Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miesemuisje schreef:Iedereen lekker moederdag aan het vieren? Ik heb mn moeder ook cadeautjes en een dikke kus gedaan ^^
T ironische is dat mn broer vandaag uit huis is gegaan, lekkere planning haha![]()
Hoe gaat t met afvallen trouwens, voor diegenen die meededen?ik ben gisteravond maar weer overnieuw begonnen
Ze is in mijn handen gestorven.
maar je hebt in ieder geval al je liefde gegeven!
Mira283 schreef:Miesemuisje schreef:Iedereen lekker moederdag aan het vieren? Ik heb mn moeder ook cadeautjes en een dikke kus gedaan ^^
T ironische is dat mn broer vandaag uit huis is gegaan, lekkere planning haha![]()
Hoe gaat t met afvallen trouwens, voor diegenen die meededen?ik ben gisteravond maar weer overnieuw begonnen
Ik ben zelf emt eiwitshakes bezig. Maar daarvoor puur door wilskracht 5 kilo kwijt geraakt.
! met mij gaat t nu ook goed, hoop t nu vol te houden (t ontbreekt vaak aan motivatie bij mij na een tijdje). Heb morgen weer een afspraak bij de homeopaat, krijg ik nieuwe medicijnen, hopen dat die beter aanslaan
ben het echt zoooo zat he, dat ziek zijn, maargoed. komende week alleen maandag/dinsdag naar school. dus even doorzetten
en alvast sorry voor mn geklaag haha!
heb trouwens nog flink spierpijn gehad van die les van donderdag haha! 

draaakje schreef:Fayem, Timokyana hier op bokt heeft een mooi tuig te koop, misschien kun je haar eens een berichtje sturen als je opzoek bent.
zal een hele verbetering zyn!