ik ga als ik een keer tijd heb ook knutselen! zal ik er ook een foto van jou in stoppen Leon! hahahahaha
Resi_lover
Geplaatst: 22-10-09 13:35
AAAAHW, schattig zijn ze Bianca
Leon, net plaatste jij 'm toch ook, gewoon deze die al af is
Trea
Geplaatst: 22-10-09 14:03
Goedemiddag,
Weer terug van veel te veel schreeuwende drukke kleuters.
Bianca , maar wat een lieve poesies
Lois whauw da is mooi, da ken ik nie
Leon ook lekker aan het frubbelen geweest, ik wil ook een mooie collage ik kan veel met de computer maar foto's bewerken dus niet
Nou ik heb ff wat foto's gescant van Hobje en Desie, niet op mij letten op de foto
Hier is Desie een jaar of 3 en Hobje 9(en vies en nat van de regen, maar nog wel echt schimmel)
Ongeveer anderhalf jaar later en al in Boxtel(en voor het eerst Hobje geschoren)
Resi_lover
Geplaatst: 22-10-09 14:07
Aaaahw, wat leuk, was ie toen al van jullie haha, hij is wel heel vies op de eerste foto
Grit
Geplaatst: 22-10-09 14:08
Biancaa schreef:
het pakketje of die postbode
Maar wat was het nou???
Sterkte Bianca , weer een pittige tijd voor jou. Schattige poesjes
Eva druk in haar hoofd
Wat leuk Trea dat Desie al zo lang Hobje kent.
Leon, ik wordt een beetje dizzy van jouw collage......... Ga vanavond ook maar eens kijken of ik er iets leuks mee kan.
Volgende week een afspraak staan met de zadelmaker, neemt zijn assortiment wintec dressuurzadels mee, de nieuwe van Isabel schijnt erg fijn te zitten en goed te liggen. Hij heeft ook zo'n matje met sensoren om te kijken hoe de drukverdeling is. Ben benieuwd
Hier is het droog, dus ga de paarden maar eens vervelen en net zo actief zijn als Puck al is geweest.
Ha Grit, toevallig Ik heb volgende week ook een afspraak staan emt de zadelmaker. Hij gaat kijken of hij mijn Wintec Pro passend kan krijgen op Nigel, want Vince is echt veeel breder dan Nig en bij hem paste het ook. Ben ook benieuwd!
Trea, wat een schattig stel
Trea
Geplaatst: 22-10-09 14:14
Resi_lover schreef:
Aaaahw, wat leuk, was ie toen al van jullie haha, hij is wel heel vies op de eerste foto
Nee, hij is al die tijd van Danielle geweest. Ja hij was toen wel heel vies en nat in zijn teddyberen vacht.
Leuke collage Leon!! Ik ga vanavond ook maar eens knutselen denk ik!!
Leuk die oude foto's van Hobje!
Bianca, het zit jullie ook niet mee! Fijn dat jullie elkaar kunnen steunen. Sterkte nog de komende tijd.
Allemaal aan de nieuwe zadels!!
Net even gezellig met mn moeder naar de intratuin geweest! Niks gekocht... De rekening van de garage spookt door mn hoofd.... Nu maar even soppen, zuigen en dweilen hier in huis, was opvouwen en dan doe ik niks meer voor vandaag!!
20 pagina's bijgelezen dus niet veel onthouden, ben trouwens deze week ook een zeef dus sorry Ben aldoor weer heel erg moe en zo, dus denk weer tijd voor een spuit Dus ik kruip weer terug in het meeleeshoekje... ben jullie niet vergeten hoor!!