Flettie schreef:@ WenK: ken je niet iemand die een beetje handig met een lasapparaat is? Dat die je lamoen kan verlengen door er een stuk aan of tussen te lassen?
Nope, helaas... Heb net wel geinformeerd bij de ruitersportzaak hiero en die verwees me door naar Hado midden nederland, die schijnen echt goed te zijn.... Eerst maar eens vragen naar de prijs... 
Heb vandaag ook (op advies van de ruitersportzaak) Lisje d'r boeg even opgemeten... Ik heb echt een poooooony....
Cob zit tussen de 110 en 125 ongeveer, lisje op 85/90 (kon niet exact meten wat het meetlint was paardetend
)... Aaaaahhhh vet schattig... 
Sterkte IJ!!!
Cheveyo schreef:Wenk, ik zit nu te denken. De trainer van Kit heeft ook zelf wagens gemaakt en weet waarschijnlijk wel over weg te kunnen met het verlengen/veranderen van lamoenen, als je wilt kan ik wel eens vragen of hij daar brood in ziet, je zult er wel voor moeten betalen.. denk ik.
Als je wilt vragen. graag, zou allicht schelen in prijs.... Ik zit zelfs te denken dat ie waarschijnlijk zelfs een klein stukkie breder mag ook. Nu ging het net volgens mij....
Chub, Lekker gestuitert? De paardjes bij ons in het land waren ook hyper, het (bijna) stormt he...