[TI] [HK]Kontenkletsers zijn zo blij als een pas geverfd tuinhek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 17:29

ellieellende schreef:
Naar wie denise? dat zouden Lanao of hector geweest kunnen zijn denk ik... hector heet trouwens nu hummer...
Lanao.

Geeft niet hoor Bianca, toch lekker even alles van je afschrijven, sterkte voor vanavond :(:)
Dat zijn nogal bedragen om even op te hoesten, hopelijk kun je op het werk wat regelen.

Jullie zijn nogal creatief hier, ziet er wel leuk uit.

Puck lekker druk en weer de wei opgeruimd.

Eva veel aan d'r hoofd :(:)

Nathalie :(:)

Hoe ging het bij het UWV Leon?

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 17:30

ahhhhh die hobje en desie :+:
en die poesjes van Bianca!!! ahhhhh

Arme Janet, wordt het een beetje teveel :(:)

vnvd weer lesavond, alleen is nu de vraag wie wie les moet gaan geven :P

weet nog steeds niet wat ik zaterdag doe.... :o

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 17:30

aha Lanao.... kan me er in vinden dat je haar hebt laten staan :o
edit; dan kan het haast niet anders dat je Niamh en Enya ook hebt gezien, die stonden er toen naast....

_janet_

Re: [HK]Kontenkletsers zijn zo blij als een pas geverfd tuinhek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 17:37

Hobje :+:

Zo net weer een solli brief geschreven :)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 17:47

Biancaa schreef:
Puck en Grit een afspraak met de zadelmaker, zullen zij net zo leuk zijn als die postbode van Leon :P ..

De mijne ken ik langer, zeker een aardige vent, maar geen bespringingsgevaar :D
Nu hopen dat hij komt, hij staat bekend als erg vriendelijk en zeer vakkundig, maar ook als chaotisch en niet punctueel :=

Puck, wie komt er bij jou??

Janet weer gesolliciteerd. Hoe bevalt het bij deze baan??

Mestverzamelmissie is weer gelukt (voor wormonderzoek). Als je er van voren maar eten in stopt, dan komt het van achteren vanzelf goed :D

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 17:54

Hoi allemaal,

Saai weer he !! :r

Ik zag hele lieve poesjes voorbij komen, mijn Tobias was ook rood dan met wat meer wit .

En ik zag meer leuke foto's voorbij komen.

Gisteren lekker geDieseld , was wat nat van het zweet en kon daarna lekker op stal ( heb pas 2 paardenboxen :))
Moest aan de stallen omdat ik Devynn had gekocht , ben meer voor een schuilstal met 24/7 weide
Dus vanmorgen weer het land op , dan kan die zo uitsloven. :D
Maar nu vind ik die boxen wel fijn hoor , zoals pas toen die ziek was en meer hooi moest eten, op het land vertikte hij het ( hooizak gaat een beetje )

Ik kan jullie niet zo bijhouden kom dat ik jullie nog niet ken, dus neem me niet kwalijk als ik weinig reageer. :o :x
Dus het zijn meer egoberichten van mij kant.

ik ga weer eens bij me kooksels kijken:)
:wave:

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 17:56

hihi grit of op een schone stal zetten dan poep die van mij gelijk !!!

_janet_

Grit goed, maar het is tijdelijk werk. Maarja je bent weer even vooruit :)
Mijn tijdelijk contract is weer verlengt tot 21 november. Dus tot dan heb ik nog werk.

draaakje

mooie bewerkingen komen er voorbij joh!

heel veel sterkte biancaa

zo leon, dat zijn een hoop kleine sierra-tjes

ow... bianca, ze zijn geweldig! (hebben hebben hebben)

spannend grit, ben altijd heel tevreden over wintec, goede zadel voor weinig geld, zitten fijn en zijn goed op maat te maken. (al moet je niet denken dat ze op elk paard passen)

en ik ben lid van het ijslander stamboek, hup weer ene bubs geld de deur uit. hoop dat ik nu eindelijk mn loon eens krijg, werk al 2 maanden zonder een cent gezien te hebben (is inmiddels wel geregeld, maar niet echt handig en leuk)

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 17:58

gritt vanwaar het wormenonderzoek ?

Speciaal voor lois !!!

Afbeelding
Pupje uit ons laatste nest.
Laatst geborene in het filmpje

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 18:04

ellieellende schreef:
aha Lanao.... kan me er in vinden dat je haar hebt laten staan :o
edit; dan kan het haast niet anders dat je Niamh en Enya ook hebt gezien, die stonden er toen naast....

Nu je het zegt...volgens mij heb ik daar nog verlekkerd naar staan kijken.
Lanao sprak me aan omdat ze niet zo groot was en er aardig de gang in had.
Reden dat ik ze toch liet staan was dat manen en staart behoorlijk kapot geschuurd waren en een soort onderbuikgevoel, kan er nog steeds geen vinger op leggen wat.
Ze is trouwens nu van een andere bokker.

Ga nu naar de yoga, tot straks!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 18:07

die pup lijkt op gizmo toen ze klein was :)
(lhasa apso)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 18:09

Wat een schattige pup.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 18:10

Maartje, heb nu ook een Wintec-Pro. Was na drie zadels eindelijk het zadel wat bij Bert geen drukplekken gaf. Dus sindsdien ben ik fan. Lekker onderhoudsvrij, licht en ik kan er uren op rijden zonder zadelpijn.

Moyra; ik doe twee keer per jaar een "wormeitjes" test in plaats van ontwormen.
Eerst ontwormden we ze elke 8 weken. Nu alleen nog als het nodig is. Sinds de testen zijn ze niet meer ontwormd :D Behalve dan in januari met equimax preventief tegen eventuele lintwormen (die kan de test niet goed aangeven)

Wat een schattig pupje :z

Onze stalkat heet ook Gizmo, een vinnig klein katje.

Veel plezier bij yoga Denise!

Fijn dat je tot 21 nov nog aan de slag kunt Janet. En blijven hopen op een leuke blijvende baan!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 18:13

en vergeet de horzellarve niet (ivermectine) die kun je ook niet altijd aangeven met zo'n test :)
wel echt super, hier doen we het ook.
Avelyn heb ik wel volgens schema ontwormt (voor de zekerheid) maar de volwassen paarden via het schema van het Woud.

Wintecs zijn inderdaad ook nog eens heel makkelijk. vind mijn nieuwe zadel wel (nog) te hard, maar heb een seat saver, rij anders echt mn vel kapot en krijg blauwe plekken.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 19:25

Goedenavond :D

Biancaa sterkte, alle ellende vliegt je wel aan zo, hopen dat het snel minder word meis!

Leon een knappe postbode, en een erg leuke bewerking!

nou hier dan mij verslag :D

Inladen, praat me er niet van drama, maar dat weet ik hij gaat liever niet de trailer op. als hij er uiteindelijk op staat is het goed en staat hij erg rustig te genieten. Het is gewoon een gek peerd :P Terugweg laden ging iets beter, maar heb hem alweer 60 keer verkocht vandaag als ik me woorden moet geloven hahaha. kan dan zoooo boos worden, het eerste wat ik dan zeg is hij word verkocht, maarja dan staat hij erop, en is er niets meer aan de hand. Ik heb al vaak geoefend, en dan doet hij het, een week daarna niet meer. Moet ermaar mee leven, uiteindelijk gaat hij er dus wel op.

daarna het strand op, ik heb me stoute schoenen aangetrokken, en meteen erop geklommen bij de trailer, me moeder heeft hem vastgehouden met naar het strand toelopen. Hij vond het eventjes erg spannend, we hebben even aan de lijn van mams rondjes gestapt op het strand, en toen zijn we losgeklikt. en men wat was hij geweldig! Hij was zoooooo braaf, had amper druk op de teugels, en heb zelfs gedraafd en gegaloppeerd! Er zijn hele vette fotos gemaakt door lois, dus daar zit ik vol spanning op te wachten, heb wel alvast een klein voorproefje van wat me mam geschoten heeft! Hij schrok een keer van een hond die langs kwam, hij doet een stap opzij en het is weer goed. Als ik er maar op zit, dan kunnen we de wereld aan. Was echt een hele gave middag, gewoon op het strand gereden met mijn nog maar 3-jarige puppy! En Ravien was natuurlijk ook heel erg braaf, ze wouden erg veel bij elkaar zijn, maar evengoed nog zo rustig braaf en ik kan het gewoon niet vaak genoeg zeggen was echt heel erg trots!

Daarna mocht lois er nog even op, die heeft gestapt en gedraafd met hem, het was zo gaaf om te zien dat hij gewoon op haar aan het letten was, en zoo voorzichtig was!

Kletsweekend gaat helemaal goed komen!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 19:26

Hallooooo'tjes!

Vanmiddag visite gehad, direct na UWV bezoek en daarna moesten wij weg en toen eten en afwassen, nu tijd om bank te hangen! Pepijn belde ook al op dat hij helemaal bek af was, dus heb morgen wat extra werk te doen (mesten!), heeft die jongen wat respijt vanavond.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 19:27

Gaaf Annique!
Ik herken de trailerverhalen helaas.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 19:32

wauw, klinkt super! ben benieuwt naar de foto's :)

drukke dag gehad leon, nu lekker samen uit te rusten :)

ben zelf ook moe, hoop dat ik nog ergens tijd zie om uit te rusten voor disneyland.
morgen weer hele drukke dag, en dan zaterdag om 5 uur s ochtends weg..

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 19:33

Annique, wat super dat Pall het zo goed heeft gedaan :):)
Heerlijke middag gehad dus en nog verliefder op je kanjer :+: (als die maar eenmaal op de trailer staat :P )

Uhhhh Leon, maar hoe zat het nou met de postbode??? en hoe was het bij het UWV??

Maartje, die pikken we ook meteen mee met de equimax :j

Tom's benen zijn nog ietsjes gevuld, maar verder liet hij een bokkenparada in de bak zien. Dus de stijfheid is wel weer over :D

Enthousiast gezegd dat ik zondag kom kijken naar een ponywedstrijd (kindermanege) waar 3 kindjes van vrienden mee rijden. Hiep, hiep, hoera, de eerste is om 9 uur :=

Iemand hier nog verre liefdes??? Zag net een oproep voorbij komen voor All you need is love kerstspecial :D

Morgen vrij *\o/* , maar paardjes worden geent, dus kan niet rijden. Das weer jammer.

snowdon

Nouja, druk..... was eerder vandaag niets van te merken he haha, maar ineens wel alles achter mekaar!
(komt omdat ik alles 's middags plande doordat ik dacht dat UWV half 11 zou zijn, oops)

_janet_

Leon druk dagje gehad.
Wat voor gesprek had je bij de uwv?

Annique Wat gaaf!!! Kan niet wachten op de foto's. Je puppy is gewoon helemaal top!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 19:35

Hahaha (pakketje was digitenne, dus dan raad je het al wel)

UWV was niet veel bijzonders hoor, over 1,5 maand weer evaluatie (hopelijk niet nodig!) en weer 5 vacatures om op te reageren, die ze achter de schermen hadden.

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 19:36

Annique, zo te horen is het gaaf geweest! Benieuwd naar de foto's!!

Ik heb ook even geknutseld!!
Dit is het resultaat
Afbeelding

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 19:39

Morgen dus lekker een mestdagje leon :P Naja hopen dat ze het zelf al voor je hebben opgeruimd hihi. Jij ook last van trailerlaadproblemen dus. ik kan er zo moe van worden, maar vind het ook zo jammer om een leuke dag zo af te sluiten.

Grit, super dat de stijfheid over is, en lekker vroeg je bed uit dus voor kinder wedstrijdjes hihi. Ik heb geen verre liefde, sorry :P

Leuk resultaat boncho fleurig!

Ik ga de foto's even uploaden!