[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jacky2

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:17

Citaat:
Jacky, Wij hebben ook een recreatiemarathonwagen, zou even terug moeten zoeken wat wij er voor betaald hebben. Je hebt ze ook best veel op internet staan, denk ook wel dat je een beetje mazzel moet hebben bij het zoeken. Maar ehhe wat je van verre haalt is goed toch?

Ja er staan er veel op internet maar toch allemaal nog erg prijzig vind ik,volgens mij moet je gewoon ook een hoop geluk hebben.

IJ,als zij hem in de toekomst verkoopt dat zijn leuke prijzen !
Dan heb ik een eind rijden er ook wel voor over !

Mamauba,ik vind het een heel leuk initiatief van jullie, die stapbuitenrit,zou ook echt iets voor mij zijn !
Moet ik wel iemand zover krijgen om mij te brengen want ik heb geen rijbewijs en met de scooter is het een beetje ver.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:22

@ jacky2, takkeweer hier. Ga straks mooi mijn lange waxjas uitproberen.

@ Cheveyo, nee, die kittens zullen wel donderdag of vrijdag komen. Chocje bevalt meestal met 67 dagen, is vandaag 63 dagen. Ze is nu wel even heel goed in de rui, zal zo even kijken of haar melk al wit is. Je voelt de babies zo door de buikwand heen, heb net even tikkertje met ze gespeeld
Voeten, blijf er maar gewoon vanaf Hoewel een vijl of mesje om een los flapje weg te halen best makkelijk is.
@ Shayla, Shayla heeft artrose? En ze is nu 7 jaar? Wat voor medicijnen krijgt ze nu? Chondroitine en glucosamine, krijgt ze dat al?

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:28

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:29

wow gaaf hondje cheveyo, wel prijzig hihi
had je wel gelezen van mn ongelukje met mn been, zat op fig toen we tegen een boom knalden...

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:30

de laatste twee doen het al niet meer zie ik.

FK, echt een uitkomst die lange jassen, veel plezier in de regen haha.

Auw Roos!! stoute boom haha. Gaat het nu wel met je been dan? lijkt me niet fijn om daarmee tegen een boom te walzen....

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:33

nou me been is erg blauw en dik, vocht erin, overgevoelig en gewoon erg pijnlijk nu
fig schrok op de plek waar we vorige week bedreigd waren, dus nu ging t mis, weet echt niet meer hoe ik terug gereden ben hihi
raakte de boom dus echt met een volle galopsprong..

twist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:37

Cheveyo: wat een super leuke bull
wel een hoop centjes hoor

fjordkootje: maar waar staat jou tink dan ?

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:37

Dat klinkt niet fijn en erg pijnlijk! Jeetje balen dat niet alleen jij maar ook Figor er nog aardig nare gevoelens aan die plek hebben over gehouden....
Ben zelf ook 1 keer in galop tegen een boom opgereden en dat was niet eens met een zere knie...Sterkte!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:39

Chubb, toch 1 gebrek aan je opvoeding dat je Rammstein niet kent haha, nee hoor wees blij dat niet iedereen van t zelfde houdt.

Mamauba, leuk dat je zo'n beginnersrit organiseert! Wat ik me afvraag: doe jij ook aan enkele dagen stalling?
Ik wil nog een x met mijn 'gezinnetje' op vakantie. Lijkt me leuk omdat ergens te doen zodat Flan ook mee kan. En als we dan bij jullie op rit mee kunnen en Flan kunnen stallen.. In de buurt vinden we vast wel een hotelletje o.i.d. maar ik weer niet of zoiets mogelijk is (wordt dan denk ik pas voorjaar 06)?
Op 1 dag vind ik t ook te ver om heen en weer te rijden met Flan in de trailer…

Jean, zal t wel goed naar haar zin hebben

Roos, balen dat je zo slecht geslapen hebt Ik hoop dat je snel beter voelt Waarom zijn er boze mensen?

Jill, dat is nog eens gaaf ! Veel plezier daar.

Marcella, toen ik in Giessenburg was heb ik gelukkig geen spatje regen maar gehad. Liep toen buiten met Lemmyteck te springen

Cindy, vanaf morgen zit je er weer wampjes bij

Fjordkootje, over dat vocht moest ik idd gelijk aan mok denken.. Ik denk dat je t snel genoeg merkt of ze er gevoelig op is. Ik vind t helemaal geen preek die je gaf en ben juist geinteresseerd. Het boek van paardnatuurlijk had ik geleend via stalgenootje. De dvd ligt nog te wachten. Nog geen geschikt moment gevonden.
Jij had ook geen fijne blessure
Voorals nog ben ik erg te spreken over onze NB. Vanavond komt hij weer… maar dit is ook pas de 3ex dat hij komt. Wat ik iig met zekerheid kan zeggen is dat de hoeven zich nu heel netjes houden, ook na t buiten rijden.

Chev, ik heb zeker een fijne avond gehad. Lekker relaxed Ik zou ook zo graag een lekker boederijtje hebben. Ach ja we blijven dromen… Ik ga t zelf ook niet doen hoor, Flan echt bekappen. Af en toe veilen we wat bij maar daar blijft t ook bij.

Shay, balen dat je zo'n last van je rug hebt En erg sneu dat ze niet goed aanvoelt. Ik hoop dat ze je wat betere medicijnen aan kunnen bieden.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:41

Chev, grappig bullejte.. zie alleen bovenste pica...

twist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:41

sorry maar Annick maar ik geef de info aan verkeerde mensen

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:46

De link naar de foto's die het niet doen staat er onder, dus als je wilt kun je die laatste twee dan ook zien.

Twist, maakt niet uit hoor, heb je uitleg over je vorige Bullevriendje graag gelezen.

Bulletje is inderdaad erg prijzig...

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:49

jellie, boze mensen, hihi das mams
weet het ook niet hoor, kan niks goed doen
en laat ik nou vannacht gedroomd hebben dat ze me met de stick sloeg hihi ik was al bang toen ik vanochtend op stond, en ja hoor...
maffe dromen

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:57

twist schreef:
fjordkootje: maar waar staat jou tink dan ?

Mijn fjord en mijn tink staan in Voorschoten, boerderij naast het treinstation.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:59

Een van de merries van Stoeterij de Ierse tinker heet Rammstein. Was geloof ik dagkampioen in 2004. De muziek van de band ken ik ook niet

Op marktplaats las ik trouwens ook dat de merrie Djenny (een paar jaar geleden Nederlands kampioen bij het NSvT) naar het buitenland verkocht is.

IJ, wat naar van jullie hond, jammer ook dat hij nog zo veel pijn moest lijden. Sterkte!!!

Roos meid, sterkte. Het zit je ook niet mee. Echt sjit dat je nu net met je been tegen die boom moest botsen!!!!

Shayla, vervelend van je rug en wat rot dat Shayla weer last heeft.

Jilleroo, dat is nog eens een bijzondere emigratie! Zou je vader ook daarnaartoe verhuizen dan?

Het is ook hier prutweer. Ik vind het wel vervelend voor m'n 2 dames, maarja met z'n tweetjes op stal is ook niks.....

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 14:02

Ohja, zie de link nu pas Chev Mooie fotos! beest heeft er echt een leuke kop voor...

haha roos, ik snapt Ik heb t ook nooit zo op zulke dromen...

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 14:21

vasthi, ja balen he dat weer, fig vond het wel lekker net dat ie op stal ging met een plakkie hooi geloof ik
ach, als het weer droog is gaan ze mooi de wei weer op, nu staan ze op een wat kleiner weilandje, maar voor hun is het denk ik alleen binnen/buiten
niet hele grote wei/minder grote wei
(of zal ik dr dan echt geen verstand van hebben haha)

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 14:23

Flan is vandaag ook niet naar buiten gegaan denk ik. Anders had ik wel een mailtje gehad van stalgenootje. Jammer maar t is zulk vies weer...

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 14:25

paardjes hebben dr ook een keer genoeg van hoor, helemaal met die vieze wind erbij, hebben ze het toch wel ff frisjes, fig wordt echt kwaad en wild als ik hem niet snel genoeg binnen zet hihi
gelukkig houdt ie wel van een lekker warm stalletje dus hihi

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 14:28

Flan gaat gelukkig ook graag haar stalletje in.. toen we haar net hadden wilde ze er wel eens niet uit
Toen was ze ook wel een stuk onzekerder op de voergang tussen de andere paarden enz...

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 14:44

uhmm, wij hebben ook zo'n tink op stal hoor, hihi die wil soms ook echt zn stalleke niet uit...

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 14:47

Bij Flan was t volgens mij meer angst dat ze er eerst niet uit uitdurfde. De laatse paar x had ze er ook last van toen onze tb haar gedaan had.. Echt maf... Net zoiets als je alleen op je eigen kamertje zeker voelen

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 14:52

ja mijn vader verhuisd daar ook heen, zijn project he..
ik ben laatst nog weer heen geweest met een paar geintresseerden (mijn pa was er al en ik mocht gastvrouwe spelen haha) enfin heb ook het huis gezien dat we evt. gaan kopen,
heel groot, 2 badkamers, 2 keukens poolkamer met pooltafel, bar en .......sauna!!!
en dat voor maar 70 000 luttele dollars.....
oke dr moet nog wel beetje bijgewerkt aan worden maar erg slecht staat ie er niet bij...
stukje tuin erbij ook.. dus heb al besloten (en gemeld aan pa haha) dat ik gewoon een of andere heel oud en gebrekkig paardje koop van een of andere boer daar.. (keuze zat daar neit van) en die zn goede oude dag geef... houd toch niet van tuinonderhoud dus laat er wel wat gras groeien haha
ach enfin, als we daar zitten mogen jullie gerust langskomen hoor!!

ow en flettie, ken al wat woordjes russisch hoor.. scheelt.. we hebben ook vertalers daar en ik ga zo'n loi cursus volgen.. altijd handig...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 14:56

Heb wel bijgelezen hoor, maar ff niet zoveel tijd om te reageren. Nieuwe kantoorgenoot is wel aardig, maar beetje kak

Jilleroo, da's pas een coole uitdaging! Spannend!

Roos, tegen een boom botsen met gewone knieen is al niet fijn. Laat staan met jouw bijzondere knie

Mijn bijna- VUTter heeft hier net wel heel gezellig een kletspraatje gemaakt... Hij was echt een beetje aan het vissen had ik het idee. Over of ik al toe was aan een nieuwe relatie. En dat zijn blind- date niets was. Hoe ik over kids dacht enzo

De manege- eigenaar die Chub zou scheren belde net. Hij had Chub de hele dag binnen laten staan, zodat ze niet nat zou zijn met het scheren. Nu ging hij net zijn messen halen, die had 'ie laten slijpen, maar helaas waren ze dus niet klaar. Nu stond ze dus en de hele dag binnen en wordt ze toch niet geschoren. Dat wordt stuiteren vanavond!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 14:58

Jill, klinkt erg goed zeg