weer door kaanden Tong uitsteken ROFL geweldig Haha!
helaas heb ik weinig van de avond mee gemaakt ik was al rap comateus Bloos

maar goed volgende dag weer onbeten ed en paardjes gezadeld (siet na aandringen toch een ander paardje genomen Haha! haar nieuwe grote liefde marco Haha! )
maya ging alleen er op uit shayla was onregelmatig en jessy was op dus we waren er nog maar met zijn 4en erg jammer
berdien zou optijd vertrekken dus daar ook optijd afscheid van genomen
ik rond gaan vragen moet ie nog ge longeerd worden ???? zij neuh hij is nog wel moe van gister
dus ik oke ik stap op huub helpt nog met aansingelen maar toen !!!! spectakel zoals ze het zeiden Tong uitsteken ROFL
nico wou niet lopen dus huub pakt te teugels en probeerd um vooruit te trekken en het enige wat ik dacht hij gaat zo exploderen het is een brok spanning onder mijn reet
of hij loopt niet of hij gaat bokken en gek springen dus ik me helemaal voor bereid wat doet die kluns gaat ie op zijn acherbenen staan Clown en meneer had een hals verlenger om pokke ding dus die ging steeds strakker staan dus er was voor hem maar 1 kant voor hem en dat was hoger
toen we op het punt kwamen dat ik dacht we gaan acherover ik wil er niet onder komen kwam ik voor de keus links of rechts dus ik rap aan de linkerteugel gertokken en we viellen gelukkig naar links Haha!
de grootste grap was al die mensen met uitpuilende ogen en open monden ROFL
maar goed ik in een deuk paard over de zeik raar staan au die singel doet zeer
maar goed singel losser ik er weer op en lekker verder gereden Haha! al duurde het erg lang voor de spanning weg was bij um en was er weinig voor nodig om nog meer enge paard moordende dingen te zien dus ik had de tijd van mijn leven
onderweg zijn we prada haar moeder nog tegen gekomen (ik met een domme opmerking goch die heeft leuke hoge witte voetjes zegt joyce dat ik mijn moeder ikke hmm dat is wel dom Bloos )
tijdens de rit in galopjes hoorde ik regelmatig achter me waaacht op mij !!!! marco was niet zo snel maar siet was helemaal verliefd
halverwege de rit hebben we wat sprongetjes gemaakt prada liet zien hoe goed ze kon springen en en hoe zo'n plezier ze er in had nico werd een beetje lijp en kreeg zelfs zijn been over de hals verlenger dus ik wou dr niet af (zo makkelijk kwam ik niet op die reus) dus begeleider nors en die afgestapt en hem weer vast gemaakt
na weer een klein stukje gek doen weer de hals verlenger los zegt de begeleider haal hem er maar vanaf he kan um zo via het kopstuk los trekken door de bit ringen heen
ik dacht dat ga ik echt niet doen ik ben niet gek
dus ik toch maar afgestapt ding er af gehaald en mat een handstand spreid stand weer opgestapt (ja ja op die reus Haha! ) en vanaf daar ging het wel weer beter Haha!
en werd de rit zonder al te veel problemen voort gezet
tegen de tijd dat we weer terug bij stal aan kwamen was berdien al weg maya had alles ook al vertrek klaar paard inladen en rijden
dus dat was ook een snel afscheid van maya en conchita
daarna was het joyce haar beurt en duurde het niet lang voor annique was ingeladen en al haar spullen in de auto had die dus ook maar uit gezwaait ben ik nog even gebleven bij ingrid die haar taxi duurde even Tong uitsteken
even geholpen met paardje vast houden en zeer geintrigerd kijken hoe alles word ingeladen shayla vond dat wel heel interesant
maar goed paardje ingeladen en rijden maar dachten we muts stond midden op de oprijlaan met een mega huifkar dus daar was het wachten op
maargoed toen die eindelijk weg was ben ik ook in de auto gestapt en ben ik ook begonnen aan mijn lange slaap verwekkende terug rit naar stal

en het eerste wat ik gedaan heb is paardje gezadeld en daarna gereden (na in de kantine na wat bij gepraat)
en ik heb erg lekker gereden op mijn eigen zadeltje met mijn eigen syco knol Haha!

zo mijn verslagje
excuus voor de spellings fouten ed

ik wil nog wel 1 ding kwijt
ik heb een super leuk weekeinde gehad maar moet wel eerlijk zeggen dt ik het duur vond voor wat we ervoor terug kregen Bloos maar dat ik mijn mening

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:43

Die Nico ROFL ROFL
In het vervolg dus gewoon zeggen dat je net de rondjes in de manege waarbij iemand je vast houd ontgroeid bent Knipoog Krijg je tenminste een brave Huilen van het lachen

*gaat weer ploeteren op opzet Ziek &

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:43

Heerlijk verslag Rom Haha! Ik vond Nico de zaterdag best meevallen hoor, af en toe had ie wel wat fratsen, maar och Clown En pfff... dan heb ik dat van zondag niet gezien. Wel balen van je auto zeg... Scheve mond

En jij bent zo schattig als je comateus slaapt he *LOL*

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 10:45

Berdien schreef:
Die Nico ROFL ROFL
In het vervolg dus gewoon zeggen dat je net de rondjes in de manege waarbij iemand je vast houd ontgroeid bent Knipoog Krijg je tenminste een brave Huilen van het lachen

*gaat weer ploeteren op opzet Ziek &

Dat is dus mijn instelling inderdaad.. Huilen van het lachen
Wij zeiden ook al.. Euh.. Deb.. Je moet dus nóóit zeggen dat je een hengst hebt.. Clown

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 10:46

Oh en Maya.. Dan heb je dr Zondag tijdens de rit ook niet over de plassen zien vliegen natuurlijk.. *LOL*
Mén die knol dacht dat ie in een oefencross zat.. En Marco (en zijn onderlipje) maar kijken.. Pfoe.. Daar word je moe van, sjok sjok.. Clown

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:52

idd maar goed op paardjes zoals marco is wel leuk tot zo ver daar wil ik niet 4 uur op zitten dat is me teveel drijven Bloos

Haha! maya je bent de eerste die het zegt Tong uitsteken Bloos

siet die ovencross was ook leuk Tong uitsteken ik was alleen bij de eerste spron mijn beugel kwijt anders was ik vrolijk door gegaan Tong uitsteken

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 10:54

Haha, nee.. 4 uur op Marco had me ook wat te veel geweest..
Met mooi weer ging t nog wel. Maar met die regen had t me wat te lang geduurd.. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:54

Ja, ik zag je liggen en ik denk.. zoo.. die is écht moe Clown Haha!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:56

idd
ach ik vond nico ondanks dat ie zo debiel was erg leuk
niet het paard wat ik zou uitkiezen als ie op een markt oid zou staan maar hij was heerlijk jong en echt pupy die nog een hoop te leren had
hij had geen kwaad in zin het was puur onwetendheid

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:57

ik was idd vermoeieder dan ik dacht maar goed ik had ook al 2 villetjes en 2 biertjes gehad
normaal heb ik 6 tot 8 blikje gp achter de kiezen daar blijf ik wakker van Bloos

trouwens ik zie pas op de foto van mij en nico bij het cavé (de tussenstop op zaterdag) hoe zo'n enorme reus het is bij me Bloos
ik ben net zo'n dwergje
Laatst bijgewerkt door rommulus op 07-04-08 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt